צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

14.5.2012

איך לעשות כסף עם שעות נוספות


אתם נמצאים כאן: כסףאיך לעשות כסף › איך לעשות כסף עם שעות נוספות
איך לעשות כסף עם שעות נוספות במשרד, בעסק שבו אתם עובדים, בעבודה היומית שלכם?
אם אתם מחפשים שיטות לעשות כסף בתור הכנסה שנייה או הגדלת ההכנסות שלכם, אתם ממש לא לבד.
המשבר הכלכלי שכולם מדברים עליו (שוב, גם בקיץ הזה) כנראה פסח רק על מעטים, אם בכלל. רבים נצמדים ביתר התלהבות למקומות העבודה הקיימים שלהם, כמו היו מכרה זהב או צורך קיומי יחיד ונדיר, שאין שני לו ומי יודע מה יקרה אם יחליטו שם בקומה ה 15 של אותו מקום עבודה, שכבר לא צריך אותי ואני מפוטר?
זה טבעי ונורמלי בזמנים לא יציבים כלכלית, להיצמד למוכר, לא לחפש הרפתקאות ולהצמד לכסא המתגלגל שלנו במשרד כאילו היה אי מבטחים. טבעי לחלוטין.
היום אני רוצה לספר לכם, איך לעשות כסף מתוך אותו צורך והכרח לשמור על מקום העבודה הקבוע שלכם, בזמנים שבהם השוק לא יציב כלכלית.
אם אתם מחפשים דרכים לעשו תכסף כהכנסה נוספת מעבר לשעות העבודה שלכם, במקום להתחיל לייצר ערוצי הכנסה מניבים חיצוניים, להקים עסק, לחפש עבודה שנייה או עבודה לשעות הערב, לעשות עבודות פרילנס וכדומה – אתם יכולים לעשות יותר כסף במקום העבודה הקיים שלכם, על ידי כך שתקחו על עצמכם פרוייקט נוסף בתוך העבודה (אם אתם מתוגמלים גם על עמלות או פרוייקטים, למשל במכירות, תיווך, ניהול לקוחות וכדומה) או אם תבקשו לעבוד שעות נוספות וכך תוכלו לעשות עוד כסף ובנוסף להרוויח עוד יתרונות רבים:
  1. במצב כלכלי לא יציב, כאשר כל עובד רוצה לשמר את המשרה שלו ולהבטיח את מקומו בחברה שבה הוא עובד, הבעת רצון לעבוד שעות נופסות ולהשקיע במקום העבודה יכולה להעלות את קרנו של העובד בפני הממונים עליו, שישמחו לגלות מחדש, שהוא אכן העובד החרוץ והנאמן שהם תמיד ידעו שהוא.
  2. שעות נוספות בעבודה יאפשרו לכם לעשות יותר כסף מבלי לחפש עבודה נוספת, להתעסק עם תיאומי מס, לחזור בשעות מאוחרות ולהתנייד ממקום עבודה אחד לשני.
  3. על שעות נוספות, כולם יודעים, אפשר לקבל יותר כסף מאשר על שעות רגילות, וזו אפשרות לשכירים המשתכרים לפי שעה, לעשות כסף והרבה יותר. תוכלןו להגדיל את ההכנסה שלכם באופן משמעותי ולהתחיל לעשות כסף, יותר כסף, מרגע שיאשרו לכם לעבוד שעות נוספות.
איך לבקש שעות עבודה נוספות?
לדעתי, זה מראה על יוזמה, משמעת וחריצות של העובד לבקש שעות עבודה נוספות מהממונים עליו. אפשר להסביר בצורה אמיתית ככל האפשר, שאתם רוצים לעשות יותר כסף בתקופה זו, וישנם פרוייקטים / משימות שתוכלו לבצע בהצלחה בשעות הנוספות שלכם, כמובן בנוסף לעבודה השוטפת שאתם כבר עושים. זה יכול לקדם את החברה או המחלקה שלכם, ומראה על הרבה רצינות מצדכם.
שיהיה בהצלחה! אם אתם מחפשים עוד שיטות איך לעשות כסף, אל תשכחו לבקר בכל העצות והטיפים שלי, ותוכלו להוסיף רעיונות משלכם, כדי שכולנו נוכל לעשות כסף, והרבה יותר, כבר מהתלוש הבא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה