צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

9.5.2012

כמה עולה אבחון דידקטי


אתם נמצאים כאן: כסף ›  כמה עולה › כמה עולה אבחון דידקטי
כמה כסף עולה אבחון דידקטי לילד, ומי בכלל צריך אבחון דידקטי?
אבחון דידקטי דרך קופות החולים זול יותר, כמובן, מאשר אבחון דידקטי פרטי, והעלויות עומדות על כמה מאות שקלים לבעלי ביטוחים משלימים. למי שמעוניין לקבל אבחון דידקטי פרטי, העלות עוברת ה 1000 שקל, התורים יכולים להיות קצרים יותר וזה לא היתרון היחיד שיש למכון אחבון פרטי. מכון אבחון דידקטי פרטי יכול לתת קשת שלמה של שירותים ואבחונים משלימים או משולבים, למשל אבחון פסיכודידקטי, או אבחון קשב וריכוז, הדרכת הורים, סנדאות לילדים, ריפוי בעיסוק וכדומה – הכל תחת קורת גג אחת.
למי שמעוניין לקבל טיפול שלם, אבחון דידקטי פרטי עולה יותר כסף, אך מספק יותר אפשרויות בפחות טירטורים.
אבחון דידקטי באגודת "ניצן" יעלה 960 ללא סיבסוד, וכדאי לבדוק האם אתם זכאים להנחה. 
למה בכלל צריך את זה? כשאר יש לילד קשיי למידה ובבית הספר מסבים את תשומת לבם של ההורים לקיומו של קושי כלשהו, חשוב לבדוק את מקור הקושי, האם קיימת לקות למידה, ולקבל מידי המאבחן המלצות כיצד ללמד את הילד, להתגבר על קשיים ואיזו עזרה בדיוק הילד צריך, למשל: שעות פרטניות, צמצום חומר למבחן בשל בעיות בעיות זכרון, בחינות בעל פה בשל קשיי כתיבה, מבחנים בהקראה בשל קשיי קריאה או הבנת מטלות וכדומה.
לפעמים יידרש אבחון דידקטי לשם קבלת סל שילוב מבית הספר, במידה וההורים מסכימים לכך. ואולם לפי מיטב ידיעתי, במקרים שהמטרה היא שילוב, נדרש אבחון פסיכודידקטי. כמובן שיש לבחון את המקרה לגופו, להייעץ עם יועצת בית הספר והמורה המחנכת ולשאול בדיוק איזה סוג אבחון נדרש במקרה המסוים.
אבחון דידקטי בדרך כלל יימשך מספר שעות עם הפסקות, שבהם הילד יבצע כל מיני מטלות, לימודיות ומשחקיות. לפי דעתי הדגש בבחירת אבחון דידקטי צריך להיות מושם על מקצועיות ואווירה תומכת לילד.
אבחון דידקטי בודק כישורי למידה כמו הבנת הנקרא, יכולת שפתית, קריאה, כתיבה, הבעה וכן כישורים קוגנטיביים.
במקרה שישנם קשיים הנובעים בכמה מוקדים, ניתן לערוך אחבון פסיכולוגי או אבחון משולב פסיכודידקטי.
וודאי תמצאו עניין גם בפרסומים אודות איך לחסוך כסף עם ילדים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה