צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

7.10.2012

שיווק טיפול פסיכולוגי


הגעתם לכאן: כסף › איך לשווק עסק באינטרנט › שיווק טיפול פסיכולוגי

שיווק טיפול פסיכולוגי – איך לשווק טיפול פסיכולוגי? איך לשווק את עצמי בתור פסיכולוג או פסיכולוגית? במיוחד בתחילת דרכם, פסיכולוגים רבים נדרשים לבצע פעולות שיווק, בהן גם פעולות שיווק אינטרנטיות, על מנת להתניע את העיסוק החדש שלהם, ואת הפרנסה שלהם, בתור פסיכולוגים.
שנים רבות של לימודים, סטאז', התנדבויות ושעות טיפול רבות במסגרות שונות הכינו אותם ליום הזה, שבו הם פותחים את הקליניקה שלהם לראשונה, וצריכים לשווק את עצמם כדי להתחיל להרוויח כסף אמיתי מהמקצוע אותו למדו ועל השלמתו הזיעו שנים כה רבות.
השיווק הכי טוב שלכם כפסיכולוגים יעשה, כמובן, מפה לאוזן. עד כאן אין חדש תחת השמש. רוב האנשים יפנו לפסיכולוג על סמך המלצה שקיבלו ממטופל מרוצה.
אך כיצד משיגים את המטופלים הראשונים שאתם צריכים על מנת להתחיל לצבור ניסיון בקליניקה שלכם, לשווק את עצמכם כפסיכולוגים ולהתניע את העסק? הנה כמה עצות וטיפים שימושיים לשווק טיפול פסיכולוגי:
  1. כתבו מאמרים. כתבו מאמרים רבים בתחום ההתמחות שלכם, והפיצו אותם באתרי מאמרים, בפורטלים פסיכולוגיים, וכמובן כתבו תוכן רב לאתר האינטרנט שלכם.
  2. צרו אתר אינטרנט המתאר את הקליניקה שלכם, אתכם כמטפלים פסיכולוגים, את לימודיכם, התמחותכם והחזון שלכם. הוסיפו תמונות מקצועיות והגדירו בצורה ברורה כיצד ומתי ניתן ליצור עמכם קשר, לאילו מטרות ולמה אפשר לצפות.
  3. הקימו פורום עם שאלות ותשובות שימשוך אליו גולשים, כך גם תשווקו את עצמכם וגם תעשו לעצמכם שם של מטפלים מקצועיים בזירת האינטרנט
  4. נהלו פורום מטפלים, פורום פסיכולוגי או פורום ייעוצי. מנהלי פורומים נתפסים כבעלי מומחיות שניתן לסמוך עליהם, והדבר יועיל לאמינות ולמקצועיות שלכם, כמו גם יפרסם את שמכם בזירה האינטרנטית.
  5. צרו סרטונים קצרים והעלו אותם ליוטיוב
  6. הוספו לאתרכם המלצות של מטופלים מרוצים, כמובן ללא שמות ופרטים מזהים, על מנת שיהיה לגולשים באתרכם תוכן מעודד לקריאה אודותיכם ואודות הטיפול.
  7. התראיינו לתוכנית רדיו או טלויזיה והעלו את הקטע ליוטיוב או לאתרכם, או לדף הפייסבוק שלכם
  8. צרו קשר עם מכרים וחברים ובקשו להפיץ מקרב מכריהם שאתם מציעים טיפול פסיכולוגי מוזל למשך תקופה קצרה. מהלך שיווקי זה נועד להשיג לכם לקוחות ראשונים על מנת שיפיצו מפה לאוזן את הבשורה על הטיפול הפסיכולוגי שאתם מציעים
  9. הירשמו לשירות הפרסום של גוגל אדוורדס כדי לפרסם את הטיפול הפסיכולוגי שלכם בגוגל, או התייעצו עם מומחה פרסום באדוורדס לגבי בניית מסע פרסום אפקטיבי בגוגל לעסק החדש שלכם
  10. כתבו ניוזלטר שבועי והפיצו אותו לחברים רשומים באתר שהסכימו לקבל מכם אימיילים. כתבו כתבות, מאמרים, סדרת טיפים מעניינית והוסיפו הצעה לסדרת טיפולים. בקרו בדף שלי העוסק בשיווק אימון אישי, שמטרתו לעזור למטפלים להרוויח יותר כסף באמצעות שיווק העסק שלהם: שיווק אימון אישי וסוגי טיפולים שונים. בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה