צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

27.11.2012

איך לעשות כסף ממודעות פרסומת בניוזלטר



אתם נמצאים כאן: כסףאיך לעשות כסף › איך לעשות כסף ממודעות פרסומת בניוזלטר

איך לעשות כסף ממכירת פרסומות בניוזלטר בחודשי או השבועי שלך? אם יש לכם רשימת תפוצה של מנויים המקבלים מכם עדכונים או ניוזלטר אינטרנטי במייל, והיא רשימה חוקית שבניתם בעמל רב, אתם יכולים לעשות מזה כסף!
זה היה רק עניין של זמן עד שכל התוכן הכתוב של עיתונים, ירחונים וטורים אישיים, יעשו את המעבר המתבקש אל המרחב האינטרנטי המקוון.
הכמות העצומה הזו של תוכן, כשאר מתורגמת לפלטפורמה אינטרנטית, שווה הרבה כסף במונחי פרסום.
החדשות המצוינות עבור כותבים ובעלי ניוזלטרים, בלוגים ואתרי תוכן, היא שניתן להרוויח כסף מכל התוכן הכתוב הזה, בלי הוצאות הדפסה, עריכה והפצה.
מעבר ליתרון המשמעותי הזה, של חיסכון בהוצאות על הדפסה ושליחה, הרי שתוכן כתוב באינטרנט יכול להגיע לתפוצה אדירה תוך זמן קצר מאוד.
בזירה האינטרנטית, האתגר הוא לא איך להגיע למיליוני צפיות במודעה, תוכן או סרטון, אלא איך לנתב את התוכן לנישה מסוימת, ממוקדת מאוד, כך שמפרסמים ממוקדים יגלו בה עניין, בתור במה פרסומית ממוקדת לנושא שהם מוכרים או משווקים.
אם אתם רוצים למכור שטחי פרסום בבלוג, ניוזלטר או כל תוכן כתוב אחר שיש ברשותכם, הדגישו את גודל רשימת התפוצה שלכם וצרו תוכן ממוקד נושא כדי שתוכלו להציע למפרסמים שונים פרסום בתוך דף תוכן רלוונטי לעסק שלהם.
מקמו פרסומות בראש התוכן ובין הפסקאות, המיקומים הללו שווים הרבה כסף למפרסמים, מאחר ולא ניתן להתעלם מהם.
מזגו מודעות פרסומת בתוך התוכן כך שייראו כמו חלק מהתוכן, בפלטפורמות המאשרות זאת. (בשיטת הפרסום של גוגל, למשל, לא יאושרו פרסומות שלא ניתן להבדיל בינן לבין התוכן הלא מסחרי! שימו לב והיזהרו מכך, כדי לא לחבל בחשבון האדסנס שלכם בגוגל).
אם אתם מעוניינים לעשות כסף עם שכירת שטחי פרסום בתוכן מקוון, הנה כמה רעיונות להגביר את תשומת הלב למודעות שלכם: 
כאשר אתם יוצרים מודעות פרסומת כדי להרוויח כסף מתוכניות שותפים או ממכירת פרסומות, הנה כמה טיפים חשובים, שיעזרו לכם להרוויח יותר כסף תוך זמן קצר:
הדגישו מילים שמושכות להקליק על המודעות, כגון: חינם, מידי, ללא מאמץ. המטרה שלכם היא לגרום לאנשים להקליק על מודעת הפרסומת, ולא למכור. כאשר הם יקליקו ויעברו לאתר המכירות, שם אפשר לבצע את כל פעולות המכירה הרלוונטיות. בשלב הפרסומת, המטרה היא רק לגרום לאנשים לשים לב לפרסומת ולהקליק עליה.
תוכלו להשתמש באמצעים גרפיים, תמונות או סרטונים, מה שיכול לייקר במקצת את עלויות הפרסום שלכם, אבל מאידך ליצור גם עניין רב יותר בפרסומת.
דווקא מודעות טקסט מושכות תשומת לב לעיתים יותר מאשר מודעות פרסומת עם תמונה ווידיאו, שאליהן התרגלו הגולשים להתייחס כמו אל פרסומות. מודעות טקסט נתפסות פעמים רבות כידידותיות יותר, ופחות מסחריות. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה