צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

5.2.2009

לוח מטרות - השגת יעדים להצלחה


הצבת מטרות היא החלק הראשון והחשוב בהשגת הצלחה כלכלית, עסקית, אישית וכדומה.
הצבת מטרות מזכירה לנו את הדרך, מצביעה שוב ושוב על המטרה שלנו ועוזרת לנו להתוות דרכי פעולה. מטרה צריכה לכלול דרכי פעולה ויישום, אחרת היא לא יותר מאשר אוסף חלומות ואינה מטרה כלל ועיקר.
רבים מבקשים להרוויח יותר כסף, להקים עסק חדש או למנף את הקיים, להשיג רווחה כלכלית, אושר, כושר וצמיחה אישית.
בעיה שנתקלים בה אנשים רבים היא שאינם יודעים לחלוטין אחרי מה הם "רודפים", מה הם מנסים להשיג?
אם אין לנו תמונה ברורה וחדה, ציורית ככל האפשר של מה שאנו מנסים להשיג, יהיה לנו קשה יותר להשיגה.
למשל, אנשים חושבים שהם רוצים "כסף", אך: האם זו באמת המטרה? לשם מה הם רוצים כסף? אולי כדי לרכוש דירה, לממן לימודים, להשיג נוחות מסוימת או לצאת לחופשה? אם כך – האין אלו למעשה המטרות האמיתיות שלהם ולא כסף?
מה הבעיה בהגדרת כסף כמטרה? זו אינה בעיה, אך זו מטרה לא ממוקדת. אם אני רוצה לרכוש דירה, הרי שהמטרה שלי יכולה להיות: לחסוך מספיק כסף כהון עצמי על מנת לקחת משכנתא קטנה ככל האפשר. או: להשיג הכנסה חודשית נוספת שתכסה את החזר המשכנתא החודשי.
מתוך כך ייגזרו יעדים קטנים יותר, שיחד ירכיבו את המטרה השלמה.
לעומת זאת, אם אגדיר שהמטרה שלי היא "כסף" באופן כללי, יש כאן פיזור וכמעט ברור שהגדרה כזו לא תעזור בהשגת מטרתי, שהיא רכישת דירה, כי אין מושג מה באמת אני רוצה.
כדי לעזור לנו ולהזכיר לנו מה אנו רוצים, מה המטרות והיעדים הספציפיים שלנו, אפשר להיעזר בלוח מטרות: לוח שעם, מגנט או קרטון שעליו נרשום את מטרותינו והיעדים הנגזרים מהן, ונתלה במקום בולט: מעל שולחן הכתיבה שלנו, בפינת העבודה, במטבח או בחדר השינה – כל מקום שאנו מרבים לשהות בו ולחשוב או לממש את מטרותינו בפועל.
כדאי ומהנה להוסיף ציורים, תמונות מהאינטרנט או שגזרנו מירחונים, להוסיף תיאורים ציוריים – כל מה שגורם לנו לתאר את המטרה שלנו באופן המוחשי ביותר שאפשר, יזכיר לנו שוב ושוב מה באמת אנחנו מנסים להשיג, ויחזיר אותו פעם אחר פעם למסלול הנכון להשגתו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה