צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

3.5.2009

סטיקלייט - כמה כסף עולים סטיקלייטים ואיפה להשיג סטיקלייטס לכבוד לג בעומר 2009


ל"ג בעומר בפתח, קומזיץ ומדורות מתארגנות, הילדים מתחילים לאסוף עצים, ובגני הילדים מתארגנים לחגיגות לג בעומר 2009 , הכוללות בדרך כלל חוץ ממדורה, גם אוכל, מוסיקה, הפעלה מתאימה (למשל, מעגל מתופפים) וכל מיני הפתעות זוהרות נוסח חנוכה / יום העצמאות / לג בעומר .
אם אתם מחפשים סטיקלייט לכבוד ל"ג בעומר הקרוב, עדיף בחבילות סטיקלייטים גדולות ושלא יעלה הרבה כסף – כבר בדקנו מראש בשבילכם.
סטיקלייט הם אותם מקלות זוהרים, זרחניים שמגיעים בכל מיני צורות: סטיקלייט מקל , סטיקלייט שרשרת, צמידי סטיקלייט וכדומה. סטיקלייט מגיעים בכל מיני צבעים זוהרים, ירוק וצהוב, ורוד וכדומה, לא עולים הרבה כסף, ילדים משוגעים עליהם והם משמחים כל מסיבה וכמובן מדורה בלי להוציא הרבה כסף על הפתעות.
סטיקלייט בודד עולה בין 1.5 ש"ח לכמה שקלים, תלוי איזה סוג סטיקלייט, איזה גודל ולאיזה שימוש. כדי לחסוך כסף אפשר לקנות סטיקלייטים בחבילות גדולות.
חבילות סטיקלייט שרשרת או צמיד זולות בהרבה, חבילה של 50 סטיקלייט באתר הילולה עולה 30 ש"ח, 50 סטיקלייטים באתר גחלילית עולים 29 ש"ח. באתר יום ההולדת "יומולדת בשני שקל" חבילה של 50 סטיקלייט צמיד עולה 40 ש"ח, ב "צנובר" נמצאו 50 שרשראות סטיקלייט ב 115 ש"ח.
ריכזנו כמה רעיוונת לחגיגת ל"ג בעומר לילדים לגני ילדים או לבית הספר, בלי להוציא הרבה כסף. חגיגת לג בעומר לא חייבת לעלות כסף בכלל, אפשר להתארגן לאיסוף עצים והכנת כיבוד כך שלא יעלה כסף, אם כל משפחה מכינה מאכל או מביאה מאכל מוכן. הכינו רשימת כיבוד שכל ילד ירשם להיא כרצונו, למשל: פיתות, חומוס, נקניקיות, קלחי תירס, סלט, חטיפים, עוגה, כלים חד פעמיים, מפיות וכדומה. האופציה היקרה יותר היא לאסוף כסף מכל ההורים לשכירת דוכני מזון כדן דוכן נקניקיות או פיצות / פוקאצ'ות ודוכן שתייה. ואולם הכנת הכיבוד אינה משימה כבדה כאשר היא מתחלקת בין כל הילדים, ולכן אפשר להכין לבד במקום להוציא כסף . אל תשכחו לבקש מכל משפחה להביא עמה בקבוק שתייה, מחצלת/כסאות.
כמו כן, אפשר לשלם כסף על הפעלה לילדים, למשל מעגל מתופפים, הפעלה מוסיקלית וכדומה, אלו הפעלות שעולות די הרבה כסף, ברוב המקרים כ 1000 ש"ח, ואפשר לארגן לבד הפעלה שלא עולה כסף. בגילאי הגן הקטנים אפשר לבקש מכל ילד להביא כלי מוסיקלי כלשהו, למשל תוף מרים, חלילית, רעשן וכדומה, לשיר ולנגן יחד במרום להוציא כסף על הפעלה מוסיקלית. המדורה מספקת את עיקר תשומת הלב והפעילות, ולכן לא חייבים לשלם כסף על הפעלה בל"ג בעומר, ואפשר להנות מאיסוף עצים, תפוחי אדמה ומרשמלו על שיפוד. אל תשכחו את הוראות הבטיחות החשובות בכל הנודע להבערת אש, במיוחד כשילדים נמצאים במקום, והקפידו לבקש גם מההורים שישארו בקומזיץ כדי להשגיח, ולא ישאירו את הילדים לבד. חג שמח!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה