צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

10.6.2012

איך לעשות כסף מכתיבה



אתם נמצאים כאן: כסףאיך לעשות כסף › איך לעשות כסף מכתיבה


איך לעשות כסף מכתיבה? חשבתם לעשות כסף מהבית  תוך שימוש בכשרון הכתיבה שלכם? הגעתם למקום הנכון! אני אתן לכם היום את כל הטיפים שאתם צריכים כדי להתחיל לעשות כסף מכתיבה, כדי שתוכלו להשתמש בכשרון הכתיבה שלכם כדי לייצר הכנסה נוספת.
אם אתם מוכנים, זה אומר שיש לכם עט ביד, או מקלדת מתחת לאף, כיאה לכותבים אמיתיים, ועכשיו אפשר להתחיל.
איך לעשות כסף מבכתיבה? היום ישנן דרכים רבות להרוויח כסף באמצעות כתיבה, כתיבת ספרים, כתיבת תוכן או מאמרים, כתיבת איבוקים וכדומה.
מדוע תחום הכתיבה נדמה כאזור פורח כל כך בשנים האחרונות? זה לא סוד, למהפכת הכתיבה אחראית איך לא, רשת האינטרנט שלנו.
בימינו, כשאנשים מחפשים כל דבר קודם כל באינטרנט ואחר כך בכל מדיה אחרת, תוכן כתוב הפך להיות מלך. התוכן הוא המלך ולא בכדי. דרך ההבעה המרכזית באינטרנט היא השפה הכתובה. גם אם ישנם אתרים ומדריכים שעושים שימוש בעיקר בקטעי וידיאו, מדריכים מצולמים, תמונות וכדומה, אבל כמעט תמיד יהיה מלווה לכל אלה הסבר כתוב כלשהו.
הסיבה היא פשוטה: באינטרנט, אתרים משפרים את הנראות שלהם באצעות תוכן כתוב. אתר אינטרנט יראה טוב יותר עם יש באמתחתו גם תמונות להמחשה ולבידור, עיצוב נאה וקטעי וידיאו להסבר קל והדגמה של רעיון כלשהו, אבל בסופו של דבר, כאשר אנשים מחפשים משהו ברשת האינטרנט, הם מחפשים מילים. גולשים מקלידים טקסט ומצפים לקבל עבורו תוצאה מסוימת. התוצאה הזו תהיה תוצאה כתובה, גם אם האתר שניכנס אליו בסופו של דבר יהיה אתר כדוגמת יוטיוב, שמבוסס סרטונים, למשל.
מכיוון שאתרי אינטרנט זקוקים לכמות גדולה של טקסט וחומרים כתובים, יש דרישה לעבודות כתיבה מקצועיות רבות, מסוגים שונים.
כך למשל, אם אתם כותבים מוכשרים, תוכלו לעשות כסף באינטרנט מכתיבה, באמצעות: כתיבת מאמרים לאתרי מאמרים, כתיבת מאמרים לפורטלים, כתיבת פוסט אורח בבלוג, כתיבת תכנים למדריכים, כתיבת תוכן לאתרים, כתיבת חוות דעת מקצועית או חוות דעת צרכנית ועוד.
איך ךעשות כסף מכתיבה?
  1. למצוא תחום שאתם נלהבים ממנו, מכירים ויודעים לכתוב עליו הרבה.
  2. להציע את עצמכם ככותבי תוכן עבור אתרי אינטרנט או פורטלים גדולים
  3. לעשות כסף מכתיבה דרך חברות קידום אתרים – להציע את עצמכם ככותבים לחברות קידום אתרים. חברות קידום זקוקות לתוכן רב ובאופן שוטף, הן עבור אתרים של לקוחות שהם מקדמים, והן עבור אתרים חיצוניים במטרה לפרסם את האתר המקודם. למשל, כתיבת תוכן לאתרי מאמרים, פורטלים מקצועיים בתחום וכדומה.
  4. לעשות כסף מכתיבה עבור חברות בניית אתרים. כל חברה שבונה אתרי אינטרנט צריכה תוכן רב לאתרי אותה היא בונה. גם אם בעל האתר כותב מעט מהתוכן בעצמו, זה בדרך כלל אינו מספיק בשביל אתר שלם, וגם אם כן, תמיד ישנה עבודת עריכה שנדרשת על החומר הכתוב, כך שיתאים לדרישות האתר ופרסומו ברשת.
  5. לעשות כסף מכיתבה כפרילנסרים: תוכלןו להציע שירותי כתיבת תוכן באתרים המציעים מכרזים לפרילנסרים, שם בדרך כלל מפורסמות עבודות בחבילות גדולות, למשל: כתיבת 20 מאמרים ולא מאמר אחד. שכתוב או עריכה של תכנים שנכתבו על ידי בעל האתר וכדומה.
  6. לעשות כסף מכתיבת בלוג אודות נושא מסוים שאתם מומחים בו, על מנת להרוויח כסף ממכירת שירותים, רעיונות או מוצרים שלכם.
  7. לעשות כסף מכתיבת אי בוקים, ספרים אלקטרונים או מדריכים וקורסים קצרים, אותם תוכלו למכור באינטרנט, למשל באמצעות תוכניות שותפים. ראו למשל: איך לעשות כסף מהבית עם מוצרי מידע.
  8. איך לעשות כסף באינטרנט מכתיבה ולהשיג עבודות כתיבה? קודם כל, להכין תיק עבודות קצר. לקבל כמה עבודות במחיר מוזל, או לכתוב כמה מאמרים מקצועיים שתוכלו להציג ללקוחות פוטנציאליים. חשוב לשלוח את התוכן באופן ששומר על זכויות היוצרים שלכם, לציין שאסור להעתיק את החומר וכי הוא נשלח רק למטרת התרשמות לצורך קבלה לעבודה, או קבלת עבודת כתיבה.
  9. בכל מקרה של ספק, חשוב להתייעץ עם עורך דיון שמומחה לתוכן ולדיני אינטרנט, כדי שיוכל לתת לכם מענה הולם לשאלת זכויות היוצרים שלכם בתוכן. אם מכרתם תוכן למישה ואחר, זכויות היוצרים תהיינה שייכות לו ואתם לא תוכלו לעשות שימוש נוסף בחומר שכתבתם, אלא אם מסיבות מסוימות סיכמתם ביניכם אחרת, במסגרת חוזית מחייבת.
  10. לכתוב טוב, לכתוב נכון, לכתוב ברור . כדי לעשות כסף מכתיבה אתם חייבים לכתוב בצורה שמותאמת לז'אנר, לסגנון, לתחום שאודותיו אתם כותבים ולמדיה שבה אתם כוצבים. כתיבת תוכן למטרות קידום דורשת תנאי כתיבה אחרים מאשר כתיבת מאמרים שיווקיים או מאמרים מקצועיים, כתיבה ספרותית אינה דומה לכתיבת מדריכים, כתיבת בלוג שונה מכתיבת חוות דעת צרכנית וכולי. ראו טיפים נוספים בעניין כתיבת תוכן. ראו עוד טיפים ראויים ומתאימים: איך לעבוד מהבית
בהצלחה!

תגובה 1:

  1. אני עובדת עם המון כותבי פרילנס מהבית שכותבים תוכן עבור חברות בניית אתרים. בעיקרון חברות הבנייה עושות את התיווך בין הלקוח והאתר שלו לבין הכותבים. לרוב יש כותבים מנישות שונות - כלכלה, איכות סביבה, בעלי חיים, אופנה, איפור ויופי וכו' ואז ניגשים לכל כותב בהתאם לנישה ולהתמקצעות שלו. זו ממש עבודה מושלמת לסטודנטים או לאמהות שעדיין לא חזרו לשוק העבודה.

    השבמחק