צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

6.7.2012

איך לעשות כסף ולהגביר משמעת פנימית



אתם נמצאים כאן: כסףאיך לעשות כסף › איך לעשות כסף ולהגביר משמעת פנימית

כל מי שהתחיל לעשות כסף באינטרנט יודע, משמעת פנימית היא הכרח, וחוסר משמעת פנימית היא האויב הכי גדול שלנו, כל מי שיש לו עבודה מהבית.
הסוד הוא למעישה לא להתייחס אל חוסר משמעת פנימית כאל אויב. לחוסר המשמעת הפנימית באשר היא, יש תפקיד חיבוי בחיי כל אחד מאיתנו, ועל כך בפעם אחרת. אבל תחילת הגברת משמעת, היא בהכרה שאין אנו יוצאים למלחמה בעצמו. מלחמות בעצמנו אף פעם לא נגמרות טוב, ואינן משיגות תוצאות רצויות.
מהי משמעת? מהי משמעת פנימית? והאם אנשים מסורים לעבודתם הם בהכרח בעלי משמעת שיכולה לשרת אותם גם במקומות והקשרים חשובים אחרים בחיים?
משמעת פנימית קשה מאוד למדוד, אם טרם יצא לך להתמודד עם משימה שדורשת התמדה, נטולת פיקוח חיצוני ושאינה מצריכה דיווח החוצה.
כאשר אדם שלא נתקל בעבר במשימות עצמאיות, נדרש לביצוע מטלה או פרויקט אישי או עסקי עצמאי הוא עלול לגלות שחסרה לו המשמעת הפנימית הנדרשת כדי להמשיך ולהתמיד במשימה שלו עד להצלחה. למשל, אם אתם רוצים לעשות כסף ביזמות פרטית, במיוחד בסוג של עבודה מהבית, אתם עלולים למצוא את עצמכם מותשים מהניסיון להתמיד ולדבוק ביעדים שלכם בחריצות.
הסיבה היא שרובנו חונכנו להיות ממושמעים כלפי חוץ. לעשות מה שההורים אומרים לנו לעשות. לא לעשות מה שאסור. להקשיב למורים שלנו. להכין שיעורי בית כי אם לא נקבל עונש מבית הספר, להגיע בזמן ללימודים כדי שלא ירשמו אותנו במזכירות וכולי. כל המשימות הללו דורשות משמעת – אבל משמעת בעלת פיקוח חיצוני, שהסיבות לעמוד בהן נעוצות בכך שמישהו חיצוני מפקח עלינו.
במצבים שאנו פתאום נדרשים לבצע פעולות ומטלות עבור עצמנו, כדי להרוויח כסף, אנו עלולים לגלות, שחסר לנו הפיקוח עליון הזה, ושהוא לא טבוע בתוכנו.
למשל, לימודים אקדמאיים, פרויקט של בניית בית, הקמת עסק עצמאי וכדומה.
איך מגבירים משמעת פנימית? איך הופכים לסמכות העליונה של עצמך? אם אתם רוצים לעשות כסף עבור עצמכם, אתם צרכיים להפוך להיות הבוסים של עצמכם.
על מנת להגביר משמעת פנימית, אתם יכולים לנסות את אחד התרגילים הבאים:
1. אימון אישי יכול לעזור מכיוון שהוא מספק גשר בין הסמכות החיצונית לפנימית. המאמן האישי משמש כסמכות הפיקוח החיצונית, אליה אתם מחויבים לדווח על אודות ההתקדמות האישית שלכם. התהליך האימוני לא נשאר ברמת הפיקוח החיצוני, מכיוון שבתהליך אתם רוכשים מיומנויות של משמעת פנימית. העבודה שאתם עושים, בניגוד לעבודה עבור הבוס או המנהל שלכם, אינה עבור המאמן שלכם, אלא עבור עצמכם.
2. ניתן לבנות, לבד או בהתייעצות עם מאמן מוסמך, תוכנית עבודה שמאפשרת לכם עמידה ביעדים ועם זאת גמישות מחשבתית וגמישות פעולות כזו, שאתם למעשה שולטים בזמן, בסדר ובתוכנית העבודה שלכם, כך שאתם מתאמנים במשמעת פנימית כל הזמן.
3. החלק החשוב ביותר הוא לנסות להבין, בתחילת התהליך, האם יש לכם משמעת חיצונית. אם יש לכם משמעת חיצונית, אם אתם עומדים ביעדים או במטלות שאנשים אחרים מציבים לכם, חשוב להבין מדוע הסמכות החיצונית משפיעה עליכם יותר מאשר הסמכות הפנימית שלכם.
4. אם לעומת זאת, אתם מתמודדים עם אתגרים גם בסכל הנוגע לסמכות חיצונית, יש כאן אתר של הקניית משמעת כללית שיכולה מאוד לעזור לכם להשיג מטרות בחייכם, ואינה קשורה רק ליכולת שלכם להתמיד במטלות שאתם קובעים לעצמכם, אלא במשמעת בכלל.
5. היו אופטימיים, הירגעו. אם אתם חושבים שיש לכם אתגרים הנוגעים למשמעת פנימית וחיצונית כאחד, סביר להניח שאתם גם אנשים גמישים, יצירתיים, חושבים מחוץ לקופסא, ובעלי פתרונות יצירתיים. כי רק אנשים עם פתרונות יצירתיים יכולים להתקיים בעולם הזה בלי לעמוד במטלות יומיומיות הדורשות משמעת. כל התכונות והיכולות הללו יבואו לעזרתכם גם ביעד החדש, בתוכנית שלכם לסגל לעצמכם משמעת פנימית וחיצונית בחייכם. אנשים רבים מחפשים דרכים איך לעשות כסף, ויש להם מרץ, מוטיבציה ומשמעת פנימית אדירה להצליח בכך, שיכולה להביא אותם רחוק רחוק, אל עבר כל היעדים שלהם ואף רחוק מכך. לשפ כך צריך להצל את הרגע, את פרץ האדרלנין של התחלת הדרך, שאכן יש לו נטיה למלא אותנו במשמעת פנימית לעשייה. אם חלה ירידה במוטיבציה שלכם והמשמעת שלכם מתרופפת, אל תהססו, השתמשו באחת הדרכים לתחזר ולהגביר אותה, כי כסף לא גדל על העצים, אבל כן אפשר לקטוף אותו, בהתמדה ובמיקוד למטרה. בהצלחה! 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה