צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

8.11.2009

winter fashion בגדי חורף, אופנת חורף – מבצעים כבר בפתח


מבצע אופנה סתיומבצעים חורף 2009-2010 מעסיקים אותנו הפעם. לא רק אנחנו שמנו לב שחם, גם הרשתות והחנויות כנראה הבינו שכדי לגרום לנו להוציא כסף באמצע נובמבר, כשעדיין חם כמו אוגוסט, צריך תמריץ כספי מבצעי. אולי עדיין חם, למרות כמה ימים בתחילת השבוע שעבר שהיה גשום ומבטיח מבחינה חורפית וגשמית, נדמה שהשבוע הקיץ חזר לגיחה מחממת במיוחד, שרבית משהו. מה ששוב מזכיר לנו: אנחנו בסתיו. יום אחד חם וקצר, ובמשנהו להוציא את המעילים והמטריות. מה שבטוח זה שעוד מעט בכל זאת יגיע חורף, ורובנו נרצה להתחדש או להצטייד בכמה פריטי לבוש חורפיים, לעצמנו, לבני הזוג או הילדים, ואם אפשר שיהיו מחממים, נוחים, אופנתיים ובבקשה שלא יעלו המון כסף אם אפשר, תודה. אז במיוחד בשביל כל מי שרוצה לחסוך כסף על עידכון המלתחה או הרחבתה, רשתות האופנה, החנויות והקניונים יוצאים כולם בשורת מבצעים טובים למדי שאפשר להתחיל לשקול, למדוד, לקנות, להתלבש ולחסוך כסף תוך כדי, על בגדים שמילא התכוונו לקנות לחורף. אז הנה כמה מבצעים שיכולים להשאיר לנו קצת כסף בארנק, במיוחד אם תתכננו את הקניות כך שתהיינה כדאיות. כל המבצעים בכפוף לתקנון המבצע של הרשת, כמובן.
ברשת תמנון – כל החנות עד 139.9 ש"ח - מה שווה לבדוק? למשל, מעילים, ג'קטים לנשים ולגברים ב 139.9 ש"ח , ג'ינסים אף הם במחיר 139.9 שקלים, סריגים נשים וגברים במבצע 2 סריגים ב 150 שקלים ועוד מבצעים ששווים כסף, פריטים שימושיים וחורפיים שלא עולים הרבה כסף ויכולים לשמש אותנו כל העונה.
מבצע גם ברשת המשביר לצרכן: מגפי גומי של אל שרד לילדים ב 9.9 ש"ח על קניה במחלקת הילדים ב 199.9 ש"ח, מבצע הלבשה תחתונה ברשת המשביר לצרכן: עד 50% הנחה, מבצעים והנחות גם על תיקים ואביזרי אופנה במשביר לצרכן.
מבצע אינטימה: קונים חזיה ממותג אינטימה ומקבלים את השניה ב 50% הנחה.
מבצע חורף ברשת גולף: עד 30.11 10% על הפריט הראשון, 20% הנחה על הפריט השני ו 30% הנחה על הפריט השלישי מאופנת נשים. אופנת גברים: מבצע על חלק מהחולצות - השני ב 50%, כל זאת בכפוף לתקנון.
ML מבצע חורף ברשת מתאים לי: 2+2 מתנה בכפוף לתקנון ועד 30.11
ברשת בלו בירד יאנג blue bird young 50% הנחה על מגוון מקולקציית החורף, עד 30.11
ברשת גולברי תקבלו סריג מתנה על קניית 2 סריגים, והמבצע הזה אוטוטו מסתיים, בתוקף עד 11.11 .
צאו ותתלבשו! אולי החורף יגיע...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה