צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

9.9.2012

כמה עולה אבחון קשב וריכוז



אתם נמצאים כאן: כסף ›  כמה עולה › כמה עולה אבחון קשב וריכוז


אבחון קשב וריכוז באופן פרטי יכול לעלות כ 1000- 2000 שקלים. זה מאוד תלוי מה סוג האבחון. האם מדובר על רק מבחן ממוחשב, כמו מבחן tova למשל או מבחן דומה, או על אבחון הכולל מפגש עם נוירולוג, אבחון של נוירולוג וכן מבחן קשב וריכוז כלשהו.
אבחון קשב וריכוז דרך קופת חולים יכול לחסוך הרבה כסף, הבעיה היחידה עם אבחון קשב וריכוז דרך קופות החולים הוא, שהתורים לנוירולוג יכולים לארוך זמן רב, ולא תמיד יש לנו את כל הזמן שבעולם לחכות, כי שנת הלימודים כבר החלה, או לחילופין – עומדת להסתיים, וצריך לקבל תמונה ברורה של מצב הילד לקראת שנת הלימודים הבאה.
אם אתם צריכים לעבור כמה אבחונים, ההוצאות גבוהות למדי, ובמכונים פרטיים מגיע אחבון שלם גם ל  5000 שקלים, הכולל אבחון פסיכולוגי, אבחון דידקטי, או אבחון פסיכודידקטי משולב, וכן אבחון קשב וריכוז. האבחונים במכונים נעשים במספר מפגשים בני כמה שעות, והיתרון הוא "הכל תחת קורת גג אחת", כך שקל לקבל תמונה שלמה על מצב הילד וגם להמליץ באופן שלם על דרכי פעולה או טיפול לפי הצורך.
החיסרון הוא כמובן המחיר היקר. בגילאים צעירים לעיתים עולה צורך חזור על אבחונים מדי שנתיים שלוש, ומדובר על הוצאה כבדה למדי.
למי שיש זמן ורוצה לחסוך כסף על אבחון קשב וריכוז, מומלץ לפנות בהקדם ולבקש הפניה מקופת החולים, כדי להקדים לקבל תור ולחסוך בעלויות. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה