צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

30.5.2009

למכור מוצר באינטרנט


איך למכור מוצר באינטרנט? אלו סוגי מכירות קיימות ואיך עושים כסף ממכירת מוצרים באינטרנט?
מכירת מוצרים באינטרנט יכולה להיעשות בכמה דרכים עיקריות:
מכירות מוצרים באופן ישיר, ע"י חנות מקוונת ושירותי סליקה באינטרנט, ע"י תשלום באמצעות כרטיס אשראי או באמצעות פיי פל. פיי פל היא דרך נוחה מאוד להעביר כסף באינטרנט ובטוחה ביותר, אך בישראל לא מרבים להשתמש בה. כדי למכור מוצרים באופן ישיר ברשת צריך אתר אינטרנט או חנות אינטרנטית (שהיא למעשה חלק מאתר), אלו פורמטים מקובלים מאוד ולכן קל למצוא ברשת תבניות מוכנות של חנויות מקוונות.
מכירות אפילייט : מכירות של מוצרים שמתבצעות באמצעות הפניית לקוח לאתר המוצר על ידי משווק שותף, הנקרא אפילייט , והוא מרוויח כסף עבור הפניית לקוחות לאתר המוכר את המוצר, או עבור מכירות שהתבצעו בעקבות הפנייה שלו. גיוס אפילייאטס יכול להכניס הרבה יותר כסף לבעל המוצר מכיון שזו דרך מעולה בשבילו להגדיל את החשיפה למוצר שלו ולהרוויח כסף גם הוא לא מבין הרבה בשיוק באינטרט, משווקים אחרים עושים את עבודת השיווק בשבילו, הוא מוכר את המוצר באופן טכני, כלומר דואג לקבלת התשלום ושליחת המוצר ללקוח.
מכירות באתרי מכירה כגון איביי, אמזון וכדומה. באתר כגון איביי יכול כל בעל מוצר, גם מישראל, להעלות את מהוצר שלו למכירה בזירת מסחר קיימת שכבר יש בה לקוחות קונים, שהגיעו לשם עם כסף ורצון לקנות. כמו להציב חנות בקניון, הלקוחות כבר שם.

תגובה 1:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק