צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

15.1.2013

איך לעשות כסף קל



אתם נמצאים כאן: כסףאיך לעשות כסף › איך לעשות כסף קל

אז אתם רוצים ללמוד איך לעשות כסף קל. זכור לי שלפני כמה שנים, כאשר התחלתי לעשות כסף באינטרנט, נתנו לי את הטיפ הבא: כשאנחנו באים למכור למישהו משהו, ספר אלקטרוני שמטרתו ללמד אותו משהו, אנחנו לא מוכרים אותו באמצעות מילים כמו "ללמוד איך..." "למד איך..." וכדומה. הסיבה היא פשוטה: אנשים לא רוצים ללמוד. לא כאשר הם רוצים תוצאות מהר, ועכשיו.
כלומר, אם אתם רוצים למכור משהו לאנשים שרוצים תוצאה כאן ועכשיו, אל תציעו להם ללמוד. ללמוד לוקח זמן, אורך שעות או ימים, ובתפיסה הקיימת אצל אנשים רבים, מדובר גם על חודשים ושנים.
"לרכוש ידע" "תדעו כיצד" "מיד" "תוך זמן קצר" – אלו משפטים שאנשים רוצים לשמוע.
רוצים לדעת מהן 2 המילים שמוכרות הכי טוב? זה מאוד קל ופשוט:
הראשונה, היא המילה: מיד (או עכשיו). כן, אנשים מוכנים לשלם על תוצאות מידיות.
השנייה היא: חינם (או בחינם). כן, אנשים רוצים הכל בחינם, עכשיו, קל, פשוט, מהר.
גם כסף.
כולם רוצים לדעת איך לעשות כסף קל, אך כמו שמלמד הסיפור הצק שהבאתי, אף אחד לא רוצה להשקיע. לא כסף ובטח שלא זמן.
כולם רוצים לדעת איך לעשות כסף קל, אבל אף אחד לא רוצה ללמוד את זה.
אם היינו רוצים ללמוד איך לעשות כסף, היינו משקיעים בתואר, או שאולי כבר יש לנו אחד כזה, תודה רבה, וימי הלימודים שלנו באוניברסיטה תמו. עכשיו אנחנו פשוט רוצים להרוויח, תודה רבה, והרבה כסף. קל ומהר.
אז איך עושים כסף קל?
קודם כל משתחררים מהתפיסה שלעשו תכסף קל פירושו שהוא ינחת עלינו מהשמיים.
עכשיו מנסחים לעצמנו מה זאת אומרת: קל.
הרי אנחנו יכולים להמשיך לעבוד בעבודה שלנו ולהרוויח כסף, אנחנו יכולים לקחת עוד עבודה, אנחנו יכולים לפתוח עסק, או לנסות להשקיע כסף על מנת להרוויח יותר כסף.
השאלה כמה קל אנחנו רוצים שזה יהיה.
כאשר אנשים אומרים שהם רוצים לעשות כסף קל, מה המטרה או הייעוד שעומדים מאחורי הכוונה הזאת?
האם הם רוצים להרוויח כסף מהר?
למה הם רוצים לעשות כסף קל?
אולי זה כדי לממש מטרה מסוימת? אולי זה מכיוון שכבר יש לנו עבודה כלשהי שמכניסה לנו כסף, ואנחנו צריכים יותר כסף, ואין לנו את הזמן הפנוי להשקיע במשרה נוספת, או שעות עבודה נוספות?
אולי זה מכיוון שמסיבה כלשהי, אנחנו צריכים כסף מהר?
אחרי שמיפינו את הסיבות והמטרות יהיה לנו קל יותר להתחיל.
אנחנו לא יכולים לעשות כסף קל, אם המטרה שלנו אינה מוגדרת וברורה, ועשויה לפי שלבים.
עכשיו אפשר להתחיל לחשוב על אפיקים אותם נבנה (כן, צריך להשקיע בעשיית כסף קל, בבנייה של רעיון או עסק, או השקעה כלכלית כלשהי), נחליט על משך הזמן, ההשקעה העצמאית שלנו, הכסף שאנו יכולים להשקיע וכולי, כדי לממש את חלום עשיית כסף קל בזמן הקצר ביותר שאפשר.
למשל, אם אנחנו פונים לאפיק של עשיית כסף באינטרנט, חשוב מאוד שנגדיר: לאיזה כיוון אנחנו הולכים? שיווק תכניות שותפים? מכירות באי ביי? הקמת אתר רווחי?
אם אנחנו הולכים לכיוון של השקעה כלשהי, נגדיר: האם אנחנו הולכים להשקיע בעסק קיים, במותג או באתר אינטרנט? או שאנחנו הולכים לפתח משהו בעצמנו? אם כן – כמה כסף עומד לרשותנו לצורך מימוש החלום הזה, וכמה אנחנו צפויים להרוויח?
אם אנחנו הולכים על כיוון של השקעה פסיבית יחסית, כמו השקעה בנדל"ן, השקעה באתר אינטרנט או כל השקעה חיצונית אחרת, חשוב שנחקור ונבדוק מראש את החזר ההשקעה הצפוי שלנו, וכמובן שבמקרה כזה, צריך להיות לנו גם כסף זמין להשקעה.
אפשר לעשות כסף קל, אחרי שהשקענו בלימוד (סליחה על המילה), בדיקה מעמיקה של התחום, בדיקת סיכונים ואולי אף בניית רעיון, עסק, או אפיק השקעה או אפיק הכנסה פסיבית כלשהי.
שיהיה לכם בהצלחה! 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה