צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

15.2.2009

כסף: איך להציב מטרות ברות יישום?


שואפים להצלחה בתחום האישי, הצלחה עם כסף, עסקים, משפחה, זוגיות או קריירה?
8 טיפים לבניית רשימת מטרות ברות יישום להצלחה:
1. התחילו מדף חלק וזריקת כל רעיון שעולה לכם בראש. התהליך יכול להתחיל מבעיה או מחסום שאתם חשים בחייכם, והמטרות יכולות להיות פתרונות או כל דבר שיהפוך את חייכם לנעימים וקלים יותר. בשלב זה אל תעצרו את עצמכם, רישמו כל דבר שעולה בדעתכם: רצונות, חלומות, שאיפות, גם אם הם נראים רחוקים. אם לא נעיז לחלום ולפרט את מה שאנחנו רוצים, הרי שזה לעולם לא יתגשם.
2. סננו וקטלגו מטרות: מטרות דחופות ופחות דחופות, מטרות קצרות טווח וארוכות טווח, מטרות שהשגתן תניב הצלחות גם בתחומים אחרים.
3. פרטו מטרות ליעדים ברי השגה. כל מטרה תכלול השגת מספר יעדים שיחד ישיגו את המטרה הכללית.
4. קבעו לוח זמנים להשגת כל יעד. שלב זה חשוב כדי שבאמת תעמדו ביעדים.
5. נסו לנסח יעדים מדידים ככל האפשר: זמן להשלמת היעד, כמות ואיכות. זה יעזור לכם בהמשך לפרוט את היעדים למשימות ולעמוד בהן.
6. פרטו כל יעד למשימות גדולות וקטנות. נסו לפרט עד כמה שאפשר, כך שתישארו לבסוף עם רשימת מטלות פשוטות יחסית לביצוע. כל משימה לבדה נראית רחוקה מהמטרה, אך למעשה היא מקרבת אתכם צעד נוסף להגשמת היעד, וכל יעד מקדם אתכם להשגת המטרה הכללית.
7. היעזרו בלוח מטרות כדי להישאר ממוקדים הן ביעדים והמשימות העומדות לפניכם, אך מבלי לסטות מהמטרה העיקרית שלכם. כך שתישארו עסוקים בפעולות שמקדמות אתכם לעבר המטרה שלכם, ולא לכיוונים אחרים שגוזלים זמן, כסף ומאמצים. 8. חישבו על התוצאה הסופית: איך ייראו חייכם לאחר שתגשימו את המטרה? ככל שתצליחו לתאר לעצמכם בבירור מה אתם רוצים ומה אתם שואפים, בפרטי פרטים – כך תיטיבו להשיגם, מאחר ותגדירו בדיוק את המטרה שאתם מנסים להשיג, ולא משהו אחר. כך למשל, אנשים חושבים שהמטרה שלהם היא "כסף", כאשר למעשה היא מה הם רוצים להשיג עם הכסף. ולכן המטרה יה אלמשל: רכישת דירה, חופשה, לימודים וכדומה. הגדירו באופן מדויק ולא מעורפל את רצונכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה