צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

22.3.2011

עושים כסף באינטרנט או מורחים את הזמן?


כולנו מכורים לבדיקות סטטיסטיקה במשך היום, אבל חישבתם פעם כמה זמן אתם מבזבזים ביום על גלישה באינטרנט, שהיא כביכול לצרכי עבודה, אבל בפועל אין בה שום עבודה, אלא רק עבודה שלכם על עצמכם, בעיניים?
משווקי אינטרנט יקרים וקהילת העושים כסף באינטרנט, הריני להודיעכם ללא בושה, שבזמן שבדקתי אתמול אדסנס, תוכניות שותפים, לידים, מיילים, פניות וקישקושי "עבודה" בפורומים החביבים עליי, יכולתי לפתוח 2 אתרים, לכתוב 10 מאמרים, לבצע מחקר מילים ב 5 נישות שונות ולייצר לפחות 3 שיתופי פעולה אסטרטגיים לא רעים בכלל, שיכלו לקיים אותי כלכלית כמה שנים טובות.
אשה צעירה שאלה אותי השבוע איך אפשר להספיק הכל ביממה אחת. אתם מנסים לעשות כסף באינטרנט ויודעים בדיוק מה זה אומר. זה יכול להסתכם בשעת עבודה ביום, אם אתם ביום מאוד עמוס ואין לכם זמן להשקיע, או לחילופין – אתם באיזו חופשה נהדרת שלא בא לכם לנקוף בה אצבע.
אבל כדי שימים כאלה יעברו בשלום יחסי, אתם יודעים שכדי להמשיך להרוויח כסף באופן אוטומטי ככל שניתן, אתם חייבים להשקיע זמן ולעבוד, בכל שאר הימים. אין כאן הנחות וזה ברור לכולנו.
אז איך מספיקים גם לכתוב מאמרים, גם לתחזק בלוגים או אתרים, לבצע מחקרי מילים, לעסוק בשיווק, בדיקת הצעות ונישות, קידום אתרים ונטוורקינג? איך מרוויחים כסף באינטרנט ונשארים עם היד על הדופק?
חשבתי על זה הרבה והתשובה שלי היא להיות ממוקדים. זה אומר הרבה ריכוז, ביצוע מטלות שוטפות, גם כאלה השנואות עלינו, סיום משימות יומיות בלי להתלונן על זה, ותמיד תמיד, לראות את התמונה השלמה.
בשביל זה הצטרכתי לעבור לא מעט שנים בביזנס שלי באינטרנט, להגיע בסופו של דבר למודל עסקי אחד כולל שעובד טוב עבורי ומכניס כסף, לנסח תוכנית פעולה שנתית, רבעונית וחודשית. לעמוד ביעדים שבועיים ובמשימות ומטלות יומיות. זה בפירוש לא קל. אבל כדי להוציא את זה לפועל, בהנחה שכל זה משתלם לי, צריך לדבוק במשימות, אפילו אם בא כרגע לעשות משהו אחר לגמרי, כי בסופו של יום זו העבודה שלנו. אנחנו עושים כסף באינטרנט, ואף אחד לא יעשה את זה במקומנו. חשבון הבנק שלנו לא יגדל מזה שנמשיך לבדוק בכמה קפצו המכירות שלנו כל חמש דקות, או כמה דפים נצפים קיבל האתר החדש שלנו.
תגבילו את הגלישה החופשית שלכם לכמות מסוימת ביום, ותראו שלא חרב העולם אם לא בדקתם את ההתקדמות שלכם או של המתחרים שלכם כל רבע שעה. להפך. רוב הסיכויים שרק תזכו להפתעות נעימות אם תשקיעו יותר בעבודה ופחות בכל מה שמסביב.
זה קשה באינטרנט, כי כל גלישה תמימה לצרכי עבודה מזמנת לנו אינספור לינקים לסיפורים, הצעות, רעיונות חדשים, והללו תמיד מרתקים יותר מכל עבודה שיש לנו לבצע באותו רגע.
הפסקת הקפה שלנו מורכבת מבדיקת המייל וקפיצה קצרה לפייסבוק, וכל אלה הם מסיחי דעת עמוקים.
אבל החובה והאחריות מוטלת רק על הכתפיים שלכם. אם אתם לא תעשו, זה לא יקרה מעצמו. כסף לא צומח על העצים לצערי, אבל הוא כן יכול להגיע מעבודה, ורק אתם אחראיים על כך. ריכוז, מיקוד. לראות את כל התמונה. לזכור כל הזמן בשביל מה אתם עובדים, מה תוכנית העבודה הכוללת שלכם, ואיך כל משימה מקדמת אתכם לעבר השלמת יעד מסוים, וכל היעדים יחדיו משיגים מטרה אחת גדולה, חודשית או רבעונית, ואפילו שנתית. בהצלחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה