צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

23.12.2011

פעילויות לילדים בחנוכה בחינם 2011



אתם נמצאים כאן:  כסף › פעילות לילדים בשבת בחינם או בזול › פעילויות לילדים בחנוכה בחינם
אנחנו כבר עמוד בחנוכה, השנה חג מקסים, אביבי, עם מזג אוויר שלא מזכיר חנוכה בשום צורה שהיא, לא חורף, לא גשם ולא שלג. אנחנו כמובן רוצים גשם, מתפללים ומייחלים! אבל מזג האוויר הנאה יש לו רצונות אחרים משלו, ואם כבר קיץ – אז לפחות נהנה מהחג הזה ונעשה משהו טוב עם מזג האוויר הנהדר הזה.
חופשת חנוכה הזו מאפשרת לנו ליהנות ממזג האוויר ולנצל את ההפוגה מהקור, לטובת טיולים בחיק הטבע, מפגשים משפחתיים וחבריים. איזה יופי! יש עוד מקומות לבלות בהם את חופשת חנוכה, חוץ מאשר להוציא כסף על הצגות ומופעים יקרים לילדים, ולא חייבים לשבת סגורים באולם חשוך. נהדר!
לא שאלתם את עצמכם איך עוד לא עדכנתי אתכם כמה כסף הוצאתנו בחופשת חנוכה הזו? כלומר, כמה כסף בזבזנו עד כה? התשובה לכך פשוטה ביותר: עוד לא עדכנתי, מכיוון שעוד לא נרשמו הוצאות חריגות במחוזותינו. מפתיע, נכון? אבל לנוכח מזג האוויר החמים הזה, זה בעצם לא כל כך מפתיע.
קודם כל, את הילדים לא רשמנו לקייטנה. לא ראינו צורך מיוחד להוציא אלפי שקלים דווקא באמצע השנה אם לא אכפת לנו. הצלחנו לחסוך כסף השנה על קייטנה ואפילו על חופשה משפחתית, ואנחנו אפילו מצליחים לעבוד בזמן הזה.
עם חלוקת זמן סבירה ותוכניות שלא עולות כסף, אפשר להסתדר.
אז ראשית, אמליץ לכם לצאת החוצה. יש המון פעילויות חוץ שאפשר לעשות עם הילדים בתקופה האביבית חורפית הזו, שלא עולות כסף.
מלבד טיולים ואתרים חינמיים ברחבי הארץ, חופשת חנוכה היא תקופה מעולה לביקורים אצל חברים, למפגשים משפחתיים, הדלקת נרות משותפת אצל הקרובים היא בילוי נהדר לכולם.
כמו כן עלו כמה סרטי ילדים חדשים ואפשר ללכת לקולנוע לצפות בסרט חביב, זה לא עולה המון כסף כמו מופעי הילדים לחנוכה, ואפשר להסתפק במופע מרהיב אחד במהלך החג, כך בדיוק עשינו, וכל ילד לפי טעמו.
יש המון אירועים ופעילויות בחינם לילדים בחנוכה הזה.
ראשית, הקניונים מלאים פעילויות בחינם לילדים: שעת סיפור, הצגה, מופע קסמים, עמדות יצירה בחינם, עמדות צפייה בסרטים, הדלקת נרות, במת כוכב נולד ומתקני משחקים הם חלק מהפעילויות החינמיות שראיתי בקניונים, במיוחד לילדים ובמיוחד לכבוד חופשת חנוכה.
על פעילויות בקניונים כסוג בילוי לילדים כבר דיברתי כאן לא פעם ולא פעמיים בעבר.
מטרתן קידום ושיווק, ומטרתם הנוספת היא לגרום לכם להוציא כסף בחנויות השונות. כמו כל דבר, זה בידיים שלכם. אם תבואו לצפות בהצגה או מופע, ליהנות משעת יצירה – אתם לא צריכים להוציא כסף על אוכל מוכן, מתנות וסיבוב שופינג לעצמכם. מותר להביא אוכל מהבית, מותר לקבוע שקונים רק דבר אחד, מותר להחליט מראש על תקציב, וכך כל הבילוי יכול להסתכם בסכום כסף נמוך מאוד, או שהוא יהיה בחינם. זה תלוי רק בכם.
בילוי נוסף שארצה להסב את תשומת לבכם אליו, הוא הצגות חנוכה חינם 2011 – אולי שמעתם על הפרויקט המקסים הזה. מדובר על הצגות חנוכה חינם בחנוכה 2011, ליתר דיוק 100 הצגות חינם ביוזמת משרד התרבות והספורט. שווה, לא? מה שצריך לעשות הוא לפנות לרשות המקומית או האזורית שבה אתם גרים, ולהזמין כרטיסים לילדים בחינם להצגות ילדים. הורים מלווים יוכלו להזמין כרטיסים במחיר סמלי של 10-20שקלים לכרטיס מבוגר.  הנה חלק מההצגות הללו: אלדין, בילבי, זרעים של מסטיק ועוד.
לא מצליחים למצוא הצגה בחינם? איפה יש הצגות חנוכה בחינם של משרד התרבות והספורט? היכנסו לאתר האינטרנט של משרד התרבות והספורט, ותראו רשימה של הצגות וערים, כולל טלפונים לבירורים לפי ישובים.
בילוי נעים, חג חנוכה שמח לילדים ולמבוגרים! 
אולי תמצאו עניין גם בעשרות טיפים על איך לחסוך כסף עם ילדים, רעיונות בחינם ובזול

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה