צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

2.5.2009

חגיגת יום הולדת מיוחדת שלא עולה הרבה כסף


כסףאיך לחסוך כסףלחסוך כסף עם ילדים › חגיגת יום הולדת שחוסכת כסף
יום הולדת לילדים, זה כבר ידוע, הפך בשנים האחרונות לתעשייה שלמה בארץ, שמגלגלת המון כסף . לוקחים בה חלק דוכני מזון וממתקים, מפעילים, ליצנים וקוסמים, ימי הולדת בכל מיני נושאים, הפתעות לכל הילדים, הפסקת אוכל, מתקנים מתנפחים ובמקרים מסוימים תוסיפו עוד כסף על שכירת מקום לחגוג יום הולדת, כמו מועדון ג'ימבורי וכדומה. עם כיבוד להורים, כלים וקישוטים, הכינו את הארנקים – החגיגה מגיעה ל 2000 ש"ח בקלות. המון כסף . אם הילד מסכים, חוגגים בזוגות ומתחלקים בהוצאות, זול זה עדיין לא יוצא, במיוחד למי שהתברך ביותר מילד אחד. מה עושים כדי לחסוך קצת כסף ועדיין לחגוג יום הולדת יפה ומשמחת?
ישנם רעיונות רבים לחגיגת יום הולדת צנועה יותר, שלא עולה כל כך הרבה כסף , ראו כמה רעיונות כאן: איך לתכנן יום הולדת שלא עולה הרבה כסף והיא עדיין משמחת ומרשימה לא פחות ממסיבת יום הולדת שעולה הרבה מאוד כסף .
ואולם, הפעם מובאים בפניכם כמה רעיונות לחגיגת יום הולדת קצת פחות שגרתית, שעולה פחות כסף באופן משמעותי ויוצאת הרבה יותר מקורית. אלו ימי הולדת שמתאימים לילדים גדולים יותר ולא לגיל הרך. הם מספקים רעיונות לחגיגות מקוריות שלא דומות לימי הולדת אחרים, לא קונוונציונלי בכלל, ולכן בדקו מראש עם הילד או הילדה החוגגים, האם הם מתלהבים מהרעיון. אם כן, מובטחת לכם חגיגה שונה, שהם יזכרו לאורך שנים רבות, ולכם יישאר כסף בכיס להוצאות חשובות לא פחות.
1. בחמישית מעלות יום הולדת רגילה, מזמינים 10 ילדים לסרט בקולנוע. לא רק חסכתם כסף, אלא גם טירחה ותפעול ברוב המקרים, וילד/ת היומולדת יצאו עם זיכרון של יומולדת כייפית ומיוחדת. מבררים עם הילד מראש מה הסרט המועדף עליו וקונים כרטיסים מראש. תוכנית לשעתיים כבר יש לכם, וגם אם תוסיפו את כל הכיבוד והפופקורן שבעולם, לא תגיעו למחצית מעלות יומולדת רגילה. אין כלים חד פעמיים, קישוטים, בלונים, כיבוד למבוגרים וכו' וכו' וזה כסף קטן שחסכתם לעומת הוצאות על הפעלה, מקום לחגוג וכולי, שמהווים את עיקר ההוצאה ומסתכמים בהמון כסף. מתאים לילדים בגילאים גדולים, כשכבר לא מוכרחים להזמין את כל הכתה, או לילדים שנולדו בחופש הגדול ויכולים להזמין רק חברים קרובים.
2. מסיבת פיג'מות: מתאים בעיקר לחגיגת יום הולדת של בנות, אבל גם לבנים אפשר לארגן יום הולדת קסמים, למשל או משחקי מחשב – שיחליפו את הפעילות לבנות במסיבה מסוג זה. במסיבת פיג'מות חסכתם כסף על מקום לארוע, כסף על מפעיל ברוב המקרים, הורים לא לוקחים חלק אז חסכתם לא מעט כסף על כיבוד, כלים חד פעמיים וכולי, שמתסכמים בכמה מאות שקלים במקרה הטוב. למסיבת פיג'מות של בנות מזמינים את כל החברות הטובות או את כל בנות הכתה. חוץ ממזרנים בכל הבית ופיטפוט עד הבוקר עם ממתקים ופיצה, מארגנים כמה הפעלות בנות שלא עולות הרבה כסף : פינת איפור, לק, סרט בנות. אפשר להזמין מישהי שקולעת צמות א לקנות מראש קופסא של קעקועי נצנצים שיהיה במה להתעסק. נחסך הרבה מאוד כסף על הפעלה ומקום לחגיגה, אפילו אם מזמינים את כל בנות הכתה. סרט וכיבוד כמו פיצה, מילקשייק וממתקים ישלים את הערב, ואם נשארים לישון דואגים לקופסאת קורנפלקס מלאה וקרטון חלב לבוקר. לילה טוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה