צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

22.4.2012

נינג'גו נינג'ה ירוק


אתם נמצאים כאן: כסף ›  צרכנות וקניות › טרנדים לילדים › נינג'גו נינג'ה ירוק
לא רק כסף ירוק. יש גם נינג'ה ירוק. מבית נינג'גו של לגו, הנינג'ה הירוק של סדרת נינג'גו המוצלחת עד מאוד, הוא כל מה שבנים מחפשים עכשיו.
תשאלו למה, ומי זה נינג'גו, ובמיוחד מי זה הנינג'ה הירוק? אל תטעו, לא מדובר על כל נינג'ה ירוק, אלא על נינג'ה מיוחד של נינג'גו, שזהותו עדיין סודית.
מה אתם יודעים, אבל יש נינג'גו סודי. אי שם, במרחבי נינג'אגו, שהפכה שקטה ורגועה לאחר שלורד גארמאדון וצבא השלדים שלו הובסו על ידי אלופי הספינג'יטסו (בחיי), משהו התרחש.
שנת הנחש קרתה לכולנו, במיוחד לאלופי הנינג'ות של נינג'אגו. שבטי נחשים עתיקים צצו להם כדי לזרוע רשע בעולם השליו והשקט של נינג'גו, ואנחנו לא ניתן להם לנצח.
הרחק בארץ קסומה זו, ארץ נינג'גו, מסתובבת שמועה עיקשת ונצחית, עתיקה כמימי האוקיינוס. נינג'ה ירוק, לוחשים הידעונים, איש עוד לא ראה אותו, אבל כולם יודעים שהוא קיים. תשאלו כל ילד והוא ידלקם לכם, שיום אחד, יקום נינג'ה ירוק שיש בכוחו להביס את הנחשים המרושעים.
מי הוא הנינג'ה הירוק של נינג'גו?? הו, זאת שאלת השאלות. כמה כסף עולה נינג'גו ירוק? זו שאלה מעניינת מזן אחר, שכנראה מעניינת רק את ההורים.
ערכות הרכבה של לגו נינג'גו כבר עולות בארץ מאות שקלים, חבילה קטנה של נינג'ה תעלה כ 100 שקלים, וחבילות נינג'גו גדולות להרכבה, של רכב נינג'גו, עולות 500-700 שקלים. הטירה של נינג'גו עולה כאלף שקלים, ועכשיו כל הילדים מחכים לדור הבא – לקנות את הנינג'ה הירוק!
הבעיה עם הנינג'ה הירוק היא, שאל"ף, אף אחד עוד לא ראה אותו. בי"ת, אין להשיגו בשום מקום בארץ, גימ"ל, גם בחו"ל מצבו לא בדיוק נזיל. המחירים בחו"ל פחות בשמיים מאשר בארץ.
בארץ כרגע לא ניתן להשיג נינגה ירוק של נינג'גו, וספק אם ניתן להשיגו בחו"ל. ישנה ערכה אחת שבו נראתה דמות נינג'גו ירוקה, וקשה מאוד להשיגה למכירה ולמשלוח בארץ.
כנראה שנצטרך לחכות כדי לחשוף את זהותו של הנינג'ה הירוק וכדי להוסיפו אחר כבוד אל אוסף גיבורי נינג'גו שלנו. קצת סלבנות, זה יגיע. אני אעדכן כמובן, ברגע שאשמע על נחיתת נינג'ה ירוק של נינג'גו בחנויות ארצנו. אז יהיה לכולנו בערך שלוש דקות להתייצב בחנויות ולהוציא כסף לרכוש אותו, בטרם יאזל המלאי לחלוטין, עד להודעה חדשה. כי ככה זה עם באז סביב צעצועים של ילדים, כולנו קונים אותם כנראה מהר יותר מאשר אנחנו קונים לעצמנו את החידוש הטכנלוגי האחרון. מישהו אמר לתת לילדים את כל מה שלא היה לנו, ולא קיבל?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה