צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

26.4.2009

עושים כסף מהבית - מה חשוב לדעת על עבודה מהבית


יש לכם עבודה מהבית או אתם מחפשים סוג של עבודה מהבית או רעיון להרוויח קצת כסף מהבית? בימים אלה של מיתון, זה דווקא רעיון לא רע. מי שמחפש עבודה יכול בנתיים להתחיל עבודה מהבית עד שימצא משהו מתאים, ומי שרוצה לחסוך כסף לזמנים קשים או להגדיל הכנסות בתקופה זו, יכול למצוא עבודה מהבית באופן חלקי, כהשלמת הכנסה ודרך להרוויח עוד כסף נוסף על המשכורת הקיימת מן העבודה הקבועה שלו.
עבודה מהבית מקובלת היום במגוון מקצועות חופשיים, ומרבים להרוויח כסף מהבית גם משווקים, סוכנים למיניהם, מתכנתים, כותבים או קלדנים, אפילו כמשרה חלקית.
עבודה מהבית טומנת בחובה יתרונות רבים, בעיקר שעות העבודה הגמישות, שמאפשרות למי שמעונין להרוויח קצת יותר כסף כהשלמת הכנסה, לעבוד מהבית במקביל לשעות העבודה הרגילות שלו, או בשעות הפנאי, אפילו לתקופה קצרה.
חושב לזכור שגם עבודה מהבית מחייבת אותנו בתשלום מיסים כחוק, ומי שיש לו עבודה נוספת, קבועה (או לא) צריך לעשות תיאום מס, להתייעץ עם מס הכנסה ועם רו"ח לגבי תשלומים שונים: ביטוח לאומי, מע"מ, מס הכנסה ומיסים שונים. עבודה מהבית דרך האינטרנט טומנת יתרונות מבחינה זו על פי החוק, אך יש להתייעץ עם רו"ח לגבי כל סכום כסף שעליכם לשלם, על מנת שלא תהיינה הפתעות בהמשך. מה לעשות, מיסים צריך לשלם, גם כשמרוויחים כסף באינטרנט וגם בכל סוג אחר של עבודה מהבית.
אחד היתרונות הבולטים של עבודה מהבית, הוא כאמור – היכולת להרוויח כסף בלי לצאת מהבית, בשעות גמישות שנוחות לכם, ובעיקר – ללא בוס על הראש. כלומר, עבודה מהבית מאפשרת לנו להיות אדון לעצמנו, כל סכום כסף שנכנס הוא שלנו (למעט שותפינו למיסים, כאמור), אנו מחליטים מתי לעבוד, באיזו צורה להוציא לפועל משימות ומטלות, מתי ואיך, ומה הדרך הטובה ביותר מבחינתנו להתקדם ולהרוויח כסף עבור עצמנו.
כל היתרונות של עבודה מהבית עלולים באחת להפוך לחסרונות, ומי שיש לו עבודה מהבית יודע זאת היטב, מרגיש זאת הלכה למעשה:
עבודה בשעות גמישות פירושה פעמים רבות כי עלינו לעבוד מאוחר בלילה, מוקדם בבוקר, ולמעשה – כל שעה פנויה עלולה להפוך לשעה של עבודה מהבית. לא, זה לא בדיוק דומה לחופש. אם לא נתמיד בעבודה, נרוויח פחות כסף, ואת זאת נראה ביחס ישר, בניגוד לעבודה כשכירים או לפי שעות, שאז נקבל תמיד את אותה משכורת. בכל סוג של עבודה מהבית נרוויח בדרך כלל לפי התפוקה שלנו: אם אנו עובדים עבור מישהו אחר כפרילנסרים, הרי שנקבל כסף עבור כמות עבודה שהצלחנו לבצע. למשל, תכנות, כתיבה, קלדנות, מכירות וכדומה. אם אנו עובדים עבור עצמנו, עבור עסק שלנו מהבית, אזי ככל שנעבוד יותר כך יש יותר סיכוי שנכניס יותר כסף ונרוויח יותר. אם נתרשל בעבודה, מי שירגיש זאת בכיס לא יהיה הבוס שלנו, אלא אנחנו עצמנו שנרוויח פחות כסף בסוף החודש.
בעיה נוספת: עבודה מהבית פירושה שאין לנו בוס. גם אם יש לנו בוס שמשלם לנו כסף, כמו בחלק מהמקרים, הרי שהבוס לא צמוד אלינו במשך יום העבודה שלנו בבית. נכון, זה יתרון. אבל משמעות היתרון הזה הוא שאנו צריכים להיות הבוס של עצמנו, וזה לא תמיד דבר קל לעשות.
פירוש הדבר שאם אימצנו עבודה מהבית אנחנו צריכים לעבוד: לבצע מטלות, להתקדם, להרוויח כסף. לעיתים קשה לנו לבחור אלו מטלות חשובות, דחופות, עדיפות על פני אחרות, מה כדאי לבצע היום, ומה בכלל שיטת העבודה? זמן רב מתבזבז על תכנון שעות העבודה, שיטות העבודה, בקרה וכולי, עוד לפני שהתחלנו לעבוד. כשיש לנו בוס שאומר לנו מה לעשות, אנחנו יכולים להתרכז נטו בעבודה ולא בכל מה שמסביב בנוסף.
עבודה מהבית יכולה להיות עבודה שבה אנו מרוויחים כסף עבור עצמנו, כעצמאיים, וכן עבודה מהבית יכולה להיות עבודה כשכירים או פרילנסרים, כלומר שמשכרותנו משולמת על ידי המעסיק.
במקרה הראשון, אמנם כל סכום כסף שאנו מרוויחים הולך אלינו ולא אל החברה שעבודה אנו עובדים, אבל גם כל הוצאה וכל סכום כסף שיוצא – יוצא ישירות מכיסנו. למשל, חשבונות, פרסום, ציוד וכדומה – כל ההוצאות עלינו, ולא כל אחד יכול לעמוד בהן. חשוב להקצות מראש סכום כסף שמצוי ברשותנו כדי שיכסה את מירב ההוצאות ההתחלתיות, ולברר היטב מראש ולערוך חישובים מוקדמים של כל ההוצאות הצפויות, לקבל תמונה ברורה של כמה כסף צריך להשיג מראש. כדי להוציא לפועל כל רעיון של עבודה מהבית שבחרנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה