הבטחתי ולכן אין לי ברירה אלא לקיים. אם פיספסתם את ההבטחה שלי, הריהי כאן: 5 הטיפים שלי לעשיית כסף באינטרנט. הטיפ החשוב ביותר לעשות כסף באינטרנט, הוא הטיפ הבא: מה מוכרים, למי מוכרים.
אז מה בעצם אנחנו מוכרים? ולמי אנחנו מוכרים?
לא מאמינים, אבל זה רוב מה שצריך כדי לבנות מודל עסקי לעשיית כסף באינטרנט.
גם אם אתם לא מוכרים כלום, וגם אם נדמה לכם שאין בעסק האינטרנטי שלכם מכירות בכלל, תמיד יש משהו שמוכרים. כסף לא מיוצר מהאוויר. כסף מרוויחים כי מישהו מרוויח מזה משהו. זה מאוד פשוט.
מי שמשכיר חנות למישהו אחר, מרוויח כסף מכיוון שהשוכר יכול להרוויח כסף ממכירת מוצרים בחנות.
אתר מכירות באינטרנט מרוויח כסף ממכירת מוצרים או שירותים. אתר שיווק באינטרנט מרוויח כסף מכיוון שהוא מוכר תנועה לאתרי מכירות, או מביא גולשים שהם לקוחות פוטנציאליים שיקנו בחנות. מי שמשכיר שטחי פרסום באתר שלו, מוכר פרסומות. הסיבה שהוא יכול לקבל כסף על השכרת שטחי פרסום, היא מכיוון שמישהו משלם כסף על פרסומת, כדי שייכנסו לאתר המכירות שלו ויקנו ממנו מוצרים, שמהם הוא מרוויח כסף.
העיקרון הזה נכון לגבי כל תחום עסקי, באינטרנט ומחוצה לו, הוא פשוט למדי.
ולכן, גם אם אתם עוסקים בלידים או רשימות דיוור, אפילו אם נדמה לכם שאין לכם קשר למכירות, אפילו אם אתם בלוגרים או מקדמי אתרים, יש משהו שאתם מוכרים. העיקרון הזה וודאי ברור יותר למי שמנהל אתר מכירות באינטרנט, או עוסק בשיווק תוכניות שותפים, אבל העיקרון הזה נכון לכל מי שעושה כסף באינטרנט ובכלל.
אז מה אתם מוכרים? מה העסק שלכם מוכר? מוצרים, שיווק למוצרים של אחרים, פרסומות, רעיונות?
מאיפה הולך להגיע אליכם כסף? מה הרעיון שעומד מאחורי המודל שאתם עוסקים בו?
ברגע שסגרתם את הנקודה הזו, והבנתם מה אתם מוכרים, הגיע הזמן להגדיר – למי אנו מוכרים?
שני הדברים שבלעדיהם לא תוכלו לעשות כסף באינטרנט הנם:
1. משהו למכור
2. מישהו למכור לו
אז אנו מדברים על: אל"ף, מוצר, שירות או רעיון. בי"ת: יצירת תנועה.
בזה תם סיפור המסגרת. אין מעבר לזה. פרטי הפרטים חשובים, אבל הם כבר מופיעים בסיפור עצמו. לצורך בניית המסגרת שלכם, חשובים שני הגורמים האלה: משהו למכור, והשגת תנועה.
ללא טראפיק ראוי לשמו, זה לא משנה לאף אחד שיש לכם המון מה למכור, או יהלומים להציע.
אם עץ נופל ביער ואין שם אף אחד, האם הוא משמיע רעש?
יפה.
אם יש לכם אתר מדהים ואין אליו תנועה, זה לא ממש משנה אם הוא מדהים או לא.
בשלב ראשון, כל מה שאתם צריכים מסתכם בשני הדברים האלה: מה אתם הולכים למכור, ואיך אתם הולכים להביא לשם תנועה.
כסף באינטרנט
אז מה בעצם אנחנו מוכרים? ולמי אנחנו מוכרים?
לא מאמינים, אבל זה רוב מה שצריך כדי לבנות מודל עסקי לעשיית כסף באינטרנט.
גם אם אתם לא מוכרים כלום, וגם אם נדמה לכם שאין בעסק האינטרנטי שלכם מכירות בכלל, תמיד יש משהו שמוכרים. כסף לא מיוצר מהאוויר. כסף מרוויחים כי מישהו מרוויח מזה משהו. זה מאוד פשוט.
מי שמשכיר חנות למישהו אחר, מרוויח כסף מכיוון שהשוכר יכול להרוויח כסף ממכירת מוצרים בחנות.
אתר מכירות באינטרנט מרוויח כסף ממכירת מוצרים או שירותים. אתר שיווק באינטרנט מרוויח כסף מכיוון שהוא מוכר תנועה לאתרי מכירות, או מביא גולשים שהם לקוחות פוטנציאליים שיקנו בחנות. מי שמשכיר שטחי פרסום באתר שלו, מוכר פרסומות. הסיבה שהוא יכול לקבל כסף על השכרת שטחי פרסום, היא מכיוון שמישהו משלם כסף על פרסומת, כדי שייכנסו לאתר המכירות שלו ויקנו ממנו מוצרים, שמהם הוא מרוויח כסף.
העיקרון הזה נכון לגבי כל תחום עסקי, באינטרנט ומחוצה לו, הוא פשוט למדי.
ולכן, גם אם אתם עוסקים בלידים או רשימות דיוור, אפילו אם נדמה לכם שאין לכם קשר למכירות, אפילו אם אתם בלוגרים או מקדמי אתרים, יש משהו שאתם מוכרים. העיקרון הזה וודאי ברור יותר למי שמנהל אתר מכירות באינטרנט, או עוסק בשיווק תוכניות שותפים, אבל העיקרון הזה נכון לכל מי שעושה כסף באינטרנט ובכלל.
אז מה אתם מוכרים? מה העסק שלכם מוכר? מוצרים, שיווק למוצרים של אחרים, פרסומות, רעיונות?
מאיפה הולך להגיע אליכם כסף? מה הרעיון שעומד מאחורי המודל שאתם עוסקים בו?
ברגע שסגרתם את הנקודה הזו, והבנתם מה אתם מוכרים, הגיע הזמן להגדיר – למי אנו מוכרים?
שני הדברים שבלעדיהם לא תוכלו לעשות כסף באינטרנט הנם:
1. משהו למכור
2. מישהו למכור לו
אז אנו מדברים על: אל"ף, מוצר, שירות או רעיון. בי"ת: יצירת תנועה.
בזה תם סיפור המסגרת. אין מעבר לזה. פרטי הפרטים חשובים, אבל הם כבר מופיעים בסיפור עצמו. לצורך בניית המסגרת שלכם, חשובים שני הגורמים האלה: משהו למכור, והשגת תנועה.
ללא טראפיק ראוי לשמו, זה לא משנה לאף אחד שיש לכם המון מה למכור, או יהלומים להציע.
אם עץ נופל ביער ואין שם אף אחד, האם הוא משמיע רעש?
יפה.
אם יש לכם אתר מדהים ואין אליו תנועה, זה לא ממש משנה אם הוא מדהים או לא.
בשלב ראשון, כל מה שאתם צריכים מסתכם בשני הדברים האלה: מה אתם הולכים למכור, ואיך אתם הולכים להביא לשם תנועה.
כסף באינטרנט
דף הבית שלי: כסף
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה