צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

7.1.2009

עוד טיפים לחיסכון כספי בקניות בסופר


בהמשך להתחמקות מקניות ברגע האחרון וחיסכון בקניות ליד הקופה והימנעות מקניות אימפולסיביות בתוך החנות באמצעות הרכבה נכונה של רשימת קניות, הנה כמה טיפים לחסוך קצת יותר כסף על כל מיני מצרכים שבהחלט הכרחיים ואי אפשר לוותר עליהם:
1. לא להיות נאמנים למותגים הקבועים שלכם: אם מותג הוא קבוע, צריכה להיות סיבה מספיק טובה. ואם אתם מנסים לחסוך כסף בקניות בסופר, אז אחת הסיבות צריכה להיות מחירו האטרקטיבי. תתרגלו לקנות מותגים שונים של מוצרים לפי מחירם או לפי מבצעים שהם מקיימים, ותגלו שכל משחות השיניים הן אותו דבר...כנ"ל כל מרככי הכביסה (יש הסכמה שהריח קצת, קצת שונה, אבל לדעתי כולם מתנדפים באותה מהירות) וכדומה.
2. אריזות גדולות זולות יותר. אם מדובר במוצר שאפשר לשמור ואינו מתקלקל מהר: אבקת כביסה, קפה וכדומה. ואם יש מבצע ויש מקום לשמור את המוצרים, אפשר לקנות כמה (לא להגזים).
3. וכדי לסתור את הסעיף הקודם: אריזות גדולות לא תמיד זולות יותר. תשקיעו דקה בעריכת החישוב. לפעמים בונים על זה שאנחנו פשוט מושכים אריזות גדולות יותר מהמדף, כי נדמה שהן חסכוניות יותר, אבל המחיר בעצם דומה מאוד או אפילו זול יותר לגבי חלק מהאריזות הקטנות. למשל, מותגים זולים יותר עשויים להיות זולים יותר גם באריזות קטנות מאשר המותג היקר באריזה גדולה.
4. עוד על אריזות גדולות: מכירים את זה שאתם קונים קורנפלקס באריזה חסכונית וענקית וזורקים חצי ממנה כי אף אחד לא מוכן לאכול ממנו? אז זהו, שאם קונים כמות ענקית ממשהו, מן הראוי שזה יהיה משהו שניסיתם כבר בעבר באריזת התנסות קטנה יותר. אם תזרקו חצי ממה שקניתם, תבזבזו 50% מתקציב הקניות שלכם ותשקיעו אותו ישר בפח האשפה.
5. ומילה על "קנה אחד קבל..." וכו': אם תצטרכו בקרוב את ה "דבר השני שאותו קנינו הרגע במבצע, בחמישים אחוז, ב 2+1 כשרק רצינו 1 וכדומה..." הרי שעשיתם עסקה טובה. אם לא, הרי שמוטב היה שהכסף שהוצאתם על רכישת המוצרים במבצע היה נשאר בבנק, או היה נעשה בו שימוש לקניית מוצר אחר, שאתם כן צריכים.
6. חצו את הסופר כמה שיותר מהר: כן, כל מה שאתם לא כ"כ צריכים נמצא בהתחלה. מוצרי החלב, הלחם, הביצים, הבשר, העוף והמוצרים הקפואים נמצאים בסווווף החנות. למה? כדי לאלץ אתכם לעבור דרך כל החנות רק כדי לקנות חלב, כדי שבדרך תאספו כמה שיותר שטויות שאתם ממש לא צריכים. הימנעו מכך! לכן ישר למעבר שאתם צריכים ובאופן כללי נסו להיצמד לרשימה ולצאת מהסופר כמה שיותר מהר, תחסכו לא רק כסף, אלא גם זמן, מה יותר טוב מזה.
7. תסתכלו רחוק, ותסתכלו למטה: המצרכים שאתם באמת צריכים נמצאים בסוף הסופר, והמצרכים הממש זולים נמצאים במדפים התחתונים. המדף המרכזי (זה שבגובה העיניים) הוא המדף היקר ביותר, הרשת תציב בו מותגים יקרים וותיקים. מוצר זהה מהמדף התחתון יכול לעלות הרבה פחות.
8. השוו מחירים: זה טיפ קל, אבל רוב האנשים באים לסופר עם ידיעה מראש של איזה מותג הם קונים מכל סוג של מוצר,בלי לדעת בדיוק כמה הוא עולה. הם קונים אותו כי "זה מה שהם תמיד קונים". טעות. תשוו בין מחירי הסבון, משחת השיניים, הגבינה ועוד ועוד. שקל או שניים פחות מכל מוצר יכול לחסוך לא מעט בקופה. אם מילאתם עגלה ב 100 מוצרים, ושילמתם על כל מוצר רק שקל אחד פחות, חסכתם 100 ש"ח בקנייה, שהם 400 ש"ח בחודש, שהם 4,800 ש"ח בשנה! זה כבר חופשה משפחתית. מה אתם יכולים לעשות כל שנה עם כמעט 5000 שקל פנויים?
איך לחסוך כסף ומידע נוסף על כלכלת המשפחה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה