צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

6.1.2013

כמה כסף עולה אוסף הזבלונים?



אתם נמצאים כאן: כסף ›  טרנדים לילדים › כמה כסף עולה אוסף הזבלונים
החיים אולי לא בדיוק בזבל, אבל בשבועות האחרונים, ילדים רבים מרחבי הארץ מוכנים להישבע שהחיים זה אוסף של זבלונים. אוסף זבלונים חדש נחת על מדפי ארצנו, היישר השד יודע מהיכן, והוא מאיים לרוקן את ארנקנו בדרך מקורית במיוחד.
זוכרים את חבורת הזבל? אותם קלפי איסוף ראשוניים שפקדו את ארצנו אי שם בשנות השמונים העליזות?
אז אוסף הזבלונים הוא חבורה משודרגת במיוחד, הרבה פחות מגעילה, מעט יותר מפלצתית ופחות אנושית מהחבורה המיתולוגית ההיא, ועדיין יקרה להחריד.
כמה כסף יוציאו הורים לילדים בגילאי הגן וכתות בית הספר הנמוכות, בחורף הזה על חברות הזבלונים?
לכאורה לא הרבה. כמה שקלים בודדים עבור מעטפת זבלונים שכוללת זבלון מפלסטיק, כלומר דמות פלסטיק חביבה למראה שכביכול מתגוררת בפח זבל, כולל פחית זבל ירוקה מפלסטיק.
אך חוויית איסוף הזבלונים הללו אינה מסתכמת בקניית כמה זבלונים בשקלים ספורים, התופעה מתרחבת בהחלט וכוללת גם פחי איסוף ענקיים של חבורת הזבלונים, אריזות יקרות שעלותן 70-100 שקלים של 15 זבלונים נדירים, כאלה שקשה להשיג במעטפות הרגילות, ויש גם מחירים גבוהים יותר.
כך למשל, משאית זבל גדולה של אוסף הזבלונים, הכוללת 2 זבלונים, פחי זבל ותאי אחסון לבתי המחיה המקוריים הללו של הזבלונים, כבר תעלה כ 175 שקלים. לא פחות.
על אוסף של להיט חדש לילדים? מדובר הפעם על לא מעט כסף כאשר מביאים בחשבון מוצרים נלווים.
אוסף הזבלונים נקרא באנגלית
The Trash Pack
והוא כולל דמויות זבלונים לאיסוף הילדים מ 6 סוגים: קראבס, הארד ראביש, בין-סקסט, בין-קריטרס, בין מונסטרס, בין פקשיינס. אל תשאלו לפירוש השמות הללו, אלו בעיקר ביטויים שכוללים אשפה, חיידקים, מפלצות וכדומה.
בסך הכל קיימות כ 200 דמויות זבלונים. אם זבלון עולה כ 4-5 שקלים, זה אולי לא נשמע נורא, אך תכפילו במספר הזבלונים שניתן תיאורטית לאסוף, ותגיעו לסכום כסף לא מבוטל בכלל. עם קניית אביזרים או צעצועים נלווים, אנחנו מדברים על סכומי כסף של כמה מאות שקלים, אולי אפילו אלף.
מתוך סך 200 הזבלונים, ישנן דמויות המוגדרות נפוצות, דמויות נדירות, זבלונים סופר נדירים, ואף דמויות זבלונים במהדורה מיוחדת.
אל תורידו את הזבל. עדיין לא.
הנה כי כן, חנוכה מאחורינו וצריך סיבה חדשה להוציא את הארנקים ודמויות חדשות לאסוף, רציתם קיבלתם. לא רציתם? קשה להאמין. כי מי שלא רוצה לא קונה. כל עוד נמשיך לקנות את להיטי הפלסטיק הללו לילדינו, וחברות ימשיכו להרוויח כסף על ייצורם ושיווקם, כנראה שהלהיטים ימשיכו להיות מיוצרים ומשווקים לעד.
בנתיים הילדים די מרוצים ואפילו משחקים בחבורת הזבלונים, ועכשיו נותר רק לשאול: מה זמן המחיה של זבלון ממוצע, כלומר כמה זמן יחזיק מעמד הטרנד החולף הנוכחי?
עוד על כמה כסף עולים לנו טרנדים, מוצרים ודברים מעניינים תמצאו כאן:  כמה עולה 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה