צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

31.10.2012

איך לעשות כסף מצביעת דירות



אתם נמצאים כאן: כסףאיך לעשות כסף › איך לעשות כסף מצביעת דירות

איך לעשות יותר כסף מצביעת דירות? איך לשווק את עצמך בתור צבעי דירות?
אם אתה צבעי, ורוצה לעשות יותר כסף בעסק שלך, תצטרך לשווק את העסק שלך לצביעת דירות באופן ממוקד יותר וזמין יותר, כדי להשיג יותר עבודות צביעה.
אז איך אפשר להשיג יותר עבודות צביעה לעסק שלך, ולהכניס יותר כסף?
האמת, זהו טיפ מאוד פשוט ויעיל, לא ייאמן כמה שזה קל, וכמה יותר כסף תוכל להרוויח בעסק שלך, כבר מהיום.
אם אתה מחפש איך לשווק צביעת דירות, פרסום צביעת דירה ורוצה להשיג הרבה פרסום וחשיפה, יש לי בשבילך שיטה מעולה, חינמית לחלוטין, שלא דורשת ממך כמעט שום מאמץ בכלל, ואפס השקעה כספית.
לא מדובר על שיווק עסק הצבעות שלך באינטרנט או פרסום יקר בכל מיני מדיות, רק פעולה פשוטה אחת שעלייך לעשות בסוף כל צביעת דירה, שיכולה להשיג לך המון עבודות צביעה קטנות באותו רגע, ואפילו עבודות צביעה גדולות לעתיד.
כאשר אתה מגיע לצביעת דירה, אתה מגיע מוכן. צביעת דירה דורשת הכנה רבה מצדך. אתה מפנה זמן בלו"ז שלך לטובת העבודה, קונה צבעים, בודק את הדירה, עושה עבודות הכנה וכמובן צובע ומתקן. העבודה יכולה לארוך כמה שעות או כמה ימים, בהתאם לגודל העבודה.
בוודאי גם השקעת מאמצים כדי להשיג את העבודה הזו. אז לאחר כל האנרגיה הזו, למה שלא תנצל את היותך בשטח, כדי להשיג לך בו במקום, עבודות צביעה נוספות?
לכל אחד כמעט יש בבית משהו שהוא היה רוצה לצבוע, ופשוט לא מגיע לעשות את זה. דלת של ארון, קיר קטן, או אפילו תיקון צבע קטן בקיר, תיקון חור בקיר או אפילו איטום של רובה או סיליקון, לכיור במטבח, לאמבטיה וכדומה.
אז הנה ההצעה שלי:
לאחר שסיימת צביעת דירה, במקום להדביק מגנטים עם הטלפון שלך על כל הדירות, צלצל בעדינות באינטרקום, דירה אחר דירה, ואמור כך:
"שלום גברתי/אדוני, הרגע סיימתי לצבוע דירה מקסימה כאן בבניין, ורציתי להציע את שירותיי, אני זמין ממש עכשיו או בכל זמן אחר שתרצו. האם יש לכם תיקון קטן של צבע בבית שתרצו לעשות? איטום סיליקון בכיור או כל עבודת צביעה בבית? מכיוון שאני כבר כאן תוכלו לחסוך כסף, לא אגבה כסף על הביקור אלא רק סכום סמלי על העבודה הקטנה".
הצע את שירותייך במחיר זול, זכור שאתה מרוויח מכיוון שלא היית צריך לנסוע במיוחד לשם כך, הרי אתה כבר במקום. עם 20 דירות בבנין, מספיק שמישהו אחד ייתן לך עבודה נוספת, אפילו עבודה קטנה, כדי שתרוויח עוד כמה אלפי שקלים בחודש!
ואל תשכח שייתכן שאחת מהעבודות הנוספות הללו שתקבל, תהיה עבודת צביעה גדולה ששווה הרבה כסף.
זאת ועוד, זו פעולת שיווק מצוינת, זו פנייה אישית, כנה, יוזמה מבורכת שאנשים יידעו להעירך. היה אמין, אחראי, הצע שירות במחיר מצוין. גם אם יגידו שאינם מעוניינים, יש יותר סיכוי שישמרו את המגנט או כרטיס הביקור שלך, מפני שהם מחברים את השם לאדם הנחמד שיצר עמם קשר ויודעים יותר טוב במי המדובר.
לא להציק כמובן, לא לנדנד, להיות אמיתי, ישר, להציע שירות טוב – וזה יבטיח שיחזרו לבקש את שירותי הצביעה שלך פעם אחר פעם.
כך אפשר להפוך עבודת צביעה אחת, למספר עבודות, ולעשות יותר כסף בעסק שלך, כבר מהיום! בהצלחה.

תגובה 1:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק