צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

10.7.2011

חיתולי האגיס של מגה – כמה כסף הם עולים ועל מה סערו הרוחות


כסףצרכנות וקניות › חיתולי האגיס של מגה
לכל ההורים באשר הם, לכל התינוקות המתוקים המצפים להחלפת חיתול, ולכל מען דבעי:
לא שמעתם? לא ידעתם? המדינה סוערת, ולא רק בגלל הקוטג'. כן, יש עוד ענייני צרכנות שמעסיקים את הישראלים ערב הקיץ, מה אתם יודעים. כולם רוצים לחסוך כסף אבל אף חברה לא רוצה שיעשו את זה דווקא על גבה.  
אחד מאותם אישיוז סוערים הוא לא אחר מאשר חתולים חד פעמיים של האגיס אותם מייבאת ומשווקת רשת מגה, במחיר תחרותי שמאפשר להורים לחסוך כסף על החיתולים האיכותיים הללו.
ואם כבר אנחנו פה, אז וודאי תשאלו: רוב מהומה על מה? בדיוק? אז אנסה לבאר את סוגיית החיתולים הזו, ורק אקדים ואומר שלא ניסיתי לאחרונה אף אחד מהמוצרים הללו, לא חיתולי האגיס המשווקים בארץ על ידי חוגלה, ולא חיתולי האגיס המיובאים על ידי מגה, בסדר? אין לי מושג מי הם טוב יותר או פחות, אין לי אפילו דעה מוצקה לגבי העניין הזה שבכל הנוגע לחיתולים יש עניין כזה "טוב יותר" או "טוב פחות", לדעתי זה עניין של הרגל, של נוחות, של מה שמסתדר להורים ולתינוק, וזה יכול להשתנות מאוד ממשפחה למשפחה.
יש כאלה שבכלל מעדיפים את מבנה החיתול פמפרס, ויש שיעדיפו חיתולים זולים יותר משני המותגים הללו
 בטענה שהם מספיקים בהחלט, איכותיים וזולים הרבה יותר, ושאפשר לחסוך כסף על חיתולים כי ממילא מחליפים אותם לעיתים קרובות מאוד.
למשל, כל סיפור הספיגה הזה של חיתולים, עד כמה הוא רלוונטי בארץ ישראל, שבה הורים מחליפים לתינוקות שלהם חיתול לעיתים קרובות למדי? כמה נוזל החיתולים בכלל צריכים לספוג, שכושר ספיגה משופר לעילא ולעילא מהווה יתרון משמעותי עבור הצרכנים הישראלים? עד איזו דרגה של כושר ספיגה בכלל משתלם לנו לשלם יותר כסף, ומאיזה שלב זה פשוט לא רלוונטי, מאחר ואנו במילא מחליפים את החיתול הזה בטרם פגה יכולת הספיגה שלו?
לדעתי, מי שמחליף לתינוק שלו חיתולים לעיתים תכופות מאוד, צריך להעדיף בכלל תחושת יובש או מבנה נוח של החיתול החד פעמי, מאשר כושר ספיגה. זאת ועוד, מי שמחליף חיתולים רבים לתינוק שלו, בהחלט כן עשוי להתעניין במחיר מוזל לחיתולים, מאחר והוא משתמש בכל כך הרבה מהם במשך היום, שזה באמת עולה המון כסף ומעלה את השאלה, עד כמה זה נחוץ להוציא כל כך הרבה כסף, רק בשביל להרגיש שאנחנו הורים "טובים"?
רשת מגה החליטה לייבא בעצמה חיתולי האגיס מטורקיה, המיוצרים עבור אותה חברה שמייצרת חיתולי האגיס בישראל, לקהל הטורקי. מה שטוב להורים בטורקיה אולי לא מושלם להורים בישראל? לא ברור, אבל החברה טוענת בפרסומיה כי איכות חיתולי האגיס שמייבאת רשת מגה מטורקיה פחותה מזו של חיתולי האגיס המשווקים על ידי חוגלה בישראל.
רשת מגה כמובן טוענת כי מדובר בחיתולי האגיס מקוריים ואיכותיים, במחיר של 50 שקלים במקום 59 שקלים.
הקהל יחליט אלו חיתולים הוא מעדיף, איזו עלות תועלת הוא מעדיף, והנקודה הזו, ללא ספק תהיה אינדוידואלית. ימים יגידו.
בכל מקרה, אם כבר נתקלתם במבצע חיתולים שאתם מכירים וסומכים עליהם, אחרי שניסיתם אותם מספיק פעמים, כדאי לנצל מבצעים כזה ולקנות כמה חבילות, שהרי תמיד יש מה לעשות איתם, והריצות שלנו לסופרפארם לקנות חיתולים בדרך כלל אינן מסתיימות לפני גיל 3, כך שאם אפשר לקנות יותר ולהוציא פחות כסף, אנחנו כולנו בעד.  שימו לב שאתם קונים מידות מתאימות, ואם אתם קונים הרבה חבילות של חיתולים, קחו בחשבון שהמידה שתצטרכו עוד יכולה להשתנות. קניות נעימות. קראו עוד כתבות בנושא צרכנות וקניות, לחסוך כסף עם ילדים וכמובן: כמה כסף עולה לגדל ילדים וכמה כסף עולה לגדל תינוק.
RACQ26N37JTZ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה