צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

7.6.2012

איך לעשות כסף מהבית עם מוצרי מידע



אתם נמצאים כאן: כסףאיך לעשות כסף › איך לעשות כסף מהבית עם מוצרי מידע


איך לעשות כסף מהבית עם שיווק מוצרי מידע, תוך שימוש בניסיון האישי או המקצועי שלכם, הרעיונות הטובים שלכם והידע המקצועי שלכם? אם מעניין אתכם להרוויח קצת יותר כסף באינטרנט, מהבית, בלי לשווק מוצרים של אנשים אחרים, הפוסט הזה בדיוק בשבילכם.
כבר דיברתי רבות כאן בבלוג בעבר, על איך הניסיון האישי והמקצועי שלכם יכול לשמש אתכם להרוויח הרבה כסף. באמצעות עשר אצבעותיכם והמוח שלכם, שרכש כבר הרבה ניסיון וצבר ידע רב במהלך השנים, יש לכם אוצרות מדהימים שגלומים בכם ורק מחכים לצאת החוצה.
החדשות הטובות הן, שהאוצרות הללו שווים כסף, או יכולים להיות שווים הרבה כסף.
אתם יכולים לעשות כסף מהבית בשעות הפנויות שלכם, אחרי שעות העבודה או כחלק מתחביב, וכך לחדד את הראש, ליהנות מזמן פנאי איכותי וגם לעשות כסף מהבית.
כדי לעשות כסף באינטרנט צריך למכור משהו. אם זה מוצר, שירות, או רעיון.
אם אין לכם מוצרים משל עצמכם, אתם יכולם לשווק מוצרי שותפים, כלומר מוצרים של אנשים אחרים, ולקבל עמלה על המכירות שלהם.
משווקים שותפים רבים מרגישים עם הזמן, שאילו היה להם מוצר משל עצמם, יכלו הם בעצמם לנצל לטובה את כוחה השיווקי של רשת השותפים שלהם, כדי למכור מוצרים שלהם עצמם, לעשות הרבה יותר כסף, והיתרון: להוציא פחות כסף על פרסום ומאמצי שיווק כאלה ואחרים, מכיוון שמשווקים מקצועיים אחרים, ישווקו עבורם את המוצרים.
לכל אחד מאיתנו יש תחום התמחות, ידע מקצועי או מומחיות מעולה משל עצמו שאסף במהלך חייו.
למשל, איך לפתוח עסק, מתכונים מיוחדים, איך לגדל גינה אורגנית או איך לחדש רהיטי עץ.
אולי יש לכם ידע וניסיון בתחומים טיפוליים כמו הוראה מתקנת, לימודי אנגלית, טיפול בהפרעות קשב וריכוז, טיפול זוגי או אימון משפחתי, אימון כלכלי וכדומה.
את הנושאים הבוערים לכם, שאותם אתם מכירים כמו את כף ידכם, תוכלו להעלות על הכתב, בדרך כלל בפורמט PDF אך אפשר גם בצורות אחרות, ולמכור אותם תמורת כסף.
איך לעשות כסף באמצעות מכירת מוצרי מידע? זה הרעיון: כותבים אי-בוק, כלומר ספר אלקטרוני, או מפתחים וכותבים קרוס וידיאו, קרוס אינטרנט, סדרת מדריכים בוידיאו וכדומה, או קהילת משתמשים מקצועיים.
את מוצרי המידע מתמחרים באופן שיספיק גם להתחרות בשוק, וגם כדי שיספיק לשלם עמלה למשווקים שלכם, עבור כל מכירה.
בחלק מהמקרים תצטרכו יכולות עיצוב כלשהן, או שתצטרכו לפנות למעצב שיעצב עבורכם כריכה אלקטרונית לספר, לוגו או אתר.
לאחר שיש לכם מוצר, ניתן לפנות לרשת שותפים ישראלית – אם המוצר שלכם בעברית ופונה לקהל ישראלי ומתאים לו, או לרשת שותפים בינלאומית, אם המוצר שלכם באנגלית ומתאים למדינות ותרבויות שונות.
המוצר שלכם יימכר על ידי רשת השותפים בכמה עותקים שתגדירו. אתם יכולים להחליט שאתם מוכרים כמות בלתי מוגבלת של עותקים להפצה, או שאתם מגבילים את כמות ההפצה כדי להעניק אקסקלוסיביות מסוימת לקוני המוצר, ובמקרה כזה כמובן המחיר יהיה גבוה יותר מראש.
איך עושים כסף מהבית באמצעות מכירת מוצרי מידע? חופרים פנימה, מוצאים מי אני ובמה אני טוב, באיזה תחומים אני תמיד מייעץ לכולם, פונים אליי בשאלות, מבקשים את חוות דעתי המקצועית – כותבים מוצר מידע, מעצבים, פונים לרשת שותפים, מציעים עמלות למשווקים, ומתחילים לעשות כסף. בהצלחה!

תגובה 1:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק