צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

27.10.2012

איך לעשות כסף עם מסחר באופציות בינאריות



אתם נמצאים כאן: כסףאיך לעשות כסף › איך לעשות כסף עם מסחר באופציות בינריות
טוב, אז השאלה הראשונה שנשאלת היא: האם אפשר לעשות כסף עם מסחר של אופציות בינאריות. השם מסחר איכשהו מטעה. כשאנחנו מנסים להעריך האם נכס כלשהו, מטבע חוץ או סחורות יעלו או ירדו, אנחנו לא באמת קונים אותן, ואנחנו לא מוכרים אותן! כך שהמונח "מסחר" מבלבל. איך אנחנו בכל זאת עושים כסף עם אופציות בינריות, ולמה אומרים שכל אחד יכול לעשות כסף באתרי מסחר כאלה? התשובה פשוטה.
מאחר וכל מה שצריך לעשות זה להעריך, למשל, האם היורו מול הדולר יעלה או ירד, או לא צריך לנסות לחשוב בכמה, רק לקבוע אם ירד או יעלה. יש כאן הפשטה שיכולה לסייע למי שאינו מבין בשוק ההון, להשתתף במשחק.
אבל, יש לא מעט חסרונות בשיטה הזו להרוויח כסף. אם צדקת, תקבל רווח של אפילו 70% מהסכום שסיכנת. אבל אם טעית והפסדת, תפסיד כמעט את מלוא הסכום (כ 85%) או את כולו. לכאורה ניתן להשקיע בסכומים קטנים, אבל בפועל, זהו משחק שעלול להיות מסוכן.
מסחר באופציות וניסיון לעשות כסף בשוק ההון בכלל, צריך להיעשות על ידי התייעצות עם מומחה, לימוד קורס בנושא או אפילו הכוונה אישית.
קדימה, אל תצחיקו אותי. אתם יודעים שבתחום הזה אנשים כל יום קמים ונופלים. וכאלה שמבינים בשוק ההון ובהשקעות הרבה יותר מכם. אז מה פתאום אתם קופצים לקחת סיכון בתחום שאינכם מכירים בכלל?
חשוב לציין, כי אם תסתכלו על המדדים באתרי המסחר השונים המציעים לעשות כסף מהיר באמצעות אפוציות בינאריות, אתם תראו שכל אחד מציג שער אחר! כלומר אתם לא מעריכים מה יהיה ערכו האמיתי של הנכס, אלא מה יהיה ערכו באתר הנדון. וירטואלי לחלוטין.
יתרה מזו, כאשר אתם לומדים איך לעשות כסף בשוק ההון, אתם קונים ומוכרים מניות. במקרה זה אין לכם שום דבר ביד, אם טעיתם או צדקתם – לא קניתם שום דבר ואינכם מחזיקים בכלום.
הרשו לי להמליץ לכם בחום רב, שלא לסכן את הכסף שלכם בצורה כזו. אם אתם רוצים לעשות כסף באמצעות אופציות בינאריות באתרים המציעים כסף מהיר וקל בשיטת "יעלה או ירד" – אנא פנו לאיש מקצוע או אפילו לקורס אמיתי בנושא שוק ההון, שילמד אתכם איך לעשות כסף בשוק ההון באופן שקול ואיך להשקיע בחוכמה. שיהיה בהצלחה! 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה