צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

13.3.2011

הכל בדולר, הכל בשקל - אבל לא הכל כדאי


האביב מתקרב, ואנחנו יודעים מה זה אומר: השמש מתחילה לזרוח ועושה לכולנו את השחק הזה לצאת ולהתחדש, להוציא כסף ולקנות. אח, ואפילו פסח עוד לא בתמונה.
הכל בדולר! חנויות הכל ב - , פרחו בתחילת שנות האלפיים, ועם השתגעותו של שער הדולר, גררו פתיחת המון חנויות מקבילות כמו הכל בשקל, הכל בשני שקל וכדומה.
לא כל מבצע הוא כדאי, לא כל מחיר זול משתלם. לפעמים כדי לחסוך כסף, אנחנו מוציאים כסף על רכישות מיותרות ולא משתלמות. הללו נחלקות לשני סוגים: רכישות של מוצרים שלא התכוונו לקנות או להוציא עליהם כסף בכלל, ואינם נחוצים לנו. או רכישות של מוצרים זולים שאינם איכותיים ואינם משמשים אותנו כהלכה. כך או כך, אנחנו מבזבזים כסף.
חנויות הכל בדולר ודומיהן, יכולות להיות מאוד משתלמות לרכישות קטנות, ואפילו גדולות, של מוצרים מסוימים, שבחנויות אחרות אנו צפויים להוציא עליהן הרבה יותר כסף. אבל לא כל הנוצץ זהב, ולא כל דולר הוא זול.
הפתעות ופרסים לימי הולדת: חנויות הכל ב- מספקות פרסים והפתעות שלפעמים לא מוצאים בחנויות הצעצועים, ומחירן בהחלט יכול להיות זול יותר. נכון, גם בחנויות צעצועים נמכרות הפתעות בשקלים בודדים, אפילו בשניים או שלושה שקלים. אך בחנויות הכל ב- ניתן להשיג במחיר דומה חבילות של 10 פרסים, למשל: חבילות עפרונות מצוירים, פנקסים מצוירים עם דמויות מעולם הילדים ועוד.
הזמנות למסיבה, כלים חד פעמיים, שקיות יום הולדת וקישוטים למסיבה: המחירים זולים יותר מאשר חנויות מסיבות ואף חנויות הצעצועים. בלונים, כלים חד פעמיים וקישוטים שונים נמצאו במחירי השוק.
צעצועים: אם אנחנו כבר בחנות, ורואים מול עינינו צעצועים כל כך זולים, בשני שקלים או חמישה, זה מפתה למדי לקנות. ואולם במקרה זה, המחיר הנמוך בא על חשבון איכות. צעצועים זולים עלולים להישבר, לא לעבוד כמו שצריך ובסופו של דבר אנחנו נותרים בחדר המשחקים של הילדים עם ערימת פלסטיקים בלתי שמישה, שעוד עלתה כסף. לדעתי אפשר לוותר על רובם. עוד בעיה מעצבנת: צעצועים זולים לפעמים מצריכים בטריות יקרות! כן, מה ששמעתם. המון פעמים ראיתי שצעצועים איכותיים, הושקעה בהם מחשבה כנראה גם על ספק האנרגיה של הצעצוע, והבטריות הנדרשות להפעלתו עולות 10 שקלים, נניח. לעומת זאת קניתי צעצוע זול מאותו סוג (במקרה הזה, שולחן מיני הוקי), שעלה כשליש ממחיר הצעצוע היקר, ועל החיסכון הזה שילמתי בבטריות מסוג שאף פעם אין בבית, הכי יקרות, ועוד בכמות של רביעיה. נו באמת.
בנוסף לכך, צעצועים זולים לתינוקות או פעוטות, עלולים גם להיות לא בטיחותיים, וכאן כבר אין פשרות בעיני.
כלי כתיבה וחזרה לבית ספר: כלי הכתיבה המוצעים בחנויות זולים מאוד, ואולם האיכות עלולה להיות נמוכה יותר, מה שלא תמיד יספיק לבית הספר. קלמר עם ציורים של מותגי הילדים יכול להיות נחמד בעלות של 5 שקלים, אבל עפרונות שכל הזמן נשברים כשמחדדים אותם זו כבר בעיה אחרת, מחדדים שלא ממש מחדדים או ציוד לימודים לא נוח ולא מתאים. כדאי להדגיש שחלק מכלי הכתיבה שמצאתי היו מצוינים, חלקם דרושים לדעתי מחשבה שנייה.
ציוד לניקוי הבית: מטליות, מטליות רצפה, ספוגים וכולי: המחירים זולים מאוד, והציוד הזה עושה את עבודת הניקוי, שהיא גם ככה לא איזה מדענות טילים – מנגבים את השיש, זה ממש משנה עם מה?? מסוג הדברים שלא נוסעים במיוחד לחנויות הכל ב- כדי לקנות ולחסוך כסף, אבל אם אתם כבר שם, כדאי לבדוק את המחירים ולקנות מה שצריך.
הכלל הוא לא לקנות שום דבר שלא התכוונתם לקנות, או שאתם יודעים שאתם צריכים בתקופה הממש קרובה בבית. אחרת תצאו עם שקיות עמוסות בדברים ששווים שקל, ועלו 300 שקל. קניות נעימות.
קראו עוד על קניות וצרכנות, איך לחסוך כסף. חיזרו לבקר בדף הבית: כסף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה