צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

3.11.2009

אתם מוציאים כסף בקלות? על השנה שכבר התחילה


מסתבר שאנחנו לא ממהרים להוציא כסף. בכלל לא. יצאנו מהמיתון? אומרים שאנחנו בדרך, אבל כסף איפה? אולי לפרשנים ולכלכלנים יש כל מיני פרשנויות משלהם למה זה "מיתון" ומה זה סוף המיתון או המשבר הכלכלי שפקד אותנו שנה שעברה...אולי. אבל לאנשים ברחוב יש זוית ראיה קצת אחרת, כנראה. מי שאיבד את מקום עבודתו שנה שעברה, אפילו רק לכמה חודשים, נזהר בצוננין כמו שאומרים, והבין שעליו לשמור יותר כסף בכיס למקרה שהבלתי צפוי יכה שנית. מי שנשאר בלי עבודה בוודאי לא ממהר לשופינג דווקא השנה ומי שהכנסותיו ירדו, העסק שלו קרס או נאלץ לבנות את העסק שלו מהתחלה – לא נמצא במצב שמאפשר להוציא כסף ולבזבז ישר על תחילת השנה, כסף על קניות, מוצרים ומותרות. בגדים, צעצועים, כלי בית ומתנות – כמעט לא פגשתי אף אחד השנה שסיפר שהוא ממשיך לקנות כרגיל, ואפילו דוחים קניות חשובות, כמו מוצרי חשמל לבית "עד שאי אפשר יהיה לדחות את זה יותר". אנחנו גם לא מוציאים בקלות כסף על בגדים, מסתבר, אם להסתמך על המבצעים שרשתות האופנה הוציאו על מחלקת החורף, בטרם התחיל החורף. איזה כיף שהגיע המבול המיוחל סוף סוף, אבל קדמו לו שבועיים של חמסין שבו בוודאי לא מיהרנו להצטייד בסוודרים חדשים ולהוציא עליהם כסף כשבת"א נרשמו 37 מעלות. באוקטובר.
החנויות כנראה מרגישות גם את השוק וגם את הצרכנים, המבצעים על אופנת החורף החלו מוקדם מאוד, ולפני שהתקרר כבר יכולנו לקנות בגדים לחורף בהנחות משמעותיות ולחסוך כסף לכל העונה. 1+1, 50% הנחה על פריט שני וכדומה, הם מבצעים שמאפיינים כרגע כמה מרשתות האופנה המובילות. בתחום הקוסמטיקה יש המון מבצעים והנחות גדולות ומשמעותיות, על בשמים ומותגים ברשתות השונות. אז אולי זה הזמן לקנות ולהצטייד בכמה פריטים חשובים וגם מפנקים, ואולי זה מה שיוציא אותנו החוצה ואל החנויות, לבזבז קצת כסף, אם כבר חסכנו כסף כל כך יפה כל השנה האחרונה.
המיתון הפך יותר ויותר אנשים לצרכנים חכמים יותר, ולקונים חכמים יותר: אנחנו מעדיפים לקנות במסגרת תקציב, קניות הכרחיות או לפחות, להתפתות כמה שפחות לרכישות אימפולסיביות ולהוציא כסף על מה שחשוב, אך לשמור כסף למה שחשוב עוד יותר: חסכונות, סגירת המינוס והרצון להישאר בגבולות התקציב. קנייה במסגרת מבצעים יכולה להיות חכמה מאוד, אם קונים מה שצריך ולא עוד 20 פריטים לא נחוצים, רק בגלל שהם בהנחה. מבט חטוף בארון (הבגדים, הקוסמטיקה, הדגנים) לפני שיוצאים מהבית יעזור לנו לקנות חכם יותר. כך נוכל גם להנות מהמבצעים וההנחות וגם למלא את מה שחסר, לקנות כל מה שצריך ולהוציא פחות כסף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה