צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

11.9.2011

פחיתול – לחסוך כסף על פח חיתול לתינוקות


אתם כאן: כסףאיך לחסוך כסףלחסוך כסף עם ילדים › פחיתול לחסוך כסף על פח חיתול לתינוקות
יש לי כמה דברים לומר על ההמצאה הזו, פחיתול. אחד, שהיה לי כזה. שתיים, שאפשר לזרוק חיתולים לפח האשפה בכל מיני דרכים, והן לא חייבות לעלות כסף. שלוש, שלהחזיק כמות עצומה של חיתולים מלוכלכים בחדר הילדים, אפילו אם הפח הזה אטום לחלוטין, תמיד נראתה לי קצת תמוהה.
אבל כל אחד ואיך שנוח לו, ואפשר להבין למה לחלק מהאנשים (לא לי) זה יכול להיות נוח ונעים.
אם אתם לא חושבים שצריך להוציא כל שבוע כסף על היפטרות מחיתולים, אתם יכולים לעשות שימוש בכל אותן שקיות סופר שמתגלגלות לכם מתחת לכיור המטבח. אגב, הן מעולות גם לפחי האשפה הקטנים בשירותים ובמקלחת, כך יותר קל לרוקן אותם.
אם אתם ממש מתעקשים על קניית פחיתול, כדאי לבחור בפח שאינו מצריך אריזות מילוי יקרות. כדי לחסוך כסף, בחרו פחיתול שניתן לשימוש עם שקיות פלסטיק רגילות ואינו מצריך קניית שקיות מיוחדות למילוי. כן, יש כזה.
תוכלו לחסוך יותר כסף על ידי קניית פח חיתול יד שנייה, כמובן. כפי שהבנתם, מדובר בפריט שטוב לתקופה מסוימת, אך כשהתינוק גדל, אין ממש מה לעשות בבית עם הרהיט הזה, וכלן סביר להניח שלא יהיה קשה למצוא משפחה שמוכרת את הפח חיתול הישן שלה, במחיר מציאה באתרי קניות יד שנייה.
חזקו, אמצו וחסכו כסף.
קראו גם טיפים בנושא צרכנות וקניות
פחיתול הוא המצאה מיוחדת במינה. היא עצמה אולי לא עולה הרבה כסף, השקעה חד פעמית. אבל גלילי השקיות הללו שצריך לקנות במיוחד כדי שיתאימו לפח החיתולים פשוט יקרות להחריד! אריזות מילוי לפחיתול עולות כ 50 שקלים, וההוצאה הזו כל שבוע מחדש, על מוצר זניח כמו שקיות אשפה... יש גבול לדעתי.

תגובה 1:

  1. חשבתי לקנות פח חיתול כזה, אבל אחרי שקראתי את מה שכתבתם , האמת , נראה לי שאתם ממש צודקים ובאמת חבל על הכסף , וזה באמת לא הגיוני לשמור כל כך הרבה חיתולים מלוכלכים בתוך הפח עד שזה מתמלא. תודה על ההארות.

    השבמחק