צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

8.7.2012

איך להשיג כסף מהר



אתם נמצאים כאן: כסףאיך לעשות כסף › איך להשיג כסף מהר
איך להשיג כסף מהר? אם אתם צריכים להשיג כסף מהר, זה יכול להיות מכל מיני סיבות, למשל:
  1. אתם רוצים לרכוש דירה שסכומה עולה על סכום המשכנתא שהבנק מוכן לתת לכם. יש גבול לסכום כסף שהבנק מוכן להלוות לכם, ובצדק. הבנק לוקח בחשבון את הנכסים הקיימים שלכם, החסכונות שלכם, ההכנסה שלכם – ומחיר הדירה שאתם רוצים לקנות, ומחשב כמה כסף אתם יכולים ללוות מבלי להסתכן כספית. הסיכון הכספי הוא של הבנק וגם של עצמכם. ואם בכל זאת אתם רוצים לקנות דירה ואין לכם מספיק כסף התחלתי לעשות זאת? במקרה כזה, ייתכן ואתם צריכים להשיג כסף מהר, אז איך עושים את זה?
  2. אתם רוצים להירשם ללימודים וצריכים כמה אלפי שקלים, או אפילו כמה עשרות אלפי שקלים כדי לממן לימודים. במידה ויאנכם רוצים לדחות את תחילת הלימודים, ואתם מעוניינים לנצל את תחילת שנת הלימודים כדי לעשות זאת ולהתחיל לקדם את עצמכם מבחינה מקצועית, אתם רוצים להשיג כסף מהר כדי לא להתעכב את השגת המטרה שלכם. איך משיגים כסף מהר למטרת לימודים?
  3. אתם רוצים לצאת לחופשה ולא מעוניינים לשלם עליה בתשלומים רבים שיי\משכו כל השנה, מתוך מחשבה שבמהלך השנה תהיינה לכם הוצאות כספיות נוספות, כיחידים, זוג או משפחה. איך להשיג כסף מהר כדי לממן חופשה שנתית?
  4. אתם רוצים לבצע רכישה גדולה, למשל קניית רכב חדש או שדרוג הרכב. שיפוץ הבית או כל מטרה אחרת. איך משיגים כסף למטרה של רכישה גדולה ודי חד פעמית?
כפי שאנחנו יכולים לראות, למטרות שונות יש אמצעים שונים, תנאים סביבתיים וכלכלים נפרדים זה ומזה, ומכאן שגם על השאלה – איך להשיג כסף מהר לכל הדברים הללו, תהיינה תשובות שונות בהתאם לדרישות.
לא כל סכום כסף מחייב גישה דומה, ולא כל מטרה ממריכה גישה דומה להשגת כסף.
אם אתם רוצים לממן לימודים למשל, הרי שזו מטרה שבדרך כלל תצדיק תשלום סכום הכסף בתשלומים או לקרחית הלוואה קטנה, מאחר ומדובר על השקעה לטווח רחוק – השקעה בחינוך, בעתיד שלכם, בהשתלמות המקצועית שלכם, שבסופו של דבר תאפשר לכם במקרים רבות, גם להרוויח יותר כסף. אם אתם עובדים במשכורת סטודנט, אתם יכולים להרוויח יותר כסף עם סיום התואר שלכם, למשל.
לגבי קניית רכב חדש, המצב קצת שונה: ערכו של הרכב שתקנו לרוב יירד ולא יעלה עם השנים, כך שמוטב להשיג כסף לרכישת רכב באמצעות חסכון. כאן אנו מדברים על כדאיות כלכלית נטו, ומתעלמים רק לרגע מכדאיות מסוגים אחרים, כמו טעמים פסיכולוגיים, חברתיים, אישיים ושיקולים משפחתיים שונים.
איך להשיג כסף מהר? ניתן להשיג סכומי כסף קטנים מהר באמצעות לקיחת הלוואה. כאן חובה להתייעץ עם מומחה פיננסי, על מנת לוודא שיש ביכולתכם להחזיר את ההלוואה מבלי להכנס לחובות שלא ניתן לצאת מהם, למינוס גדול שלא שווה את ההלוואה או ההשקעה הכספית וכדומה. תשלומים חודשיים להחזרי הלוואה עלולים להביא עמם גם ירידה ברמת החיים, וגם זאת יש לקחת בחשבון.
דרך להשיג כסף מהר לעסק שלך, היא באמצעות השקעה של שותף בעסק הקיים.
איך להשיג כסף מהר? אם מדובר על סכום לא גבוה, תוכלו להשיג כסף מהר על ידי מכירת נכסים או חפצים שיש לכם, למשל רכב, רהיטים ישנים, מחשב ישן וכדומה.
דרך נוספת להשיג כסף מהר היא באמצעות עבודה שנייה או הכנסה נופסת מהבית. אם אתם צריכים להשיג כמה אלפי שקלים, האופציה הזו יכולה לעזור לכם מאוד. תוכלו להציע לעבוד מספר שעות נוספות בשבוע או לקחת עבודה חלקית נוספת על מנת להגדיל את ההכנסה שלכם לפרק זמן מסוים ולחסוך את סכום הכסף הדרוש לכם במהרה.
דרך נוספת ומקורית במיוחד להשיג כסף מהר, היא פשוט לחסוך אותו. אם אתם רגילים להוציא הרבה כסף מדי חודש, אזי שחודש או חודשיים של חיסכון יכולים להשיג לכם כסף קל ומהר. למשל, ביטול מנוי לחדר כושר, חיסכון בקניות בסופר, בישול בבית במקום לאכול בחוץ, וויתור זמני על בילויים שעולים כסף והתנזרות מוחלטת מהקניון למשך חודשיים, יכולים לעזור להכם להשיג כסף מהר.
כדאי להיזהר משכל מיני שיטות מפוקפקות להשיג כסף מהר, רבות מהן יעלו לכם כסף והשקעה אסטרונומית של זמן ואנרגיה. כסף לא בא בקלות, ואם אתם צריכים להשיג כסף מהר ללצורך מימוש מטרה מסוימת, זה לא הזמן לקחת סיכונים.
אם, מאידך, אתם מבקשים להשיג כסף מהר על מנת להגדיל את ממונכם ללא מטרה מסוימת, ויש לכם כסף להשקעה, זה כבר סיפור אחר. במקרה כזה תוכלו לבחור באפיקי השקעה שונים, למשל, יזמות או השקעה בנדל"ן על מנת להשיג כסף ולהגדיל את הנכסים שלכם. אם אתם חייבים להשיג כסף דחוף, רצוי שתתייעצו עם קרובי משפחה באשר לאפשרות לעזור לכם לעמוד בסכום הנדרש לכם למשך זמן קצר ומוגדר מראש, כך תוכלו בנתיים לחסוך את הסכום הנדרש על ידי צמצום הוצאותיכם או יצירת הכנסה נוספת. היזהרו במיוחד מגורמים לא מוסמכים המציעים לכם הלוואות, הללו יכולות לעלות לכם ביוקר ולהיות אפילו מסוכנות. אין מחיר לחופש, אם אתם צריכים להשיג כסף מהר, תמיד עדיף לעשות זאת בעצמכם או לדחות את הרכישה עד לזמן שבו תוכלו לעמוד בה.
אם אתם צריכים להשיג כסף מהר לצורך לימודים, התעניינו גם בקבלת מלגות לימודים הקיימות בשפע – מלגות לפי מוצא, הישגים, התנדבות ועוד. בהצלחה! 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה