צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

10.1.2009

לחסוך כסף בסופרמרקט: איפה כדאי לקנות?


כשמנסים לערוך השוואה בין רשתות השיווק השונות, מגלים שהמשימה לא פשוטה בהחלט.
לכל רשת יש מגוון מוצרים שמחירם זול יותר מחנויות אחרות, ומנגד מגוון מוצרים יקרים יחסית. כמו כן לכל חנות יש מוצרים במבצע, והמבצעים כידוע משתנים חדשות לבקרים.
באופן כללי חנויות הממוקמות מחוץ למרכזי הערים זולות יותר מאלו במרכז ובתוך השכונות, וזה כמובן תלוי בשכונה שבה מסתובבים...ואולם ניסיון להשוות בין הסופרמרקטים המרוחקים די מתסכל, כשהתמונה המתקבלת היא שהכי משתלם לקנות בכל חנות את המוצרים הזולים ביותר שהיא מציעה, השבוע...זו כמובן משימה בלתי אפשרית, הרי לא נשאף לנדוד בין חנויות, זה יגזול את כל היום שלנו וימתח את עצבינו הרופפים ממילא...חוץ מזה זה לא טוב לחשבון הדלק.
אז מה עושים?
כדאי לבחור בסופרמרקט מרוחק ממרכז העיר ולערוך בו את הקניות פעם בשבוע באופן מרוכז, באופן שיותיר מינימום "השלמות" באמצע השבוע . כדאי להימנע מקניית ספרים, מגבות, בגדים, מתנות – כל דבר שאינו בגדר "מצרכים" והרשת מנסה לשווק לנו בכל הכוח.
לצאת לסופר עם רשימה בהחלט יעזור כאן. (איך להרכיב רשימת קניות שחוסכת כסף?) שמירה על כמה כללים בסיסיים תהפוך את הקנייה למשתלמת גם אם לא מצאנו את החנות הזולה ביותר (וכבר הבנו שאין בדיוק דבר כזה).
הרבה אנשים מספרים מספרים כי דווקא בסופר השכונתי הם מבזבזים פחות, החנות קטנה יותר, המצרכים נגישים יותר והסיבוב קצר יותר, מה שמקצר את זמן השהייה שלנו בסופר וגורם לנו למשוך פחות פריטים מיותרים מהמדפים. זה עיקרון נכון ויש לו יתרונות, אך הוא גורר "קפיצות" מרובות לסופר לצורך השלמות, וכל השלמה כוללת רכישה של מוצרים רבים שלא התכוונו לקנות ושאין לנו צורך בהם. שורה תחתונה: אולי בכל קנייה אנו מוציאים פחות, אך אין זה אומר שקנינו יותר, או אפילו מספיק.
ראו עוד טיפים כיצד לחסוך כסף וענייני כלכלת המשפחה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה