צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

12.8.2009

כמה כסף אתם מוציאים על בגדים לילדים לעונה או שנת הלימודים החדשה ?


אם אתם מחפשים בגדים זולים לילדים, הנחות על בגדי ילדים, בגדי ילדים בזול, בגדי ילדים יד שנייה, בגדי ילדים עודפים, מבצעים של בגדי ילדים לקראת השנה החדשה... אתם בהחלט בחברה טובה. השנה כולם מחפשים איך לחסוך כסף בדרכים מגוונות, והוצאות על ילדים בדרך כלל נמצאות בתחתית הרשימה, כי אנו חוסכים כסף על הילדים "בסוף". למעשה, אנו שופכים המון כסף על בגדי ילדים, חזרה לבית ספר, חופש גדול, קייטנות, בילויים וכולי, וחודשי הקיץ, במיוחד יולי אוגוסט, הופכים מעמסה כלכלית, לא מפסיקים להוציא כסף על קניות שקשורות בילדים או סידורים שונים. אם הצלחנו לעבור את יולי אוגוסט ולהוציא פחות כסף מהצפוי, אנחנו כנראה מוכשרים במיוחד, משווים מחירים ומחפשים אלטרנטיבות לבילויים ואטרקציות בתשלום, קייטנות וקניות. אבל החופש הגדול עומד להסתיים בקרוב ועמו מתחילות הקניות וההוצאות הצפויות לקראת שנה חדשה, ראש השנה וכמובן קניית בגדי ילדים לקראת בית הספר או שנת הלימודים החדשה. בגדי ילדים לגן גם הם עולים הרבה כסף כאשר עושים סיכום של כל מה שנחוץ לעונה החדשה. מה עושים? למה בעצם בגדי ילדים עולים כל כך הרבה כסף, איפה אפשר למצוא בגדי ילדים בזול, איך אפשר להוציא פחות כסף על בגדי ילדים ועדיין להיראות מיליון דולר?
הנסיבות:
1. הילדים גדלים משנה לשנה מה שמצריך קניות בגדי ילדים חדשים כל הזמן כשהם קטנים. כשהם גדלים והמידות טובות לכמה שנים, הם בעצמם כבר מבקשים להחליף בגדים וסגנונות, ואנו מתחילים להוציא כסף על טרנדים או מותגים.
2. בגדי ילדים בחנויות זה דבר מפתה למדי, העיצובים והשילובים נועדו להבטיח דבר אחד מרכזי: שלא תוכלו לעמוד בפיתוי ותוציאו כסף מהארנק גם כשלא תיכננתם. כך קורה שאנו מתפתים לקנות הרבה יותר בגדי ילדים ממה שאנו באמת צריכים...אם קרה לכם שבסוף העונה נשארתם עם בגדי ילדים חדשים לחלוטין בארון – שהילדים לא לבשו מעולם, אתם יודעים בדיוק במה מדובר.
3. אנו מתפתים לקנות בגדי ילדים יפים שאינם תמיד שימושיים, ואז מוצאים עצמנו חוזרים שוב ושוב לחנויות ומבזבזים כסף כדי לעשות השלמות.
4. אנו קונים בגדי ילדים בלי קשר לצורך: עונה, גן, בית ספר, חוג, פעילות אחה"צ, שבת וחג אביזרים מיוחדים (בגדי ים, כובעים, מעילים, מטריות, גופיות וכולי).
5. אנו עורכים קניות מרובות (שופינג) של בגדי ילדים כחלק מבילוי במקום ללכת באופן מרוכז ולקנות כל מה שצריך. התוצאה היא שאנו מוציאים כסף רב על בגדי ילדים שאינם שימושיים ונותרים בלי בגדים שעונים על הצרכים שלנו, כך שאנו קופצים שוב ושוב לחנויות. כל קפיצה לחנות עולה לנו ביוקר, כי אנו מורידים מהמדפים על מה שיפה ומושך באותו רגע, בלי להתחשב בצרכים האמיתיים שלנו. כל זה עולה המון כסף אם לא יודעים להתאפק, ורובנו לא יודעים כי זה קשה...
הפתרונות:
1. ראשית, כדי לחסוך כסף צריך לתכנן. תכנון של קניית בגדי ילדים צריך להיות מלווה ברשימה, בדיוק כמו בסופר, ובהתאם לצורך, כלומר: עונה חדשה, בית ספר, גן וכדומה.
2.
רשימת קניות בגדי ילדים צריכה לכלול כל מה שילד צריך במלתחה שלו. הכל. אם לא תכללו הכל בקנייה מרוכזת אחת או שתיים, אתם תוציאו המון כסף על קפיצות לקניון, לחנות או למבצע חם-לוהט, שישאיר אתכם בלי כסף בארנק.
3. לקנות בתחילת העונה את כל הבגדים שצריך למשך העונה, כגון מכנסיים, חולצות, גופיות, מעיל, ג'קט, גרביים, נעליים, נעלי בית, פיג'מות וכולי, ואח"כ לא לדרוך רגל באף חנות משך כל העונה. כן, מה ששמעתם. למכורים לשופינג שבינינו: ראו
איך להגמל משופינג. לא להכנס לחנויות, לא "לקפוץ לקניון רק לקנות זוג טרנינג" – לא, לא. קפיצות לקניון מסתכמות בקניית המון בגדים מיותרים אחרים שלא התכוונתם לקנות ושאינם מחוצים לכם כלל, ובהמון כסף בכלל לא מיותר שלא התכוונתם להוציא על קניות מיותרות. בסוף העונה הרי תישארו עם בגדים שהילד לא לבש מעולם. ככה זה עם קפיצות, הן לא משאירות כסף וזו המטרה של כל קניון.
4. וכדי לסתור את הסעיף הקודם, כי מהו כסף בלי סתירות פה ושם: לקנות דווקא בסוף העונה ולא בתחילת העונה! סוף העונה מתחיל כמעט מייד עם תחילת העונה, כי ככה זה עם אופנות. המחירים יורדים ב 30% - 50% ובסוף העונה ממש יורדים גם ב 70%. כן, כן. קנייה ב"סוף עונה" חודש אחרי תחילת העונה יחסוך לכם מחצית מהתקציב – תנצלו כסף זה למיליון דברים אחרים, לא חסרים רעיונות. קנייה בסוף העונה ממש יכולה לחסוך לכם עד 70% מהתקציב לעונה הבאה. נכון, זה להוציא עכשיו כסף על בגדים שנצטרך רק בעוד 6 חודשים, אבל זה ברור שנצטרך ללכת לקנות אותם. בגדים חגיגיים שעולים מאות שקלים אפשר לקנות בכמה עשרות שקלים וזה כבר חסכון אדיר. קנו מידה קצת יותר גדולה, דגש על "קצת". אחרת תזרקו כסף לפח כי קניתם מידה גדולה מדי שלא מתאימה לילד ותצטרכו להוציא כסף מחדש על בגדים, כי כל מה שקניתם לא מתאים.
קניות באינטרנט, הפלא ופלא, חוסכות כסף כי חנויות מקוונות אינן מצריכות הוצאות תקורה גבוהות כמו חנויות פיסיות, וחלק גדול מהפער הולך אלינו הצרכנים בצורת מחירים זולים מאוד. תחסכו כסף רב על מותגים, למשל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה