צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

3.9.2012

רוצה כסף



אתם נמצאים כאן: כסףאיך לעשות כסף › רוצה כסף

רוצה כסף? טוב שהגעת. אז אתם רוצים כסף, כמו כולנו, כסף למימוש חוויות או מטרות חשובות שיש לכם בחיים, רוצים להגיע לאנשהו, להשיג יעד כלשהו ולקבוע דגל באדמה, להגיד "הצלחתי".
ממה מורכבת ההצלחה הזו? ואם מישהו או מישהי רוצה כסף, מה בדיוק האופציות שעומדות לרשותו לצורך השגת המטרה הפיננסית הזו?
להלן אציע כל מיני אפשרויות שיש לכם, ואולי לא חשבתם עליהן ברצינות עד היום, להשיג כסף.
תחילה כדאי להבין עם עצמכם, כמה כסף אתם רוצים?
זו אולי נשמעת שאלה מצחיקה, מה זאת אומרת כמה כסף אני רוצה? רוצה כסף וכמה שיותר!
אבל חשוב להבין שזו אינה שאלה משעשעת שתפקיד לבדר אתכם, ואותי בעת כתיבת הבלוג הזה. כלל וכלל לא.
תפקידה של השאלה הזו היא למקד אתכם, לצייר מטרה ברורה ומפורטת ככל האפשר לנגד עיניכם. ככל שהמטרה שלכם מוגדרת יותר, ברורה יותר, מדויקת – תוכלו להשיגה מהר יותר וביעילות רבה.
אם אתה רוצה כסף, אבל לא יודע כמה כסף בדיוק אתה רוצה- איך אתה אמור להשיג אותו? האם בעבודה, בהשקעות, באינטרנט, בהלוואה?? כמה זמן עומד לרשותך לגיוס הכסף שאתה רוצה? כמה זמן אתם מקציבים לעצמכם להשיג את הכסף שאתם רוצים?
לסיכום, שתי השאלות החשובות ביותר הנןף כמה כסף בדיוק, אבל בדיוק אתה רוצה – חובה לנקוב במספר!!
והשנייה, תוך כמה זמן את או אתה רוצים להשיג את הכסף הזה? חובה לנקוב ביעד תאריכי מדויק!! כלומר, לציין תאריך, או לציין: תוך חודשיים, ואז לבדוק ביומן בדיוק באיזה תאריך זה יותר, ולסמן את היעד הזה.
כעת יש לך יעד המצוין במטרה מדויקת ומוגדרת, ותאריך השגת היעד.
כעת נוכ לבחור כיצד אנו הולכים לממש את היעד הזה, ולהשיג את הכסף שאנו רוצים.
אבל זה עוד לא הסוף.
כעת עלייך ליצור תמונה מנטאלית מדויקת ביותר של היעד או המטרה שלך, לאחר הגשתמם. כמה כסף בידוק יהיה לך? מה תעשה עם הכסף? כיצד תגשים מטרות אחרות עם כסף שהרווחת? איך יראו חייך? מה תלבש, עם מי תפגש, איך ייראה הבוקר שלך? איך ייראה הערב? מה תאכל? במה תעסוק? מה תעשה בזמנך הפנוי?
צרו תמונה מדויקת ביותר של חייכם כפי שאתם רוצים שייראו לאחר השגת המטרה שלכם.
ציינו בפני עצמכם כיצד תדעו שהשגתם את מטרתכם, למשל: אני אראה סכום כסף X  בחשבון הבנק שלי. או: תהיינה לי 3 שעות פנאי ביום לעשות כושר. או: אוכל לקנות את הבית שאני רוצה. או: אקנה את האוטו שרציתי וכדומה.
רוצה כסף? הנה כמה דרכים יעילות להשיג כסף:
  1. דרך מהירה להרוויח הרבה כסף, אם יש לך הכישורים המתאימים, היא במכירות. עבודה במכירות יכולה להניב הכנסה יפה מאחר והיא מבוססת על שכר קבוע מצד אחד, ועל רווחים נוספים מעמלות על מכירות. כמה כסף תרוויחו – זה תלוי בכם במידה רבה, ולכן יש לכם האפשרות לרהוויח יותר כסף מאשר רק המשכורת הבסיסית שלכם. הפוטנציאל לבצע מכירות תלויה במידה רבה גם בארגון שאתם עובדים בו, כמה שיחות מכירה נותנים לכם לבצע, כמה לקוחות פוטנציאליים מזרימים אליכם, כיצד מגיעים הלקוחות ועל מה בדיוק אתם מקבלים כסף, מה מבנה השכר ומה גובה העמלות. לכן כדאי לשאול ולברר על מספר מקומות עבודה במכירות ולבחור את התחום המאתים לכם. מכירות פרונטאליות או מכירות בטלפון? בדרך כלל מכירות פרונטאליות יניבו הכנסה גבוהה יותר. אם זה מכירות משאבי אנוש, מכירות מוצרים כמו מכשירי חשמל ותקשורת, קורסים, מכירות שירותים כמו ביטוחים וכדומה.
  2. רוצה כסף? דרך נוספת להרוויח יותר כסף היא באמצעות עבודה בשעות נוספות במקום העבודה שלך, או מציאת עבודה שנייה בשעות הערב.
  3. דרכים להשיג כסף כהשקעה לטווח רחוק: לא מדובר על שיטות מהירות, ואלה אינן מתאימות למי שרוצה כסף דחוף, אלא למי שמעוניין להשקיע בעתיד הכלכלי שלו: למשל, השקעה בנדל"ן, השקעה בעסק או הקמת עסק אינטרנטי או אתר אינטרנט שיכול להניב רווחים. כל השיטות הללו דורשות זמן, עבודה מאומצת וכן השקעה כספית לא מבוטלת, אך יכולות להשתלם בטווח הרחוק יותר. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה