צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

10.8.2009

בגדי ילדים - רשימת מלתחה תחסוך לכם כסף


מחפשים בגדי ילדים עודפים, בגדי ילדים יד שנייה, בגדי ילדים בזול – אתם לא היחידים, ממש לא – שמחפשים איך לחסוך כסף על קניות בגדי ילדים לשנה החדשה, לבית הספר או לגן.
אנו מוציאים המון כסף על בגדי ילדים מכיון שהם גדלים, מכיון שהבגדים יפים והשילובים והחנויות מפתים לקנות המון בגדים שאין לנו בהכרח צורך בהם, המחירים בתחילת העונה גבוהים מאוד, אבל אז דווקא הכי בא לנו לקנות, מה לעשות. איך להוציא קצת פחות כסף על בגדי ילדים? באתר זה תמצאו המון רעיונות לחסוך כסף בכלל ועל הוצאות של ילדים בפרט, גם איך לחסוך כסף על בגדי ילדים.
הפעם נעלה רעיון פשוט שיכול לחסוך לכם המון כסף על בגדי ילדים, במיוחד אם אתם מסוג ההורים שבסוף העונה נשארים עם בגדים חדשים לגמרי בארון, שמעולם לא נלבשו, ולעומת זאת פריטים רבים אחרים היו חסרים לכם משך כל החורף, או הקיץ ...
כדי לחסוך כסף על בגדי ילדים צריך להכין רשימה ולהיות מתוכננים. תכף נפרט מה כדאי לכלול ברשימת קניות של בגדי ילדים לקראת שנה חדשה או שנת הלימודים, או עונה חדשה. לא להיבהל, אתם לא הולכים לקנות את כל זה בבת אחת. אבל כדי לחסוך כסף כדאי קודם כל להבין – על מה אנחנו מנסים לחסוך כסף, ואם אין לכם רשימת קניות, איך אפשר לתכנן אותה כך שתחסוך לכם כסף...? זהו בדיוק.
קניות בגדי ילדים צריכות להיעשות לפי צורך, למשל עונה חדשה, שנה חדשה, בית ספר או גן.
ראשית עברו על בגדי השנה האחרונה וראו מה יכול לעבור לשנה החדשה מבחינת מידה ומצב. שימו את כל פריטי הלבוש הללו בצד כדי שנוכל אח"כ להוריד אותם מהרשימה. מה לכלול ברשימת בגדי ילדים לקנייה?
בגדי גן או בית ספר – כמה חליפות ילדים צריכים? 6? 8? 10? קשה להאמין שיש ילד שצריך יותר מכמות כזו. חליפות, כלומר: חולצה + מכנסיים. אם ארון הבגדים של הילדים מלא בחולצות טי ואין מספיק מכנסיים...זה די בדוק שבסוף העונה יישארו לכם פריטי לבוש שלא השתמשתם בהם מעולם, וזה ביזבוז של כסף כמובן.
בגדים חגיגיים – חולצה לבנה, חולצה מכופתרת, שמלה, ג'ינס, סוודר, עליונית וכדומה. ערכו בעצמכם את החישוב של הכמויות. לרשום אותן. לא תצטרכו לקנות אותם כרגע, רק לכתוב! זה לא קשה.
בגדים לאחה"צ או לחוג, אם אתם עושים הפרדה בין בגדי גן לאחה"צ, אם כי רוב ההורים לא ישקיעו בכך אפילו מחשבה שנייה, ובגדי הגן יפים מספיק בכדי להסתובב איתם לבלות אחה"צ.
פיג'מות.
חורף: להוסיף גופיות חמות, גרביים, גרביונים, סוודר, מעיל, ג'קט, מטריה, כובע, נעליים: נעלי בית, נעלי ספורט, מגפיים.
קיץ:להוסיף בגד ים, כפכפים, סנדלים, כובע.
בכל עונה הוסיפו חולצה לבנה אחת לפחות (קצרה/ארוכה תלוי בעונה) שתשמש לכל טקסי בית ספר או גן כגון: ראש השנה, סדר פסח, יום העצמאות, שבועות וכדומה.
עכשיו משיש לנו רשימת בגדי ילדים הכרחיים + כמויות לעונה החדשה, אפשר להתחיל לתכנן את קניית בגדי הילדים כך שלא תעלה הרבה כסף.
ראשית, עברו על כל הבגדים משנה שעברה וראו מה אפשר להעביר משנה לשנה, זה יצמצם את הרשימה שלכם יפה מאוד ויחסוך לכם כסף על קניות שיתגלו בהמשך כמיותרות. יתרון נוסף שיחסוך לכם כסף, הוא שתוכלו להתאים צבעים וסגנונות בקלות רבה יותר: תדעו בדיוק אלו צבעים חסרים במלתחה, אלו צבעים לשלב עם הבגדים הקיימים וכדומה.
בחרו חנות אחת או שתיים לקנייה מרוכזת גדולה. קנייה אחת גדולה תחסוך לכם קפיצות לקניון או לחנות שמבזבזות לכם המון כסף כי בכל קפיצה כזו אנו מוציאים עוד כסף על דברים מיותרים. קנייה בתחילת העונה חוסכת קפיצות לחנויות, חוסכת המון כסף ויכולה להסתכם במאות שקלים לעונה ואלפי שקלים בשנה. קחו כסף שחסכתם בדרך זו וסעו לחופשה משפחתית, הילדים ישמחו הרבה יותר מאשר עוד ג'ינס.
קנו כמה חליפות בסיסיות לפי הרשימה וסמנו מה חסר לכם. למה, למה? כי אז כשסבתא שולאת "מה לקנות לילד" או "יש לו מעיל לחורף?" אפשר לענות: "מעיל דווקא יש משנה שעברה, חבל שתוציאי כסף סתם, אבל דווקא מגפיים חדשים יהיה נהדר". אל תשכחו להגיד תודה.
את הבגדים והאביזרים שחסרים תקנו באופן חכם: חנויות בגדי ילדים עודפים, קניית בגדי ילדים באינטרנט, פקחו עין על מבצעים. ג'ינס וחולצה חגיגית יכולים לעלות 300 שקל בתחילת עונה, אבל 100 שקל בסוף העונה. עכשיו, למשל, כל הרשתות הגדולות: פוקס, שילב, גולף קידס וכדומה יוצאים במבצעי סוף עונה של 50% ומגוון פריטי לבוש ב 10 שקלים, 15 שקלים ו 30 שקלים. קנו מידה אחת גדולה יותר, שיתאים לקיץ הבא. אל תקנו יותר מדי לשנה הבאה! במשך השנה הרי תקבלו מתנות ותערכו קניות נוספות, ובגדים שקניתם לפני שנה יכולים פשוט להשכח ולהפוך למיותרים לחלוטין כעבור שנה. קנו בחכמה. קנו רק מה שאתם צריכים ואל תבזבזו כסף על בגדים מיותרים רק בגלל שהם יפים ובמבצע. קנו מידה מתאימה, אחרת הילד לא יוכל ללבוש את הבגד שנה הבאה (כי קניתם בגד קטן מדי או גדול מדי) ואז סתם ביזבזתם כסף לחינם.
בגדים יפים וחגיגיים כדאי לקנות בסוף העונה כי המבצעים מתחילים מוקדם מאוד והבגדים יהיו טובים גם לשנה הבאה. זה כדאי במיוחד כי זה חוסך המון כסף על בגדים יקרים: בגדים שעולים 100 ש"ח ויותר אפשר למצוא בסוף העונה בחצי מחיר ואפילו פחות אם מתאמצים, זה שווה יותר מאשר קניית בגדים בסיסיים, שגם בשיא העונה לא עולים יותר מ 30 שקלים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה