צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

2.7.2009

על שרי אריסון כסף ותקשור עם עולמות אחרים


או-וה, הספר החדש של שרי אריסוןלידה – מייצר כותרות, מעורר תמיהות, גורר עלבונות ומה לא. וכל זאת כל כך למה? מכיון שגב' שרי אריסון, ע"ע כסף , ע"ע בנק הפועלים, ע"ע תד אריסון וכולי, מספרת על תקשוריה עם עולמות אחרים, קולות או מסרים שהיא מקבלת לא ברור מהיכן. שרי אריסון יודעת משהו על כסף ועל פרסום, ומסתבר שיא גם יודעת משהו על היחסים המורכבים בין חומר, כסף ורוח. ובימים אלה הרוח לא נושבת טוב בכיוון שלה. למה? כי שרי אריסון החליטה בגלוי ובאומץ ואף בשמחה לגלות, ולא בסוד, שתקשוריה מסייעים לה בקבלת החלטות. האם הם מסייעים לה בקבלת החלטות בנוגע לבנק הפועלים, כסף וריביות? אנחנו לא יודעים, נכון? אבל מה זה משנה, אם אפשר להתחרפן, בואו נתחרפן. בואו נתלה את כל האשמה בגב' שרי אריסון . מרגע זה כל מי שיודע להחזיק עט או מקלדת בידו, מצא משהו להגיד: שהשענותה של שרי אריסון על מסרים תמוהים עלולה לפגוע בכושר קבלת ההחלטות שלה, שאולי כסף ששמנו בבנק אינו בטוח, שאולי הפקדונות שלנו אינן מצויות בידיים הנכונות ועוד ועוד. למה לא להרחיק לכת ולהאשים אותה בכל המשבר הכלכלי, המיתון והפיטורים של כל עם ישראל וכמה עמי תבל? כסף זה שרי אריסון, ושרי אריסון זה כסף ואם היא נהיית לנו רוחניקית פתאום, אז אולי נקח את מר כסף לגברת אחרת.
אוי –יו-יוי...מרצה לכלכלה פעם הסביר לי על הדפסת כסף , אינפלציה ומקרו כלכלה, בשיחה של שעה ועוד לבקשתי מרצוני הלגמרי חופשי. בתום ההסבר התרשמתי מאוד מיכולתם של כלכלנים לשלוט כך בתנועות השוק, כסף וריביות: "ואוו, זה מדהים, נורא מורכב. איך הם יודעים לעשות את כל זה?" התשובה שקיבלתי? "אז זהו, שהם לא כל כך יודעים מה הם עושים. איך נראה לך שקרה כל המשבר הזה אם יש להם קצה של מושג מה הם עושים?" ...
אם מדע הכלכלה כה פלאי ומתמיה ולא וודאי, אולי המדעים החדשים של שרי אריסון מתקשרים טוב יותר עם תנועות השוק מאשר כל הכלכלנים שבעולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה