צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

15.3.2012

מה, לא שדרגת? מחיר הקיום הצרכני


אתם נמצאים כאן: כסף ›  צרכנות וקניות › מה, לא שדרגת? מחיר הקיום הצרכני
לנו, בני האדם, ישנה בעיה נפוצה, אף שאינה מרבה להיות מדוברת, היא קיימת. משום מה, אנו נוהגים להשוות את עצמנו לחברים, מכרים וכל מיני קרובים הסובבים אותנו, ואף מחלקים לעצמנו ציונים המדרגים את מידת ההצלחה שלנו, בהתאם לכמה כסף אנחנו מרוויחים ביחס לסביבה שלנו.
זאת אולי לא הייתה בעיה בפני עצמה (אם נוציא את הבעיה הברורה של הדימוי העצמי שלנו) אלמלא המידה העיקרית שבה מדדנו את הצלחתנו ואת הצלחת הקרובים אלינו, הייתה כמות ויוקר החפצים שברשותם / ברשותנו.
אני אסביר: יש לך ג'יפ חדש? כנראה שאתה מליין. יש לך שעון טוב שיילך עם זה? מסקנה אתה מצליח בטירוף.
אם מישהו מרוויח המון כסף ורוצה לפוצץ אותו על תכשיטים, בגדים, מכוניות – זו לא ממש בעיה. הבעיה היא שלפעמים הראוותנות הזו מסתירה מינוס ענק בבנק, וקיום אורח חיים שאינך יכול לעמוד בו כלכלית יכול למוטט אותך נפשית.
הסף כל הזמן עולה ואנו מוצאים את עצמנו במרדף חסר תועלת להשיג יותר, לקנות יקר יותר, איך אומרים בימינו "להשתדרג". אם לא השתדרגת, איך יתפסו אותך ברצינות? מה, אני באמת יכול לשבת בפגישה עם אנשים חשובים ולהוציא סלולרי שהוא לא אייפון או טלפון חכם אחר?? מה יחשבו עליי?
אם הנושאים הללו מעסיקים אתכם, אבל אתם גם רוצים לחסוך כסף ובאופן כללי מבינים כבר, שאת החשבון אתם משלמים ולא מישהו אחר, אם חשוב לכם לחיות בהתאם להכנסות שלכם ולבנות אורח חיים בריא המשקף את היכולות הכלכליות האמיתיות שלכם, כבר הרווחתם. הרווח יבוא בעתיד, בצורת מינוס שתסגרו סוף סוף, או אפילו כסף שהצלחתם לחסוך, לשמור בצד, ולהשתדרג באמת, בדברים שכן חשובים לכם בחיים. באיכות החיים, הבית, המשפחה, החינוך שלכם וכדומה.
אולי תמצאו עניין בשיטות מגוונות איך לחסוך כסף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה