צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

29.4.2012

כמה עולה ME מסיר שיער


אתם נמצאים כאן: כסף ›  כמה עולה › כמה עולה ME מסיר שיער
החידוש של הקיץ שעבר בתחום הסרת שיער היה מכשיר ME My Elos  שהנו מכשיר הסרת שיער לצמיתות מהבית, ועברו לפסקה האחרונה כדי לשמוע את ההסתייגות שלי מהביטוי "הסרת שיער לצמיתות". מה שכן, ME מסיר שיער בעל טכנולוגיית IPL (קרן אור) ואנרגיית גלי רדיו, שידועים ביכולתם להזיק לזקיק השערה בצורה בלתי הפיכה, כך שצמיחת השיער יורדת בעד 89%, כך לפי פרסומי ME.
הסרת שיער בטכנולוגיה כזו בבית יכולה לחסוך המון כסף. טיפולים כאלה אצל קוסמטיקאית או מכון יופי יעלו אלפי שקלים לכל חלק בגוף, ויידרשו "תחזוקים" של הטיפול למשך חודשים ואף שנים.
טיפול להסרת שיער בבית יכול לעלות הרבה פחות כסף, בנוסף ליתרונות כמו פרטיות, נוחות וכולי.
אז נתחיל: כמה כסף עולה מכשיר להסרת שיער  ME, כולל כמה תוספות והשוואות חיוניות.
זאת ועוד בהמשך: מה כדאי לקנות: מכשיר להסרת שיער של ME או מכשיר הסרת שיער של sensepil החדש? שאלה מצוינת, בואו נשווה מחירים ועלויות של הסרת שיער עם שני מכשירים אלה.
מכשיר הסרת שיער של ME עולה כרגע במבצע ברשת סופרפארם 1900 שקלים! זהו מחיר מבצע, מחיר מכשיר ME ללא המבצע הוא 2750 ₪.
כמה עולה מכשיר הסרת שיער של sensepil? עלותו 999 ₪ נכון לזמן כתיבת שורות אלה. מחירו הרשמי באתר 1290 שקלים.
האם זה אומר שתוציאו פחות כסף על הסרת שיער עם מכשיר sensepil? לפי בדיקותיי, לא ממש.
כאשר אנו קונים מכשיר חשמלי כלשהו, ולמעשה כל מוצר יקר שדורש תחזוקה כלשהי, חשוב מאוד לבדוק כמה כסף נשלם במהלך השנה על תחזוק / תוספות הכרחיות.
כך למשל, נורת ה IPL של מכשיר ME מספיקה ל 5400 הבזקים. לאחר מכן צריך להחליפה.
לעומת זאת, הנורה של מכשיר sensepil מספיקה ל 750 הבזקים, ולאחר מכן צריך להחליפה.
כלומר, נורת ההבזקים של מכשיר ME תחזיק מעמד פי 7.
נורת החלפה של ME עולה כרגע בסופרפארם 225 ₪ (גם זאת הבנתי מחיר שירד מכ 270 שקלים). נורת החלפה של sensepil עולה אף היא כ 200 שקלים.
כך שבחישוב כולל, מכשיר ME יוצא זול יותר ולמעשה חסכוני הרבה יותר.
להסרת שיער מכל הגוף (רגליים, ידיים, מפשעה ובית שחי) תספיק נורת מכשיר ME לכ 3 טיפולים, זה כמובן משתנה מאדם לאדם אך אפשר לאמר 2-4 טיפולים לכל הגוף, זה ההספק של נורה אחת, כלומר בעלות של 225 ₪ של נורה, זה מה שאפשר לעשות.
כדי לקבל תוצאות טובות יש לעשות לפחות 6-8 טיפולי גוף. נניח שאנו משווים עלויות של 10 טיפולי גוף מלאים להסרת שיער.
נניח שלשם כך נצטרך 3-4 נורות החלפה (זוהי רק הערכה, כאמור המספר יכול לעלות או לרשת מאדם לאדם). מכשיר ה ME כבר מגיע עם נורה אחת, ולכן בנוסף לעלות הראשונה של מכשיר ME שהנה 1900 ₪, נצטרך לשלם עוד 225 ₪ כפול 3 נורות נוספות = 675 ₪. סה"כ העלות המוערכת ל 10 טיפולים כולל מחיר המכשיר הנה: 2575 ₪.
מכשיר sensepil בעל נורה שמספיקה ל 750 הבזקים, כלומר נצטרך פי 7 מכמות הנורות. אם קנינו 3 נורות נוספות עם מכשיר ME, האם נצטרך לקנות 21 נורות עם מכשיר sensepil? לפי דעתי לא. אמנם מכשיר ME נראה לי חסכוני יותר, אך למכשיר סנסאפיל יש יתרון משלו.
יתרונות של מכשיר  sesnepil: אמנם נורת ההבזקים שלו מספיקה ל 750 הבזקים בלבד, אבל שטח הראש שלו גדול יותר! השטח שבו מטפל מכשיר סנסאפיל הוא 6 ס"מ רבוע, לעומת 3 ס"מ רבוע במכשיר ME. פי 2.
כלומר כמות ההבזקים קטנה פי 7 מאשר מכשיר ME, אך השטח שמכסה כל פעולה כזו – גדול פי 2.
פירוש הדבר הוא, שלא נצטרך 21 נורות של מכשיר סנסאפיל כדי לבצע סדרה של 10 טיפולים, אך קרוב לוודאי שנצטרך משהו כמו 10 נורות, נורה אחת לטיפול בודד של כל חלקי הגוף.
עלות נורת סנסאפיל כ 200 שקלים, כלומר עלות 10 טיפולים כולל המכשיר = כ 3000 שקלים.
כמה כסף עולה ערכת ME להסרת שיער? לסיכום, 1900 שקלים במבצע, 225 שקלים לנורת החלפה. ראש גילוח או ראש אפילטור בתשלום נוסף כל 200-300 שקלים בערך, אין חובה להשתמש בהם יחד עם המכשיר, אפשר לגלח או להוריד שיערות עם מכשיר להסרת שיער אחר לפני השימוש במכשיר ME שמפחית את צמיחת השיער.
ולפני שאנו מוציאים כסף על הסרת שיער לצמיתות, כדאי להבין:
האם יש דבר כזה הסרת שיער לצמיתות? ממה שהספקתי להתרשם ולהבין, זקיקי שיער קיימים במאות אלפים בגופנו, וזקיקי שיער לא פעילים יכולים להפוך פתאום לפעילים, ולכן הסרת שיער ב 100% כנראה אינה אפשרית, ואולי גם מסיבות נוספות. אך ניתן להפחית משמעותית את צמיחת השיער, את אזורי צמיחת השיער, את קצב הצמיחה ואת המראה הכללי של העור שבו מסירים שערות.
למען הסר ספק, אסור להעתיק פוסט זה בשום אמצעי, אין לפרסמו באף מקום באינטרנט או אחר. העתקת תוכן תחשוף את המעתיק לתביעה בגין הפרת זכויות יוצרים. תגובות או הערות יתקבלו בברכה בתגובה לפוסט זה או בתיבת המייל ראו "צור קשר", תודה.

2 תגובות:

  1. כתבה מעניינת! מודה שלא ישבתי לעשות את הסקר שוק הזה לפני, אבל לי יש me ואני מאוד מרוצה ממנו, שווה כל שקל בעיני. אני כרגע אחרי 6 טיפולים בידיים וברגליים ואני כבר רואה תוצאות...

    השבמחק