צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

9.10.2011

לא מאוחר לעשות כסף


אתם נמצאים כאן: כסף › איך לעשות כסף › לא מאוחר לעשות כסף
הרבה פעמים שאלו אותי איך לעשות כסף באינטרנט, איך לעשות כסף על ידי אתר אינטרנט, פרסומות או מכירות ברשת, איך לעשות כסף על ידי הקמת מיזם חדש או רעיונות לשיווק עסק חדש.
כאשר הנחתי את הקרובים אליי או את הפונים באשר לאפשרויות שלהם לעשות כסף במרחבים שונים, גיליתי דבר מעניין: רבים מהם רוצים לעשות כסף, אבל חושבים שהם פספסו את הרכבת עם חלק מהרעיונות לעשות כסף או לייצר הכנסה נוספת.
למשל, שמעתי משפטים כמו: היה לי זמן לעשות כסף כשהייתי צעיר, חבל שלא ניצלתי את התקופה הזו.
או: האינטרנט היום שונה מאוד משהיה לפני חמש שנים, היום קשה יותר לעשות כסף באינטרנט.
או: אני מחכה עם יצירת הכנסות מהאתר שלי, עד שהוא יהיה מושלם.
ובכן, לא בטוח שהזמן לעשות כסף יהיה מושלם יותר אי פעם בעתיד. מה שבטוח הוא, שכרגע אתם מחמיצים הזדמנות להרוויח כסף, ומשאירים כסף על השולחן.
לחכות עד שהאתר שלך יהיה מושלם, יכול לקחת לנצח. בהתחשב בעובדה שתמיד יש מקום לשיפורים, שתמיד יהיה משהו שתרצו לייעל באתר שלכם, לעצב, לשפר, לשווק – אף פעם הוא לא יהיה כנראה, מושלם לאורך זמן.
בתחושתכם, מדי פעם אתם תרצו לערוך בו שינויים, אם זה מבחינת עיצוב או ממשק, ואם זה מבחינת אופני השיווק ויצירת כסף באתר.
אם תמתינו עד שתסיימו לערוך את כל השינויים האפשריים באתר שלכם, אז כנראה שלעולם לא תעשו ממנו כסף.
לכן, הדרך לעשות כסף באינטרנט היא להתחיל ממשהו, ויהיה זה הדבר הקטן ביותר האפשרי, העיקר שתתחילו.
עד שתשפרו את האתר, עד שהוא יהיה מאה אחוז לטעמכם, עד שהוא יהיה מקודם בצורה מעולה, בנתיים אפשר למכור דרכו מיליון ואחד דברים, מפרסומות ועד מוצרים ממשיים, אפילו אם אין לכם מוצרים, באמצעות תוכניות שותפים.
אתם יכולים למכור את השירות שלכם, את הסחורה שלכם, לקדם את העסק שלכם באמצעות האתר שלכם, אפילו אם הוא דורש שינויים ואפילו אם יש עוד הרבה מה לשפר.
הזמן אף פעם לא יהיה מושלם, ולכן כדאי להתחיל.
דבר נוסף שגיליתי הוא, שאם לא יצרתם מקורות הכנסה עד כה, אנשים נוטים לדחות את הרעיון הזה מהטעם ש: לא עשיתי את זה עד עכשיו, אז כרגע מאוחר מדי להתחיל. או: לא עשיתי את זה עד עכשיו, וכעת יש לי יותר מדי מה ללמוד בנושא, בטרם אוכל לעשות כסף מהאתר שלי, או לשווק באמצעותו את העסק שלי.
זה מזכיר לי את הפעם הראשונה שהתחלתי לכתוב. נהגתי לכתוב על אירועים שונים בחיי, ואם עבר זמן רב מאז הפעם האחרונה שכתבתי, אזי נתקפתי בתסמונת ה: לא כתבתי על העסקה שחתמתי עם המשרד החדש, אז אין טעם לכתוב על הרהיטים שקניתי למשרד.
או: לא כתבתי על שיתוף הפעולה השיווקי שעשיתי עם ___ אז לא אוכל לכתוב על המכירות שהעסקה הזו הניבה, לפני שאעדכן על העסקה עצמה.
כך שבסופו של דבר, אי עשייה גוררת אי עשייה. אם לא כתבתי על שלב א', לא אוכל לכתוב על שלב ב', ובסופו של עניין יוצא שלא כותבים כלום.
מכך הסקתי שני דברים:
  1. עדיף לכתוב ולעדכן גם אם לא עדכנתי בהתרחשות קודמת. אחרת לא אכתוב שום דבר לעולם.
  2. עדיף לכתוב כל יום קצת, מאשר הרבה מאוד בבת אחת.
מכאן הגיעו גם שני הכללים שלי הנוגעים לכל מי ששואל איך לעשות כסף באינטרנט, או בשיווק עסק חדש:
  1. עדיף להתחיל כעת, גם אם החמצתם הזדמנות קודמת להתחיל. בתנאי שיש לכם רעיון, תוכנית עבודה ואמצעים.
  2. עדיף לעשות בכל יום קצת, מאשר הרבה מאוד בבת אחת.
לא מאוחר להתחיל לעשות כסף, צריך רק לעשות, כל יום קצת, ברצף, לא לפחד אם החמצתם משהו, תמיד תהיינה הזדמנויות נוספות, ללמוד מה שאתם צריכים ללמוד ולהתחיל לעשות כסף במקום לחכות לתנאים מושלמים. גם אם התנאים לא מושלמים, וזה אומר שתרוויחו שקל ביום, עדיף שתרוויחו אותו מאשר לא תרוויחו בכלל. זה לא רק בגלל שזה כסף, זה בגלל שעשייה מדרבנת לעשייה, עשייה פותחת דלתות חדשות, זה בגלל שעדיף "להיות שם" מאשר בכלל לא. בהצלחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה