צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

28.10.2009

Baby sale – מבצע סופר פארם : מוצרים לתינוקות וילדים


מבצע על מוצרי תינוקות וילדים בסניפי סופר פארם מסתיים היום, יום רביעי ה 28.10.09 ויש כמה סיבות נחמדות להספיק את המבצע הנחמד הזה, שיכול גם לחסוך קצת כסף על מוצרים חיוניים וגם לשמח אותנו מעט לקראת החורף (שכנראה לא ממש בא לו להגיע)...
1. הנחה לכניסה לתערוכת בייבי לנד, תערוכה להורים ותינוקות בגני התערוכה. כרטיס הכניסה כולל שקית מתנות אחת. בתערוכה הצגות, ביתני יצירה וג'ימבורי לפעוטות וכמובן המון מוצרי תינוקות חדשים ומעניינים.
2. מי שחשה דחף לזרז את החורף ולהביא את הגשם, יכולה לרכוש סט טרנינג פוטר לנשים בצבעים כחול או אפור של BK ב 40 שקלים בלבד (או קיי, 39.99 למען הדיוק) , שזה שווה ללא ספק, כי לקראת החורף התחדשות בבגדים נוחים לבית יכולה להסתכם בדי הרבה כסף, כשכל סט עולה כמעט 200 שקלים בחנויות. המבצע הזה מותנה מותנה בקנייה ב 59 ש"ח ממוצרי החנות.
3. תחליב רחצה לתינוק ב 6.99 ש"ח במקום 15.99 בקנייה ב 99 ש"ח ממוצרי החנות
4. קנייה ממוצרי מטרנה תזכה בהטבה לקניית ספר מתכונים לפעוטות ב 9.99 ש"ח, שזה לא חוסך לנו כסף אלא להפך, אבל מתאים לחורף, תחושת הביתיות והבישולים הנלווים לקינון חורפי.
5. מוצרי הטיפוח לתינוק מבית "לייף" במבצע נחמד אף הוא, שיחסוך לנו קצת כסף: השני (הזול מביניהם) ב 1.99 ש"ח, זה הזמן להצטייד בשמפו אל דמע, סבון נוזלי לרחצת התינוק וכדומה, לכמה חודשים טובים.
6. הנחה של 25% על מוצרי Bfree למי שמאוהב בסדרת המוצרים הזו, זו הזדמנות טובה להתחדש ופחות כסף.
7. שמפו, מרכך ותחליב רחצה של בראץ או דורה בהוזלה, 14.99 ש"ח מחירם בעת המבצע.
חוץ מזה עוד כמה פריטים בסיסיים ומעניינים בהוזלות בסופרפארם עד מחר, נייר טואלט, סבונים, משחות שיניים, שמפו, צבע לשיער, אבקת כביסה וכדומה. כשיש מבצע שאפשר רק להרוויח ממנו, על מוצרי "חובה" שאנו במילא קונים, זה רעיון טוב לנצל אותו ולקנות, הרי במילא נצטרך שמפו, סבון, נייר טואלט וקרם גוף תמיד. חוץ מזה, ישנם מבצעים על מוצרים מפנקים יותר, כמו בשמים ואיפור בהנחות יפות. חורף שמח!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה