צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

29.8.2011

רוצים לחסוך כסף? כמה כסף וזמן מבזבזת קפיצה אחת קטנה לסופר


כסףאיך לחסוך כסףלחסוך כסף בסופר › כמה כסף וזמן מבזבזת קפיצה קטנה לסופר
אז ישבתי וחישבתי. לא הייתה לי ברירה.
אתם מבינים, במשך ארבע שנים כתבתי, חזרתי וכתבתי שקפיצות קטנות לסופר מיועדות לעשירים בלבד, או לאנשים שפשוט לא אכפת להם לחסוך כסף, יש גם כאלה.
מי שחשוב לו לשמור על כסף שהרוויח ביושר ובעמל, לא יערוך קפיצות קטנות לסופר, מכיוון שהוא כבר יודע שכל קפיצה כזו עולה הרבה כסף.
יחד עם זאת, התחלתי לקבל פניות מעניינות, לאמור: הרבה יותר נוח לי לקפוץ לסופר כמה פעמים בשבוע, אחרי העבודה, בדרך הביתה, לבזבז פחות זמן בתור ובקניות, לערוך קניות קטנות ולדעת בדיוק מה חסר לי.
אז היום, לטובת כל מי שמעדיף נוחות על פני האפשרות לחסוך כסף, ולכל מי שחושב שהוא חוסך זמן בקניות קטנות ומרובות, החלטתי לחשב (הרגל אהוב עליי גם כך) ולהעלות על הכתב, כמה זמן אורכת קפיצה קטנה לסופר, וכמה כסף היא באמת עולה. אז הנה כמה כסף וכמה זמן אתם באמת יכולים לחסוך אם תערכו קניות בסופר אחת לשבוע, ותבטלו את כל הגיחות המיותרות לחנות הקרובה:
  1. נסיעה לסופר: 10 דקות כולל חניה. נניח שאתם קופצים לסופר בדרך מהעבודה, ולא צריכים לנסוע במיוחד לקניות, אלא רק לסטות טיפונת מהמסלול שלכם חזרה הביתה, בסדר?
  2. קנייה: 20-30 דקות. אם באתם לקנות רק כמה מוצרים ולצאת מהחנות, רוב הסיכויים שתוכלו לערוך את הקנייה הזו ב 10 דקות. אם אתם במקרה עם הילדים, תכפילו את הזמן. אם הסופר עמוס, אפשר גם להכפיל את הזמן, אם יש תור במעדניה / בשר/גבינות שוב – תכפילו את הזמן, אם פגשתם שכנה פטפטנית – תכפילו את הזמן.
  3. קניות אימפולסיביות, 10-15 דקות. השם שלהן מטעה "קניות אימפולסיביות" נשמעות כמו משהו שעושים מהר, ואי לכך, אינו אורך זמן רב. זו כמובן טעות. הקניות הן אימפולסיביות, כלומר אינן מתוכננות, וכידוע – רוב הדברים הלא מתוכננים בדרך כלל יעלו לנו יותר כסף ויבזבזו לנו יותר זמן. הנה איך שזה קורה בפועל: באופן לא מתוכנן לחלוטין, ראיתם צלי בקר שאתם חולמים להכין לארוחת ערב, מתישהו, כמובן שלא היום כי אתם כבר גמורים, אבל "מתישהו". עכשיו בואו נתחיל להתרוצץ בין מדפי הסופר, ולחפש משהו להכנת הצלי הזה. הממ... כמה תפוחי אדמה כדאי שיהיו – רגע יש לי בבית או לא? אין דבר, נקנה ליתר ביטחון, גם רוטב, שלא נמצא במעבר הזה כמובן... יש שום בבית? חזרה לירקות. צמחוניים? אין בעיה, זה עובד עם כל מוצר. אתם יכולים לראות גבינה בולגרית חתוכה לקוביות, להחליט להכין ממנה פשטידה ולהסתובב בסופר חצי שעה כדי לאסוף כל מיני מצרכים שלפני רגע ממש לא הייתם צריכים, וכרגע הם הכרח להכנת פשטידה.  לא מבשלים? אז תפגשו איזה באגט טרי או פיתות שמנמנות שיריצו אתכם לקנות חומוס / גבינה הולנדית / חמאה מתובלת שתלך עם זה. ועוד לא דיברנו על מעבר ליד הבורקסים והמאפים.
  4. אם שרדתם את השלב הקודם, זה רק מכיוון שטרם הגעתם הביתה, רק כדי לגלות שכל השטויות שקניתם כבר מצויות במקרר שלכם, אבל דווקא ביצים להכנת הפשטידה חסר לכם, והנה הלכה ארוחת הערב הזו, מצרכים שעלו 100 שקל וחצי שעה שבזבזתם בסופר, אבל העיקר שחסכתם הכנת רשימה, וחוץ מזה – מחר אתם במילא בסופר, נכון? בכל אופן, אם שרדתם את שלב הקניות ושלב הקניות האימפולסיביות, הגיע הזמן להוציא כסף. כלומר, עוד לא, אלא לעמוד בתור לשלם. סמנו 10 דקות על עמידה בתור ונמשיך.
  5. סמנו עוד 5 דקות על מוצרים שהעמידה המשעממת בתור, הזכירה לכם ששכחתם לקנות, רוצו לקנות אותם.
  6. אל תשכחו לקנות שטויות שאתם לא צריכים ושלא תשתמשו בהם בחיים, ליד הקופה: סכיני גילוח, עיתון, בטריות, קרם פנים במבצע, חבילת מסטיקים ושוקולד כפיצוי על זה שהלכתם לעשות קניות בסוף יום עבודה.
  7. פריקה והעמסה: מהעגלה לקופה – מהקופה לסלים ולעגלה – מהעגלה לאוטו – חיזרו להחזיר את העגלה לסופר – מהאוטו לבית – משם למקרר.  20-30 דקות, תלוי כמה קניתם.
אז הנה זה מגיע: קפיצה קטנה לסופר עלתה לכם לא רק כסף שדי מיותר היה להוציא את רובו, אלא גם כילתה שעה וחמש דקות מחייכם במקרה הטוב, ובמקרה החמור שעה וארבעים דקות.
כל יום שעה על קניות וסחיבות? וזה נחשב כיף?...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה