צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

20.11.2012

איך לעשות כסף מרהיטים ישנים



אתם נמצאים כאן: כסףאיך לעשות כסף › איך לעשות כסף מרהיטים ישנים

איך לעשות כסף מרהיטים ישנים? לא, היום לא אתיימר ללמד אף אחד מכם כיצד להפוך לאלטע זעאכן השכונתי. טנדר ומגפון זה לא בדיוק הרעיון שלי לצעקה האופנתית האחרונה, למרות שכנראה יש הכנסה בצדה.
אבל אם יש ברשותכם רהיטים ישנים, רהיטים שלא בשימוש, שסתם יושבים בבית ומעלים אבק, אתם יכולים לעשות כסף מהיר ובקלות, ואם קצת תושיה – אפילו להפוך את הבית שלכם לעסק קטן. אז הנה כל הרעיונות שיש לי, לעשות כסף מרהיטים ישנים. משהו מזה, בטוח יתאים לכל אחד מכם.
ראשית, ישנה האופציה למכור את הרהיטים שלכם ביד 2 או בכל אתר מכירות אחר. תתפלאו כמה כסף אפשר לעשות מרהיטים ישנים שיש לכם בבית ואינם בשימוש. על כל רהיט אפשר לקבל כמה מאות שקלים, ואם יש לכם ציוד לתינוקות, מיטה, לול, עגלה וכדומה, הרהיטים הללו יכולים להיות שווים הרבה כסף. ספה ישנה, מיטה או כסא מחשב ישן, שידת מדפים וגם מוצרי חשמל. יש המון אנשים שירצו לקנות אותם, ובואו נודה בזה, אתם לא רק תרוויחו קצת כסף מרהיטים שממילא אינם בשימוש, אלא גם תפנו לעצמכם הרבה יותר מקום פנוי בבית, וזה הרי תמיד טוב.
 מה עוד אפשר לעשות עם רהיטים ישנים? אם יש לכם ידיים טובות וקצת יצירתיות, אפשר לחדש רהיט ישן ולהפוך אותו לרהיט מעוצב ומחודש. ספה חדשה, כורסא נוחה ואפילו לוח עץ מרשים אך חסר שימוש, שיכול להפוך לשולחן אוכל מהמם או שולחן עבודה שימושי. את הרהיטים המחודשים תוכלו למכור באתרים כמו יד 2 בתור התחלה, ובהמשך, אפילו להפוך את התחביב הזה לעסק של ממש, למכור רהיטים עתיקים שחודשו לחנויות עתיקות או למכור אותם אצלכם בבית.
אם יש לכם רהיטים מדליקים שאינם בשימוש, ואתם רוצים לחדש אותם, תוכלו להציע אותם להשכרה למסיבות קטנות. פופים, כסאות נמוכים, שולחנות אירוח וכדומה.
ניתן לפנות לאנשים המשכירים משרדים או יחידות השכרה קטנות ולהציע להם לקנות פריטי ריהוט מחודשים במחיר מוזל. במקומות כאלה מחפשים לעיתים קרובות קנייה של תכולת דירה, על מנת לרהט את כל החלל בבת אחת ובלי לבזבז זמן רב על שוטטות בין חנויות, וכסף רב על רהיטים חדשים. מכירה של רהיטים רבים בבת אחת יכולה להכניס לכם כסף ולחסוך זמן על מכירת כל פריט בנפרד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה