צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

13.1.2013

לעשות כסף: האם המכירה שלכם אטרקטיבית?



אתם נמצאים כאן: כסףאיך לעשות כסף › לעשות כסף: האם המכירה שלכם אטרקטיבית?

כבעלי עסקים או אפילו מיזם קטן שברשותכם, אתם עושים את כל המאמצים על מנת לוודא שיגיעו לקוחות לעסק שלכם, יתבצעו כמה שיותר מכירות ושהרווח הנותר בידכם בסופו של יום עבודה יהיה מספק.
אתם עושים שימוש בתכניות שיווק כאלה ואחרות, מנהלים את המכירות ויודעים בדיוק מה הכיוון העסקי שאליו אתם מכוונים.
כדי לעשות כסף, צריך כל ארגון, קטן או גדול, מוצר כלשהו שאותו הוא מציע למכירה. כסף עושים ממכירה של דבר מה, אפילו אם אינו מוחשי, הוא קיים. מכירה של שירות, רעיון, הזמן שלכם העומד למכירה, הכשרון שלכם או התפנית השיווקית שהוספתם לכל מוצר או רעיון כל שהוא.
אתם עסוקים בגיוס העובדים הנכונים או הכשרונות המתאימים להפקת העסק שלכם, ליטוש המוצר שלכם והרחבת מעגל הלקוחות שלכם.
בסופו של יום עבודה, בשורה התחתונה, ישנו המוצר הסופי שאתם מוכרים. ובצמוד אליו, בדיוק כמו תווית המחיר, ישנה ההצעה. המכירה המוצמדת למוצר. זו יכולה להיות עסקה שתאם עובדים עליה, דף מכירה אינטרנטי שמוכר בשבילכם, חנות או עיצוב מוצר ייחודי – השורה התחתונה זהה. אתם מבונים הצעה כלשהי, מכירתית, ושולחים אותה אל לקוחות מתעניינים.
מתי בפעם האחרונה בדקתם, האם ההצעה שלכם אטרקטיבית? מתי בפעם האחרונה ניסיתם להפוך ואתה ליותר אטרקטיבית?
הפעולות הבאות יכולות לסייע לכם להרוויח יותר כסף באופן הפשוט ביותר: להפוך את המוצר שלכם לאטרקטיבי. איך עושים זאת?
ראשית: ייחודיות. האם המוצר שלכם ייחודי? האם ההצעה שלכם ייחודית? אין דבר כזה מוצרים זהים, ואין הצעות זהות. אם ההצעה שלכם זהה להצעה בחנות הסמוכה, בעסק המתחרה או באתר השכן, הבדילו אותה. צרו בידול, צרו שונות. הציעו משהו אחר. שימו לב היכן טמון הייחוד שלכם: אולי זה במחיר שאתם יכולים להציע, אולי בזמינות המשלוחים, בטיב השירות, באמינות או בעיצוב שלכם?
שנית, צרו שיח אודות החברה או המוצר שלכם. כל הצעה שתציעו תיראה מושכת יתר כשאר היא מגיעה מבית עסק מוכר, ידוע, עם המלצות, ניסיון, ושיח חברתי רחב סביבו. במילים פשוטות, זה אומר שלא רק יהיה לכם דף פייסבוק עסקי פעיל, אלא שהוא יהיה ייחודי, ימשוך הרבה חברים, ויפנה למקורות, כתבות, רעיונות, הצעות עסקיות ומכירות במקומות שונים ברשת.
לבסוף, הראו תוצאות. הראו תוצאות לפני שאתם מבקשים כסף. הוכיחו במה אתם טובים, שתפו מניסיון העבר שלכם, תנו ללקוח משהו אמיתי לפני שהוא קונה. אם זה טיפים, בונוס, מידע חשוב, שירות מעולה, ייעוץ וכדומה – הראו לו מה אתם יכולים וזמינים לעשות עוד לפני שהוא שולף את הארנק.
בחברת בניית אתרים כלשהי, קיבלתי התנסות חינם ממוצר כלשהו. ניסיתי אותו והתעוררה אצלי בעיה קטנה. למעשה, הבאג היה כה קטן, עד שלא חשבתי שכדאי בכלל להטריח את שירות התמיכה שלהם בשביל לפתור אותו. יחד עם זאת, החלטתי לנסות. אם אני רוצה לשלם להם בעתיד על שירות מלא, כדאי לברר איך נראה השירות החינמי שלהם. פניתי וקיבלתי מענה בתוך דקות ספורות. שתיים לשוש דקות לאחר מכן, באופן האדיב והמקצועי ביותר, התקלה תוקנה עבורי ואני נשארתי עם חיוך על הפנים. את הארנק הוצאתי עוד באותו יום ונרשמתי לשירות שלהם בתשלום. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה