צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

8.7.2010

שיווק שותפים - עושים כסף בקיץ?


כסף › כסף באינטרנט  › שיטת שותפים › שיווק שותפים - עושים כסף בקיץ?
שיווק שותפים הוא שם כולל לשיווק תוכניות שותפים שונות: שיווק מוצרים באינטרנט וקבלת עמלות על מכירות, שיווק מוצרים בצד המתמקד בלידים (הפניות) של לקוחות פוטנציאלים ושיטות שיווק שותפים אחרות.
בכל שיטה העמלה נגזרת באופן קצת אחר וגובה העמלה משתנה גם בין שיטות שיווק שותפים השונות וגם בין סוגי המוצרים המוצעים לשיווק.
מוצרים פיסיים לרוב יניבו שיעור עמלה נמוך יותר ממוצרים דיגיטליים (כאלה שלא צריכים להישלח ללקוח אלא הלקוח מוריד אותם למחשב לאחר תשלום, כמו איבוק, קורס וידיאו, מנוי וכדומה).
לעומת זאת ישנם מוצרים פיסיים שאפשר לקבל עליהם יותר כסף מכיוון שהם יקרים מאוד. כך שגם אם העמלה שלכם נמוכה יותר, בפועל תקבלו יותר כסף כי המוצר עצמו יקר יותר.
אין זה אומר שעדיף לשווק מוצרים יקרים מאוד, קחו בחשבון שיש קשר בין מחיר לבין יכולת המכירה של המוצר. ככל שמוצר יקר יותר כך יהיה קשה יותר למכור אותו. כך שלמשווקים מתחילים אולי עדיף להתחיל משיווק מוצרים שלא עולים הרבה כסף, אך הם איכותיים יכולים להימכר בקלות.
החשיבות בשלבים הראשונים בעבודה מסוג זה היא לבצע כמה מכירות ראשונות, כי ממכירות אלו תלמדו ותצברו ניסיון.
אם מראש תתחילו למכור מוצר יקר מאוד, למשל מערכת קולנוע ביתי, קחו בחשבון שמי שקונה מוצר כזה יערך הרבה מאוד השוואות, השוואות מחיר, בדיקות שונות ומשונות בכל מיני רשתות וחנויות ואף יתלבט בין סוגים שונים. כך שמוצרים כאלה מתאימים יותר למשווקי אינטרנט מנוסים קצת יותר, שיכולים להתאזר בסבלנות למכירות.
שיווק שותפים – מיתוס הקיץ: משווקים מנוסים יספרו לכם שבקיץ מכירות שיווק שותפים נמצאות בירידה.
זה לא מפתיע, בקיץ אנשים מבלים יותר בחוץ ופחות מול המחשב. בחורף אנו מתכנסים בבתים יותר מאשר בקיץ וזה הגיוני.
יחד עם זאת, העניין הזה תלוי מאוד בקהל היעד שלכם, במוצר שלכם, באנשים שעשויים להתעניין במוצר שלכם.
בקיץ אנשים יוצאים לחופשות ולכן אולי נמצאים פחות במשרד, אבל מי שעובד עדיין ימשיך לעבוד רוב הקיץ.
בני נוער וחבר'ה צעירים בחופשה דווקא ימצאו עכשיו יותר זמן לשבת מול המחשב, כשהם בחופשה מלימודים.
ישנם מוצרים שנמכרים מעולה בקיץ, מותר לציין אך נזכיר בכל זאת: בעיקר שירותים כמו: טיסות, חופשות, מלונות, השכרת רכב, הובלות. אך גם מוצרים כמו: מזגנים, בר מים ועוד.
אפשר לעשות כסף עם שיווק שותפים גם בקיץ, זו תקופה טובה להתחיל כמו כל תקופה אחרת, רק בחרו מוצרים ובדקו מראש קהלי יעד מתאימים.
אם אתם משווקים שותפים בתוכניות חלשות בקיץ, זה הזמן לנסות מוצרים חדשים או לקחת פסק זמן. מכירות שיורדות בקיץ לרוב עולות חזרה באוקטובר, וזה מספיק זמן כדי לצאת לחופש, לאבק את האתרים שלכם, לנסות כל מיני דברים חדשים שעד היום לא היה לכם זמן.
איך לעשות כסף -שיטות ורעיונות חדשים וישנים לעשות כסף
גוגוס - הלהיט של הקיץ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה