צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

6.7.2011

איך אנחנו חוסכים המון כסף על קניות בסופר


נראה כי אתם נמצאים כאן: כסף ›  לחסוך כסף בסופר ›איך אנחנו חוסכים המון כסף על קניות בסופר
ממש בקלות, שכחתי לציין. כבר לפני כמה שנים התחלתי לפרסם כאן בבלוג את כל השיטות שאנו משתמשים בהן כדי לחסוך כסף על קניות בסופר. מניהול רשימות קניות נכונות, תכנון הקנייה ותהליך הקנייה עצמו, הימנעות מקניות מיותרות, עמידה בפני פיתויים, מבצעים, כרטיסי מועדון לקוחות, רשתות שונות וכמובן הילדים, הילדים וקניותיהם. אם פיספסתם איזה טיפ כזה, על איך לחסוך כסף בסופר, תוכלו למצוא אותו כאן באתר.

רציתי לספר לכם איך בשנת 2011, עם כל מה שאנחנו כבר יודעים על איך לחסוך כסף ואיך לנהל טוב את תקציב המשפחה שלנו, אנחנו חוסכים עוד המון כסף על קניות בסופר, על ידי אימוץ כמה הרגלים נושנים, וכמה הרגלים חדשים. ממש קל ליישם אותם, וקניותנו הצטמצמו בצורה ניכרת! בואו לנסות גם אתם, לחסוך יותר כסף על קניות בסופר, ואל תשכחו לכתוב ולספר לי, איך בדיוק אתם עושים את זה, למען יעלה על הכתב, יירשם לדורות, ויעזור להחכים ולחסוך לכל קוראי הבלוג.
כך עובד תהליך הקניות בסופר בביתנו:
  1. אנו לא הולכים לסופר עם הילדים, אף פעם. מתכננים בצורה כזו, שלא נצטרך להיכנס עם הילדים. חייבים לתכנן את זה, כי אם לא, אתם תאספו את הילדים מהגן/בית ספר, תיזכרו שאין לכם חלב, ותלכו איתם לסופר. אתם תקנו חלב, והם יקנו סוכריות על מקל, שוקו בשקית, ארטיק וביסלי.
  2. אנחנו לא עורכים קניות בלחץ. לא כשאין לנו זמן, לא כשאנו עסוקים ולא בשום לחץ אחר. מה שקורה כשעורכים קניות בלחץ, הוא מה שקורה כשעושים כל דבר בלחץ: עושים אותו בלי מחשבה. ואז קונים כל מיני דברים שאולי נבשל פעם כשתבוא המלכה לבקר, אבל תכלס לא ממש השבוע, ואז אין מה לאכול בבית וזה עלה לכם הון. כמובן שאם תקנו מצרכים להכנת פשטידה, תשכחו לקנות חצי מהם, ועם מחצית המצרכים שקניתם, לא תוכלו להכין פשטידה, אז תזרקו אותם בעוד חמישה ימים. בקיצור, הולכים בנחת.
  3. לא עורכים קניות כשרעבים. כשאנחנו רעבים, שמנו לב שאחנו קונים המווווווון. המון שטויות, וגם פשוט קונים הרבה יותר. מכל דבר, לאו דווקא אוכל.
  4. אנחנו מכינים רשימת קניות לסופר מבעוד מעוד. היא תלויה כל השבוע על המקרר, אנחנו מוסיפים לרשימה כל מוצר שנגמר, ויש לנו גם רשימת מוצרים קבועים.
  5. אנחנו עורכים קניות רק פעם אחת בשבוע. לא פעמיים, ולא פעם אחת גדולה, ושלוש קניות קטנות. גיחות קטנות לחנות לקנות לחם שנגמר, נגמרות בקניית קרואסונים, משקאות קלים, ממתקים, בטריות ומסטיקים. אז אנחנו קונים רק פעם אחת בשבוע, קניות בכמות שמספיקה לשבוע שלם. המון ליטר חלב, שני לחמים פרוסים, לחמניות, פיתות, בשר, ביצים, מעדני חלב, גבינות, נקניק, חטיפים, שימורים, קפואים, דגנים, קטניות – הכל בכמות של שבוע.
  6. למעט כמה "ספיירים" קבועים מתחום הקפואים, הכיבוד לאורחים, השימורים והקטניות/רטבים, אנחנו לא קונים מוצרים שכבר יש לנו בבית. לא קונים ספיירים כדי שיהיה מחסן בבית. את המחסן אנחנו משאירים בסופר, תודה רבה. קונים מצרכים רק לשבוע, כל שבוע.
  7. אם יש מבצע מעניין של מוצרים לא מתכלים, אנחנו כן נקנה כמה ממנו, אם, ורק אם, זהו מוצר שאנו מכירים ומשתמשים בו. למשל, אף פעם לא נקנה 2 קופסאות של דגנים שמעולם לא טעמנו, רק מכיוון שהן במבצע. כי אם זה לא טעים, אף אחד לא יאכל את זה. לזרוק אוכל זה לא מבצע, זה ביזבוז. אנחנו עובדים די קשה כדי להרוויח כסף, ופשוט לא מתחשק לנו למסור אותו במתנה לפח האשפה שלנו, או למחלקת השיווק של הסופרמרקט השכונתי, עם כל הכבוד שאנו רוחשים לו.
  8. את הקניות השבועיות אנחנו עורכים באינטרנט ובסופר עצמו, שבוע שבוע לסירוגין. שבוע אחד באתר של הסופר, ראו: קניות בסופר באינטרנט, שמניב סל קניות גדול למדי בממש מעט כסף, וגם נוח מאוד לערוך קניות ולחסוך כסף עם האתר הזה, כי המחירים והסל מוצגים לאורך כל הקנייה. ואילו שבוע אחד עורכים את הקניות בסופר עצמו, שופרסל דיל, אם אתם חייבים לדעת. זה מטעמי הבדלים קלים בסחורה/נוחות שלנו. גם סל הקניות בשופרסל דיל יוצא לנו זול יחסית לסופר בשכונה.
  9. אם קרה ואנחנו צריכים לקפוץ לערוך קניות בסופר בשכונה, קניות קצרות או קנייה של מצרך שנגמר ולא שמנו לב, אנחנו עושים שימוש בקופונים או בתווי שי שלאחרונה התחלתי לקבל מכל אתרי הסקרים הללו שהצטרפתי אליהם. מכיוון שכמעט אף פעם לא קורה שאנחנו צריכים לקפוץ לסופר פתאום, תווי השי של רב תו מספיקים, או לפחות מסייעים, לשלם על קניות קטנות בסופר, כך שהן באמת אינן מורגשות. ראו: סקרים בתשלום, לעשות כסף מסקרים באינטרנט
  10. אנחנו משתמשים בתבונה במוצרים שאנו קונים. אנחנו עורכים הרבה ארוחות בבית, מארחים הרבה, מבשלים וגם קונים אוכל מוכן. תמיד נדאג שיהיה אוכל מגוון, למשל. כדי שנוכל להמשיך לבשל ולאכול אוכל טעים בבית, שגם חוסך קניות של מזון מהיר בחוץ. אנחנו משתמשים בתבונה בחומרי ניקוי, שקיות, מגבונים וכולי. אין טעם לקנות מוצר בחצי מחיר, ולחסל אותו בחצי מהזמן, כי יותר נוח לבזבז. משתמשים בכמה שצריך.
זהו! מקווה שזה עוזר, לפחות במשהו, כמו שכל השיטות הללו עוזרות לנו כבר שנים, לחסוך המון כסף על קניות בסופר. בהצלחה.
 קראו גם על הכנת רשימת קניות לסופר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה