צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

17.12.2012

לעשות כסף כעצמאי - יתרונות



אתם נמצאים כאן: כסףאיך לעשות כסף › לעשות כסף כעצמאי - יתרונות

עבודה כעצמאי – כדאי לי בכלל? אז מה את או אתה מעדיפים להיות? שכיר או עצמאי? עצמאית או שכירה? ועל מה בכלל השאלה?
להיות שכיר ולעבוד כשכיר, להרוויח כסף באמצעות משכורת המשולמת לך על ידי המעסיק שלך, היא אופציה שרובנו מכירים. למעשה, יש לה יתרונות מעולים משל עצמה. כמו סדר וארגון, משכורת קבועה, מקום עבודה וסביבת עבודה יציבים (עוד נחזור לזה), תנאים סוציאליים, השתתפות המעסיק בפנסיה וכולי.
עבודה כעצמאי, לעומת זאת, דורשת מאיתנו להיות הבוסים של עצמנו, אבל זה עוד החלק הטוב. עבודה עצמאית דורשת מאיתנו להיות גם היועצים של עצמנו, מתכנני האסטרטגיה השיווקית שלנו במקרים רבים, האחראיים על סדר יומנו ותוכנית העבודה שלנו ועוד.
כמובן, אנו יכולים וצריכים לפנות לאנשי מקצוע ומומחים בתחומם על מנת שיסייעו לנו ויעשו את תפקידם  בתחומים שאנו אינם מתמחים בהם, כגון: שיווק, עורך דין, יועץ עסקי, רואה חשבון ועוד.
אבל עסק חדש, או עצמאי חדש היוצא לדרך עבודה עצמאית בפעם הראשונה בחייו, יגלה שמדובר בלא מעט עבודה. ושאם הוא רוצה להפחית את עומס העבודה, זה יעלה לו כסף! כן, כשאתה עצמאי אתה משלם בעצמך משכורת לכל נותני השירותים, העוזרים והעובדים בעסק שלך. ומי משלם לך?
מה למדתי מהסרט ג'רי מקגוויר? קודם כל, למדתי שישנן שעתיים בחיים שלי שאף אחד לא יחזיר לי. עכשיו ברצינות, הסרט הזה שיעמם אותי יותר מכל דבר אחר. אבל מלבד העלילה, הטקסטים והמשחק, הנקודה הכי מעניינת בסרט הייתה זו, שגרמה לי לחשוב את הדבר הבא:
אנחנו חיים באשליה שעבודה כשכיר בחברה כלשהי, משמעותה יציבות. קביעות. סדר. כאשר כל אחד יכול, כמעט בכל מצב, ביום בהיר אחד, להשאיר אותנו בלי כלום. בשתי מילים "אתה מפוטר" או "את מפוטרת", הכל נגמר. ותלוי באיזה גיל, אבל ישנו שלב כזה, שבו כבר קשה יותר ויותר למצוא עבודה מחוץ לארגון שעבדת בו 20 שנה.
מבחינות רבות, עסק עצמאי מאפשר לך יותר בטחון בחייך המקצועיים. הידיעה שאתה תמיד יכול לסמוך על עצמך, שאתה הגב של עצמך, עשויה לתת לאנשים מסוימים יותר בטחון, מאשר לשים את ביטחונם בידיים של הבוס שלהם.
ושוב, יש אנשים שלא. יש אנשים שלא בטוחים ואף אינם מסוגלים לעשות את זה בכוחות עצמם. לעשות כסף בכוחות עצמם או להוביל עסק. ובמקרה הזה, צריך כל אחד להכיר בכישרונות שלו, ולנהל עסק עצמאי זה הרבה יותר מאשר לעסוק בתחום הכישרון או הניסיון שלך.
מנהל חשבונות מוצלח ככל שיהיה בחברה גדולה, אם יצא לעבוד כעצמאי, יגלה שבנוסף להיותו מנהל חשבונות, הוא עתה צריך להיות גם מנהל עסק, יזם, משווק ועוד – זאת גם אם הוא בחר להעסיק מומחים בכל התחומים הללו, שיעבדו אצלו.
הוא הדבר גם לגבי כל מקצוע אחר, עורך דין, מסעדן, משווק, פרסומאי ועוד.
למי שיש היכולות לעשות כסף ביזמות עצמאית משלו, יגלה במהרה יתרונות רבים, שיכולים להיות מאוד מספקים עבור אנשים שאוהבים ליזום, להצליח בגדול, להעלות רעיונות באופן חופשי ולמשוך בעצמם בחוטים. זה סיכון. דרך עצמאית עלולה לגרום להפסדים של כסף, זמן, מאמץ ושנות קריירה. אבל הצלחה בעסק עצמאי יכולה להיות גדולה יותר מאשר הצלחה כשכיר, מכיוון שהכנסתך אינה מוגבלת במשכורת, אלא תלויה ישירות ברווחים שלך.
מומלץ בכל מקרה לקבל ייעוץ מקצועי בעניין קריירה וכן קריירה עצמאית, ולא לקבל החלטות נמהרות ללא התייעצות עם גורם מוסמך. בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה