צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

5.2.2009

איך להרוויח כסף: לכודים בלי מטרה?


הצלחנו להציב לעצמנו מטרה, או לבנות רשימה של מטרות שונות להצלחה באיזשהו תחום: כסף, קריירה, עסקים, משפחה, צמיחה אישית וכדומה.
מטרותינו נובעות מאיזשהו צורך או רצון שאנו שואפים להשיג. מטרותינו אינן אמורות להיות הרצון שלנו, אלא הביטוי המעשי שלו, וכוללות יעדים ברי ביצוע ופירוט של הדרכים להגשמת יעדים אלו.
ואולם, חוסר סדר מחשבתי, או אפילו בילול הנובע מהתלהבותנו מהשגת המטרה ורצון להגשימה במהירות, גורמים לנו לסיחרור מחשבתי, חוסר יכולת להתמקד ומתוך כך: חוסר יכולת להוציא את הרעיון לפועל.
אם אתם חשים לכודים בדרככם להצלחה, והמטרה מתחילה להיטשטש, הנה כמה רעיונות להבהיר לעצמכם את התמונה, לעשות סדר ולחזור למסלול: לפעול ולעשות.
1. היעזרו ב לוח מטרות שימקד את מחשבתכם ויחזיר את נקודת איזון המחשבתי אל המטרה המדויקת. לוח מטרות יעזור לכם לא להתפזר למטרה כללית מדי או ל"לברוח" ממנה למטרות רחבות יותר.
2. הקדישו כמה דקות ביום לדמיין את המטרה שלכם, ואת עצמכם וחייכם לאחר שתשיגו אותה.
3. הקדישו כמה דקות ביום לדמיין ולתאר לעצמכם באופן ברור את השלב הבא בתוכנית הפעולה שלכם: כיצד תשיגו, לא את המטרה כולה, אלא יעד אחד מתוכה: היעד הבא, זה שטרם הושג ונמצא ממש כמעט בהישג ידכם.
4. הכינו סדר פעולות לכל יעד בנפרד. סדר הפעולות צריך להיות הגיוני ותואם את לוח הזמנים שלכם, המשאבים שלכם, הכסף שלכם וכולי. אם תגדירו יעדים ודרכי פעולה שאין באפשרותכם לבצע, או שביצועם דורש משאבים שאין ברשותכם, הרי שבמהרה תנטשו את המטרה כליל מתוך חוסר ברירה.
5. גם ביום "עמוס", כזה שלא מאפשר לכם להתפנות לעשייה למען ידום המטרה שלכם, עשו צעד קטן, אפילו מינורי – בדרך להגשמתה. שיחת טלפון אחת, רשימת מטלות קצרה וכדומה. כל דבר שהוא למען ובשביל המטרה שלכם. פעילות כזו עוזרת לכם לשמור על רצף, גם אם לא קידמה את השגת המטרה באופן משמעותי, הרי שהיא אינה מאפשרת לכם לשכוח את המטרה, להתעלם ממנה או להיכנס לאדישות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה