צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

25.3.2012

כמה עולה מושי מונסטרס


אתם נמצאים כאן: כסף ›  צרכנות וקניות › טרנדים לילדים › מושי מונסטרס מחיר
מושי מונסטרס, להיט חדש עם פרצוף חמוד, מחכה לכם בפינה. כלומר, לילדים שלכם, שלנו, שלהם, להם ולא לו וגו'.
ככה במיוחד לרגל חג הפסח שלא אומר נואש גם השנה, ומחליט להגיע אלינו באביב למרות המחאה החברתית וכאילו מעולם לא מחינו בקיץ שעבר כנד חומר ולבנים והקמנו אוהלים.
ככה, בפשטות, מגיעים אלינו חברי חבורה חדשה ומכובדת, שנקראים מושי מונסטרס.
מושי מונסטרסמושי מונסטרס הם בובות משחק איסוף קטנות וחמודות, ויש גם קודים לאתר האינטרנט של מושי מונסטרס, ככה בשביל העיסוק בחופשת הפסח והכיף הכללי.
על מה מדובר הפעם תשאלו? ואני אשיב כמיטב מרחב ידיעותי הטרנדיות המקיפות את עולם להיטי הילדים באשר הם לדורותיהם, לאמור:
מושי מונסטרס הם בובות קטנות של חיות, כלומר מפלצות בצורות שונות שדי נראות פשוט כמו חיות צבעוניות עם כל מיני אביזרי אופנה. סדרת הצעצועים כוללת מעטפות איסוף הכוללות שני מושלינג, שעולים 9.90 ₪, ישנם מחזיקים לתיק, בובה בגודל בינוני, בובה גדולה מדברת, וגם מארז של 5 מושלינגים – 4 מושלינג גלויים עם מושלינג אחד נסתר, בגדר הפתעה.
כמה כסף עולה מושי מונסטרס? כאמור, מעטפת איסוף עולה 9.90 ₪ אבל זו בהחלט רק ההתחלה. חבילות של מספר בובות ורכישת בובות גדולות כבר יתחילו לעלות לכולנו על המדפים, והילדים יבקשו מתנה לפסח ואנחנו נזכה בהזדמנות פז לקנות להם בדיוק את מה שהם רוצים, זמין ולא מאוד יקר. השאלה אם זה באמת מה שהם רוצים, והאם הם יודעים, הילדים – מה באמת הם רוצים, האם הם יודעים שזה מה שהםרוצים, או מה שמישהו אחר גרם להם להבין שהם "צריכים". במותגים ולהיטים כמו תמיד, הקו מאוד דק והסוגיה אינה פשוטה. רב הערפל על השקוף הפעם, כי כמה בובות קוד אנחנו באמת, באמת צריכים? כבר קנינו וובקינז ונרשמנו למיקמק ואספנו ואספנו. כמו תמיד, שום דבר שנעשה במידה אינו מזיק לטעמי, ובמיוחד לא בובות חמודות וצבעוניות כמו מושי מונסטרס, אבל הכל במידה.
מושי מונסטרס הוא כמובן משחק וירטואלי שבו אפשר להכניס קודים ולאמץ מפלצת חביבה, כמו וובקינז הוותיקה. הזדמנות לטאטא את האבק מעל החיות הפרוותיות ההן ולעצב להן את הבית, ההוא שבניתם לפני ארבע שנים כשהתחילה היסטריית הוובקינז. ככה בשביל הפעילות פסח לילדים.
מושי מונסטרס - תמונות מושלינג:
מושלינג ינשוףמושי מונסטרס - מנוי לאתר
מושלינג תוכיבאתר מושי מונסטרס מובטח כי ילדים תמיד יוכלו לאמץ דמות מושי ולשחק בגרסה הבסיסית של מושי מונסטרס חינם. ישנה גם אפשרות לחברות בתשלום המעניקה כל מיני שדרוגים, למשל - החלפת הצבע של דמות מושי מונסטרס שאימצתם.
שדרוג המנוי מקנה בין היתר דרכון
מושי מונסטרס, המאפשר כניסה לדיסקוטק הנסתר, לאי המתנות ועוד.
כמו כן מאפשר המנוי גישה לחדר המשחקים שבו אפשר לקנות משחקי וידיאו לדמות מושי מונסטרס שלכם.
עוד במנוי, אפשרות ליצור בתים, חדרים, קומות עם שדרוגים שונים.
מושלינג קרנף מושי מונסטרס
אנחנו כבר קנינו מושי מונסטרס לאביב, שתי מעטפות בשביל הסיפתח ונקווה שבזה גם יסתיים לו השנה המירוץ לאיסוף התורני. נתראה בקיץ!
אולי תמצאו עניין גם ב: לחסוך כסף עם ילדים ובו כל הטריקים שטיקים וטיפים להוציא פחות כסף על טרנדים, חפצים, מוצרים וקניות, לקנות בזול וליהנות הרבה. בהצלחה!

תגובה 1:

  1. אני מתה על הדבר הזה קונים לי מתישהו יש

    השבמחק