צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

3.5.2009

כסף או עבודה מהבית - כמה טיפים לאמץ הרגלי עבודה


אם אתם מרוויחים כסף באמצעות סוג כלשהו של עבודה מהבית , למשל מכירות, שיווק, קלדנות, כתיבה, תיווך, כסף באינטרנט וכדומה, או התחלתם זה עתה לנהל עסק מהבית, בוודאי הספקתם לגלות דבר מעניין: שמעבר ליתרונות של עבודה מהבית והאפשרות להרוויח כסף בלי בוס צמוד, פקקים ושעות לא נוחות – יש גם כמה אתגרים אישיים לעמוד בהם בכל סוג של עבודה מהבית , אפילו כשאנו עוסקים במקצוע שצברנו בו ניסיון רב.
התמודדות אחת עיקרית בכל סוג של עבודה מהבית היא ניהול זמן והתחייבות אישית לעשייה שתניב בסופו של דבר יותר כסף בסוף החודש. מדוע? עבודה מהבית דורשת יכולת להתרכז בעשייה, עבודה ומילוי משימות יומיומיות תוך כדי שאנו מוצפים בפיתויים לעשות כל דבר אחר חוץ מלעבוד: עבודה מהבית פירושה שאין לנו בוס על הראש, כזה שיכריח אותנו לשבת ולעבוד, ומנגד יש טלויזיה, מקרר, טלפון או סתם סידורים שאפשר לעשות מהבית. כדי להצליח להרוויח כסף באמצעות עבודה מהבית, אנו צריכים להיות מסוגלים להתעלם מכל ההסחות הללו, ולהתרכז רק בעבודה למשך פרק זמן מסוים לפחות. לא לכל אחד קל להיות הבוס של עצמו, להציב לעצמו מטרות וגם לעמוד בהן, לקבוע דרכי פעולה ומשימות יומיות, לנהל נכון את הזמן הפנוי שלו לצורך עבודה מהבית. כמו כן לא כל אחד מצליח שלא להסיח את דעתו מהעבודה באמצעות אכילה, שינה, צפייה בטלויזיה...ככה זה כשכל הזמן פנוי לרשותנו. עלינו לזכור שזה למעשה אינו זמן פנוי, אלא זמן שבו אנו אמורים להרוויח כסף דרך עבודה מהבית – זו שאנו בחרנו לעצמנו! נכון, עבודה מהבית מספקת לנו יתרונות מבחינה זו, כמו שעות עבודה גמישות והאפשרות להרוויח כסף עבור עצמנו ולא עבור מישהו אחר, בחלק מהמקרים. אך אם נבזבז את רוב שעות היום בחוסר ריכוז וטיול מהמקרר לשולחן וחזרה למקרר ואז לטלויזיה...לא נצליח לעבוד בכלל וסופו של דבר שלא נרוויח כסף , או נרוויח הרבה פחות כסף מהצפוי.
אז איך מאמצים הרגלי עבודה מהבית ? כיצד מציבים מטרות להרוויח סכום כסף מסוים שיספיק לנו כהכנסה חודשית, או הכנסה נוספת – וגם עומדים ביעדים הללו?
1. ניהול זמן נכון יניב כמה תובנות: שאפשר להתמקד במשימות "דחופות" (מה שאנו לרוב נוטים לעשות) או במשימות "חשובות". משימות חשובות לא תמיד תהיינה דחופות, ולכן לעיתים דחיפותן נדחקת לעדיפות נמוכה יותר. אך אלו מסוג המשימות שלמעשה קריטיות לקידום של העסק או תחום של עבודה מהבית שבנינו לעצמנו, והן עשויות להיות משימות שמילויין יניב לנו כסף בסוף החודש. לעיתים אנו מתרכזים בתפל ולא בעיקר, מכיון שהתפל "דחוף" יותר, וחייבים לטפל בו כעת. אם נאמץ חשיבה שאומרת, שהמשימות הדחופות ביותר בזמן עבודה מהבית הן אלו שבאמצעותן אנו מרוויחים כסף או מקדמים את העסק הביתי שלנו בצורה משמעותית, הרי שניצלנו את הזמן שלנו טוב יותר.
2. קיבעו מטרות חודשיות וכן מטרות על – מטרות לטווח רחוק יותר. חלקו מטרות חודשיות למטרות שבועיות וליעדים יומיים. פרקו כל יעד למשימות שמילויין ישיג את היעד במלואו. למשל, מטרה ארוכת טווח של עבודה מהבית יכולה להיות: להרוויח מספיק כסף כדי להפוך עבודה מהבית להכנסה היחידה או העיקרית, לחסוך כסף לרכישת דירה או כל מטרה גדולה אחרת. מטרות קצרות יותר יכולות להיות להגיע לכמות לקוחות מסוימת, להשיג חשיפה בטווח כלשהו, צמיחה חודשית וכדומה. יעדים יומיים של עבודה מהבית יכולים להיות להרוויח כל יום סכום כסף מסוים, לסגור עסקה חשובה, להשלים בנייה של אתר אינטרנט, לסגור חוזה עם ספק וכדומה. המשימות היומיות הופכות להיות פשוטות יותר בדרך זו: אתם מגדירים סדרה של פעולות שעליכם לעשות כדי להשלים כל יעד. בשיטה זו אתם בטוחים שמילוי כל המישמות מבטיח את השגת היעדים, שיחד משיגים את המטרות השבועיות או החודשיות, אשר יחדיו ישיגו לבסוף את מטרות העל שלשמן בניתם עסק ביתי או התחלתם עבודה מהבית.
3. כאשר אתם מתחילים עבודה מהבית, קיבעו מראש לוח זמנים יעיל לעבודה. מיפוי שעות היום שלכם יעזור במשימה זו. מה אתם נוהגים לעשות במשך היום, כמה שעות פנויות זה מותיר לכם ומתי? ייתכן שתצטרכו לארגן את סדר היום שלכם מחדש: לקום מוקדם יותר, לוותר על עיסוקים אחרים ובמקומם לקבוע שעות עבודה מהבית. בחלק מהעבודות הזמן להרוויח כסף הוא רק בשעות היום, למשל, ויהיה עליכם לפנות זמן בבוקר או אחה"צ לשם כך, ובעתיד אולי לשקול לשכור מישהו לעזרה. ישנם סוגים של עבודה מהבית שאינם תלויים בשעות, למשל עסקים רבים שמרוויחים כסף מהאינטרנט באמצעות אתר הזמין כל שעות היממה. במקרה כזה, אולי תוכלו לנצל את שעות הערב השקטות או שעות הבוקר המוקדמות. הדבר החשוב הוא שתקבעו בדיוק כמה זמן יש לכם ביום להשקיע בעבודה כדי לוודא שהמשימות שהגדרתם אכן ברות ביצוע בפרק הזמן הזה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה