צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

29.1.2012

מסיחי הדעת שלי – עבודה מהבית בעידן החברתי


אתם נמצאים כאן: כסף ›  איך לעבוד מהבית › מסיחי דעת, עבודה מהבית בעידן החברתי
במסגרת הטיפים שלי לעבוד מהבית, היום על מסיחי הדעת בעידן ההתראות החברתיות הבלתי פוסקות, להלן מיילים, תגובות, סטטוסים, ציוצים ושאר מטרדים אנושיים חמים.
כולנו אוהבים פידבקים, כולנו צריכים פידבקים, משובים, תגובות, חיזוקים, דעות, שיח חברתי אנושי.
כולנו גם צריכים רגעי בטלה / מנוחה / הסחת דעת, כאלה שאחר כך עוזרים לנו להתרכז, למצוא בחזרה את הפוקוס שלנו ולהמשיך למלא מטלה או משימה שעומדת על הפרק.
וכולנו, מה לעשות, גם צריכים לעבוד. אתם יודעים, כסף, פרנסה וכל האמצעים הכשרים הללו שבאמצעותם אנו מקיימים את אורח חיינו הפזרני או שלא.
מה לעשות, ששלושת הקבועים הללו בחיינו, מזינים זה את זה באופן כה הדוק, עד שבקושי נותר לנו זמן לעבוד ובאמת להרוויח כסף? אני אדבר על עבודה מהבית היום, מכיוון שאמנם מסיחי דעת קיימים בכל סוג של עבודה, אבל בואו נודה בזה, כאשר אתם שכירים ועובדים במשרד עבור מישהו אחר, אלף יש גבול למידה שבה אתם יכולים להרשות לעצמכם, או מישהו אחר יכול להרשות לכם, להיות מוסחים, ובית, גם אם תסיטו את המחשבה שלכם מעבודה לפרק זמן ארוך יחסית, בסוף החודש תקבלו את אותו תלוש משכורת.
אם, לעומת זאת, אתם מרוויחים את לחמכם באמצעות עבודה מהבית, אתם באופן די מובהק תרוויחו פחות כסף בסוף היום, השבוע או החודש, אם תשקעו באותם מקומות בטלה והיסח הדעת לפרקי זמן ארוכים מדי.
בעידן האינטרנטי חברתי, יש לנו יותר מדי מסיחי דעת כאלה, וצרתנו גדולה אף יותר, אם אנו גם מנויים לשירותי התראות כאלה ואחרים, המתריעים לנו בזמן אמת, ומאותתים לנו בכל פעם שנוספה תגובה לשרשור שלנו, דעה בבלוג שלנו, תגובה לסטטוס שלנו בפייסבוק, לייק שקיבלנו או אימייל חדש.
בנאדם ממוצע העובד מהבית יכול לצאת מדעתו במשך שעה בבוקר, שעה בסוף הבוקר, עוד שעתיים בצהריים, חצי שעה אחר הצהריים ועוד אחת אחרי הקפה, ועוד שלוש עבודה ירדו לטמיון בשעות הערב, ככה מול המיילים והרשתות החברתיות.
איך אפשר לעבוד, איך??
תוסיפו לכך את העובדה שמי שעובד מהבית, גם מקושר למחשב שלו 24 שעות ביממה, ותקבלו צרה אחת שלמה.
תוסיפו לכך את העובדה שאם אנחנו מרוויחים כסף מהבית, סימן שיש לנו כמה חשבונות בתוכניות כסף כאלה ואחרות, גוגל, שירותי פרסום, תוכניות שותפים, חנויות מקוונות או שיתופי פעולה ספציפיים, שירותי ניתוח אנליטי של מכירות, פרסום, אתרי אינטרנט ועוד... ותקבלו בעיה אמיתית. גלישה בכל אחד מהחשבונות הללו, חברתיים או עסקיים, לצורך בדיקה קצרה, חקירה של נושא ספציפי ובוער או אפילו עניין מהותי ביותר, בהחלט יכולה להסתכם בכמה שעות גלישה מיותרת ביום ובעיקר: הפרעה אמיתית לריכוז וה=מהלך העבודה השוטף שלנו במשך היום.
לדעתי, אנחנו יכולים לחסוך המון זמן ואפילו להספיק הרבה יותר ביום, אם נקדיש אפילו שעה או שעתיים שלמות ביום, רק לכל ההתעסקויות הללו. ודווקא בסוף יום העבודה שלנו, נניח בשעות הצהריים או אחר הצהריים, או בסוף היום בשעות הערב.
זאת מכיוון שגלישה בשעות כאלה אמנם גוזלת יותר זמן מלקפוץ לשנייה לבדוק את הג'ימייל שלי באמצע היום, אבל היא לא מוציאה מריכוז, היא לא מתקיימת במשך שעות העבודה, ואינה מצריכה לאחר מכן חזרה הדרגתית ומתמשכת לריכוז ועשייה ממושכת, שהנה הכרחית בכל עבודה מהבית.
כמה כסף אנחנו משאירים על השולחן בכל הגלישות / גיחות הפתאומיות הללו, שקוטעות את חוט המחשבה שלנו, מוציאות אותנו מריכוז, ופוגמות בשעות הערות הכי אנרגטיות ונמרצות שלנו?
הנה הדרך שלי לתקוף את הבעיה המעצבנת הזו, מקווה שהיא תעזור גם לכם:
בתחילת הבוקר אבדוק במהירות מיילים, פייסבוק, תגובות, חשבונות ודו"חות, בזריזות ותוך כדי מנוחה / קפה וכדומה.
לאחר מכן יש אצלי התעלמות מוחלטת מכל מסיחי הדעת הללו, עד שעת הצהריים.
סיור סתמי נוסף ייערך מתישהו אחר הצהריים, ולאחר מכן שוב בערב.
ארבע בדיקות / סריקות סרק קצרות במשך היום, שמתוזמנות תמיד לפני / אחרי עבודה ולא בדיוק באמצע או במהלך העבודה.
כבר החלטתי, ויש בכוונתי לרשום ולערוך מחקר אישי משלי, על כמה כסף הרווחתי יותר בתום שבוע שבו לא הפרעתי לעבודתי תוך כדי עשייה. כל שקל נוסף כזה הוא תוצאה ישירה מבחינתי של שעת עבודה ללא הפעות ומסיחים.
כאשר אנחנו רואים כמה כסף אנחנו יכולים להרוויח יותר ממספר שעות מועט כזה, זה נראה לי מדרבן להמשיך ולחתוך שיטוטי סרק בזמן העבודה, ונותן מסגרת כספית אמיתית יותר, לרווחים שאנו מסוגלים להכניס בעבודתנו מהבית.
אם יש לכם רעיונות ואתם רוצים לשתף אותי, כיצד אתם מתמודדים עם עבודה מהבית, איך אתם עובדים לבד, מול המחשב, מבלי לתת לגורמים חיצוניים להסיח את דעתכם ולהפריע לכם להרוויח כסף בשקט ושלווה, אודה לכם מאוד אם תשתפו אותו, בתגובה כאן בפוסט, או במייל שתוכלו לשלוח אליי באמצעות דף ה"צור קשר" שלי. בהצלחה ועבודה נעימה!
קראו גם פוסטים שכתבתי לאורך השנים בנושא עבודה מהבית ותפיקו מידע ששווה זהב!

3 תגובות:

  1. כמה נכון! הריכוז שנדרש כדי לעבוד מאחורי מחשב מהבית הוא גבוה כי אין שום סמכות כדי לפקח. לדעתי אני יכול לאמץ חלק מההמלצות. אבל עוד דבר: צריך גם לדעת באיזה שעות אתה הכי מרוכז והכי פעיל. יש כאלה בבוקר, אחרים בערב ועוד אחרים בלילה.

    השבמחק
  2. נכון, אתה צודק. יצאתי מנקודת הנחה שכולנו יותר פוריים בשעות הבוקר, אבל כמובן שיש אנשים שקמים בכלל לקראת הצהריים, ומי יודע מה שעות העבודה המועדפות עליהם.
    מי שקם מאוחר יחסית או שעות העבודה שלו הן בערב, חווה את הבעיה הזו אפילו יותר קשה בעיני, כי זו השעה שכולם פנויים מעבודה ומתחילים לתקשר איתך במיילים, הודעות, מפרסמים סטטוסים וכולי.

    השבמחק
  3. תודה רבה על המאמר הנפלא, למדתי הרבה.. אני עובד מהבית כבר מס' שנים ואני רואה שיש הרבה כאלה המנסים ונכשלים בעבודה מהבית, כיוון שהם מגיעים עם גישה קצת מתירנית (כולה לעבוד מהבית יאללה...) למעשה זו עבודה יותר קשה מכל עבודה כיוון שאתה צריך באמת להיות אסרטיבי ולהגיד לא לפיתויים, להיות במוטיבציה כל הזמן, לא לדחות דברים ולא לבזבז זמן על שטויות.. וזה מאוד קשה שאתה בסביבה הטבעית של הבית שלך.. גם הפייסבוק לאחרונה נכנס ולוקח המון זמן, במיוחד כל מיני סטטוסים לפייסבוק שמגיעים ומסיחים את הדעת..

    השבמחק