צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

29.9.2012

עבודה מהבית: כתיבת מאמרים


 אתם נמצאים כאן: כסף ›  עבודה מהבית › עבודה מהבית: כתיבת מאמרים
אם אתם רוצים לעשות כסף באמצעות עבודה מהבית, וחשבתם על כתיבת מאמרים, הפוסט הזה במיוחד בשבילכם, אז אל תחמיצו! עבודה מהבית – כתיבת מאמרים, איך עושים מזה כסף? איפה אנו יכולים לפרסם מאמרים, איך להשיג לקוחות? איך עושים כסף מכתיבת מאמרים, ואיפה משיגים עבודה מהבית בכתיבת מאמרים?

תגידו, למה בכלל אנשים משלמים כסף על כתיבת מאמרים, והאם יש באמת עבודה מהבית שאפשר לכתוב בה ולהרוויח כסף בלי לצאת לפגישות, לתאם תיאומים ולבזבז זמן וכסף על נסיעות?
אם כבר יש לכם עבודה, ואתם מחפשים הכנסה נוספת, עבודה מהבית בכתיבת מאמרים שתכניס לכם יותר כסף, הרי שאתם חוסכים הרבה זמן על נסיעות, מה שמאפשר לכם לקחת עבודה מהבית, נוסף על העבודה הקיימת שלכם.
ואולי אתם רוצים עבודה מהבית בכתיבת מאמרים בתור פרנסה עיקרית? גם זו אפשרות סבירה.
אז הנה מספר פרטים שכדאי שתדעו:
  1. ניתן לעבוד מהבית בכתיבת מאמרים, מכיוון שהדרישה למאמרים באינטרנט עצומה, ויש מספיק עבודה לכולם, במיוחד אם אתם יכולים לכתוב בשפות שונות ולא רק בעברית.
  2. גם לדוברי עברית בלבד יש עבודה רבה בכתיבת מאמרים ולא מעט אפשרויות להרוויח כסף מהבית באמצעות כתיבה. הסיבה היא שכל אתר אינטרנט צריך תוכן, והתוכן צריך להתעדכן כל הזמן. כך שכל אתר אינטרנט זקוק לתוכן כתוב שוטף עבור תחזוק ושמירה על האתר.
  3. כמה כסף אפשר להרוויח מהבית על כתיבת מאמרים? אם תכתבו דרך סוכנות או חברת כתיבת תוכן לאתרים, שכרכם נחתך מן הסתם מכיוון שהחברה מקבלת תשלום בעבור כמות מאמרים, ומעבירה אליכם את העבודה, עליה אתם מקבלים אחוז מסוים מהתשלום שקיבלה החברה עבור המאמר. הסכום הזה יכול להיות מהנמוכים בשוק, כ 20-50 שקלים עבור מאמר. יחד עם זאת, זה מאוד תלוי לאיזו חברה הצטרפתם, כמה מאמרים אתם כותבים, מהו אורך המאמר הנדרש, ובעיקר איזו סוג כתיבה נדרשת.
  4. מאמרים יקרים הם מאמרים מקצועיים, או מאמרים מקוריים שנדרש עבורם מחקר כלשהו. אין הכוונה למחקר אקדמי מהסוג שכתבתם אולי באוניברסיטה בתקופת לימודיכם, אלא למאמרים קצרים יותר בני 500-1000 מילה, שנדרש בהם ניסיון וידע כלשהו בתחום המקצועי. למשל, משכנתאות, גינון, עיצוב, בריאות, כושר וכדומה. מאמרים יקרים נוספים הם ביקורות ארוכות אודות מותג או מוצר כלשהו, שגם כאן נדרשת חקירה כלשהי של הנושא.
  5. מאמרים זולים יותר הם מאמרים שיווקיים, תכנים שוטפים לאתר או לבלוג, מאמרים המיועדים לפרסום באתרי מאמרים וכדומה. בדרך כלל מדובר על מאמרים בני 200-500 מילים, שעלותם כ 20 אגורות למילה.
  6. תמצאו בשוק כותבי מאמרים המוכנים לכתוב בעבור 10 אגורות למילה, כלומר 50 שקלים עבור מאמר בן 500 מילים, 30 ₪ עבור מאמר בן 300 מילים, ו 20 ₪ עבור מאמר בן 200 מילים.
  7. אורך מאמר בדרך כלל אינו נמוך מ 200 מילים, וכותבים מציעים לרוב מאמרים באורכים הבאים: מאמר 200 מילים, מאמר 300 מילים, מאמר 500 מילים, מאמר 750 או 1000 מילים.
  8. מאמרים קצרים בני 200 מילים מיועדים לרוב לאתרי מאמרים קטנים, למטרות פרסום, או לבלוג. מאמרים בני 300 מילים מיועדים לאתרי מאמרים או כתוכן קל לאתר או לנישה. מאמרים רציניים יותר בני 500 מילים מיועדים לרוב כתוכן לאתר. מאמרים בני 750-1000 מילים הם מאמרים מקצועיים, המיועדים כתוכן עיקרי לאתר אינטרנט או מאמרים חדשותיים בנושא מסוים.
  9. תוכלו להשיג עבודת כתיבה קבועה אצל חברת כתיבת תוכן, המספקת תוכן לאתרי אינטרנט, חברות קידום או חברות בניית אתרים.
  10. תוכלו לעבוד כפרילנסרים ולהציע שירותיכם ישירות לבעלי אתרים, מקדמי אתרים וכדומה, וכך תוכלו להרוויח יותר עבור כל מאמר, אף שתצטרכו להשיג לקוחות בעצמכם. קראו על רעיונות נוספים איך לעשות כסף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה