צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

8.2.2009

תרגיל: אלו תכונות והתנהגויות לאמץ כדי להצליח?


אם אתם שואפים להשיג הצלחה בכל תחום: אישי, תעסוקתי, עסקי או כספי ומוצאים עצמכם מבולבלים מהדרך הנכונה להשגת הצלחה, הנה תרגיל ראשוני מעניין שלמדתי לעשות:
לכל אחד מאיתנו יש מכרים, חברים ומשפחה שאת כולם אנו אוהבים, אבל חלקם אנו מעריכים ומעריצים בתחומים מסוימים. אולי לא היינו רוצים לעסוק דווקא בתחום שלהם או להשיג את מה שיש להם, ייתכן מאוד שהשאיפות והרצונות שלנו אחרים משלהם, אך משהו היינו רוצים ללמוד מהם: דבקות במטרה, התמדה, הצלחה בתחום מסוים, התנהלות עם כסף, התנהגות במצבים מסוימים וכדומה.
ערכו רשימה של מספר חברים או אנשים קרובים לכם.
ליד כל אחד כיתבו היכן הוא נמצא ביחס למטרה או השאיפה הפרטית שלכם.
למשל, אם אתם מחפשים עבודה או כיוון בקריירה, כיתבו ליד כל שם את המקצוע של אותו מכר והאם הייתם מוכנים להתחלף איתו ולעסוק במקצוע שלו (אילו היה לכם הידע והניסיון הדרושים).
אם כן – בדקו, הגדירו ורישמו באופן מפורט ובהיר ככל האפשר: מה מושך אתכם בקריירה שלו, על מה הייתם מעדיפים לוותר, ולמה?
אם מאידך רק הרעיון לעסוק במקצוע שלו מעורר בכם סלידה – מדוע? מה יש שם שאינכם רוצים בקירבתכם? תרגיל זה יעזור לכם להתמקד בכיוון התעסוקתי המעניין והמתאים לכם.
התרגיל הזה ניתן ליישום בכל תחום:
אם אתם מחפשים הצלחה עם כסף או התנהלות כלכלית, רישמו ליד כל שם בכמה מילים כיצד הוא מתנהל עם כסף, מה הוא קונה בכספו, כיצד הוא חוסך כסף, כיצד הוא מרוויח כסף, האם יש לו נכסים או השקעות וכדומה.
למי הייתם רוצים להידמות מתוך הרשימה – לא באופן כללי וגורף, אלא רק ביחס לאותן שאיפות ורצונות שלכם?
כעת הגדירו את תכונותיו הבולטות של המכר שבחרתם והתנהגותו. האם יש לנו משהו ללמוד ממנו?
רוצים לקחת את זה צעד קדימה? אם זה חבר קרוב שאתם מרבים לשוחח ולהתייעץ עמו, הזמינו אותו לשיחה קצרה, שאלו אותו כיצד הוא מצליח להתנהל באופן X במצבים מסוג Y. כיצד הוא גורם לדברים לפעול בחייו, כיצד הוא מוציא לפועל רעיונות, אלו טיפים יש לו עבורכם כדי לאמץ התנהגות כלשהי שזיהיתם אצלו והייתם רוצים ליישם בעצמכם.
טיפ חשוב: את הרשימות שערכתם, עם השמות, המינוסים והפלוסים? רק תשמרו שלא ייפלו לידיו של אחד מהמכרים, במיוחד לא לידיו של זה שקטלתם את העבודה, ההתנהגות וההתנהלות האישית שלו...ותעברו את היום בשלום.
קראו עוד על הצבת מטרות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה